Slovník internetových pojmů

Obsahový marketing je poměrně novou formou marketingu, která je založená na zveřejňování originálního, poutavého, a především užitečného obsahu. Čtenáře má tento obsah zaujmout a přesvědčit o kvalitě řešení problému, které je mu předloženo. Jedná se ...
Odkazový profil stránky je množina všech zpětných odkazů vedoucích na danou stránku (doménu). Zpětné odkazy mohou být roztříděny do několika skupin podle různých kritérií. Rozmanitý soubor zpětných odkazů je cílem práce každého webmastera a označuje ...
Off-page faktory jsou spolu s on-page faktory rozhodujícími činiteli, na jejichž základě vyhledávače seřazují nalezené stránky do pořadí SERP. Jedná se o významný prvek optimalizace pro vyhledávače. Off-page faktory se nacházejí mimo hodnocenou stránku, proto jsou ...
Správci webů jsou nejvíce potěšeni v případě, kdy jejich stránka má vysokou organickou návštěvnost (neboli přirozenou). Děje se tak z toho důvodu, že tento pojem odráží fakt, kdy se uživatel dostal na jejich stránku po kliknutím na ...
On-Page faktory jsou takovým souhrnem vlastností, který by měla dobrá webová stránka mít. Dobrá ve smyslu toho, že je pro uživatele přehledná, správně strukturovaná, je snadno k nalezení, má smysluplný obsah atd. Pokud chceme mít co ...
Jedná se o souhrnné označení propagace produktu, služby a dalších aktivit v oblasti internetu. Hlavním cílem online marketingu je pomoc vedoucí k navyšování návštěvnosti webu, zvyšování povědomí o značce nebo i získávání nových zákazníků skrze webové stránky ...

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

>