NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

Slovník internetových pojmů

Event-triggered e-mail je pojem související s e-mailovým marketingem. Tyto e-maily jsou založené na předchozím nákupu nebo informacích, které zákazník dříve poskytl. Zasílání event-triggered mailů vyžaduje práci s databázemi a CRM systémy. Díky nim lze získat ...
E-shop je forma obchodu, která je vykonávána skrze internet. Jeho výhody spočívají v tom, že se nemusíme trmácet do kamenných prodejen, ale můžeme si požadované zboží vybrat přímo z pohodlí domova. Většinou také platí pravidlo, že určitou ...
E-Commerce neboli česky E-komerce je široká platforma, díky níž jsou realizovány různé způsoby obchodu, které využívají ke svému fungování a jsou založeny na moderních technologiích. V dnešní době jsou stále více rozšiřovány na úkor klasické ...
Eye Tracking slouží ke sledování pohybu lidského oka. Doposud byl využíván především pro vojenské účely, například jako součást přileb letců při zaměřování cílů. V současné době ovšem nachází využití také v oblasti webdesignu a on-line reklamě.   ...
Extranet bychom mohli označit jako privátní internet. Tedy službu, která umožňuje vzdálený přístup schváleným osobám do počítačové sítě. Přičemž klíčové je slovní spojení „vzdálený přístup“, díky kterému se do něj mohou připojit lidé z různých koutů ...
E-target je reklamní systém, který byl založen v roce 2002. Inzerenti si mohou jeho prostřednictvím nakoupit cílenou reklamu na partnerských webech sítě. Forma platby reklamy je PPC, tedy inzerent platí za prokliky.   Jak E-target funguje? ...
E-mail marketing, případně zkráceně e-mailing, je jeden z kanálů tzv. přímého marketingu. Souhrnně označuje činnost, jejímž cílem je propagace produktu či služby prostřednictvím e-mailové zprávy.   Obsah K čemu slouží e-mail marketing?Jaké jsou jeho výhody?Jak získat e-mailovou ...
Element je v informatice možné označit za základní stavební jednotku zdrojového kódu webové stránky či aplikace. Dokument, ve kterém se tyto stránky píší, je ve formátu HTML či XHTML. Každý element je tvořen tzv. tagem, který ...
V současné době se odehrává velká část komunikace elektronickou formou, což přináší jejím účastníkům výhody, jako je třeba rychlost a pohodlnost, ale také nevýhody. Jednou z nich je problém s ověřováním identity protistrany. Elektronický podpis tak můžeme považovat ...
E-learning je zkrátka pro „electronic learning“. V překladu to znamená elektronické vzdělávání. Je to vzdělávání, které využívá komunikační a informační technologie k učení. Tedy k vytváření kurzů, komunikaci mezi studenty a pedagogy, řízení studia. Každé ...
Pojem e-government vznikl ve Velké Británii v roce 1999, kdy britská vláda chtěla dosáhnout efektivní komunikace za pomocí informačních technologií. Tímto pojmem se označuje komunikace s institucemi státní a veřejné správy. Komunikace je v elektronické ...
Může se psát také dohromady „EdgeRank“. Tento pojem souvisí se sociální sítí Facebook. Je to algoritmus, který napomáhá uživateli Facebooku, aby nebyl zahlcen příspěvky, ke kterým třeba nemá vůbec žádný vztah. Jde o to, že ...
Do češtiny přeloženo jako elektronické podnikání, je hlavním představitelem nové ekonomiky. Momentálně je to velmi používaný termín v časopisech, které se týkají ekonomie. Vzhledem k rostoucímu používání informačních a komunikačních technologií (internetu, hardware, softwarových technologií, ...

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

>