SLOVNÍK INTERNETOVÝCH POJMŮ

Jak již název napovídá, tento termín vystihuje, zda web, zjednodušeně řečeno, „za něco stojí”.   Shrnuje do sebe několik faktorů, které použitelnost a jeho celkové hodnocení určují. Dohledatelnost a přístupnost webu Orientace na stránce Ta ...
Ve světě programování existuje spousta jazyků – klíčů a postupů, jak programovat. PHP neboli Hypetextový preprocesor je jedním z nich a na pomyslném žebříčku generování webových stránek patří do trojice nejpoužívanějších.   Díky své rozšířenosti na ...
Pokud nabízí určitá aplikace či webová stránka personalizaci, znamená to, že její uživatel si stránku může přizpůsobit dle vlastních potřeb a vyhledávaných preferencí.   Estetická stránka Typicky se personalizace týká pohledu estetického, kdy mnoho různých ...
Penalizace je formou trestu pro ty, kteří využívají zakázaných technik pro optimalizaci webu. Těmi jsou např.: Linkbuilding umělé vytváření odkazů Cloaking umělé podstrčení algoritmu vyhledávači zvýhodňující naši stránku Doorway page kombinace cloakingu a linkbuildingu   ...
Na Page Rank můžeme nahlížet jako na žebříček webů. Je to nástroj Googlu, pomocí kterého přidává hodnocení jednotlivým webům a toto hodnocení by následně mělo odrážet jejich kvalitu – hodnocení neprobíhá systémem jedno hodnocení pro ...
Strategie tvorby webových stránek směřuje ke zprostředkování jejich obsahu co největšímu počtu uživatelů. Charakteristikou, která tento aspekt popisuje, je tzv. přístupnost webu. Tato veličina vyjadřuje poměr uživatelů schopných uváděné informace bez překážek přečíst k celkovému počtu ...

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

>
to top