SEO - Optimalizace E-shopů

  • OPTIMALIZACE VELKÝCH I MALÝCH ONLINE OBCHODŮ
  • BUDOVÁNÍ OBSAHU
  • LINKBUILDING

 

UDĚLÁME Z VAŠEHO E-SHOPU MOCNÝ PRODEJNÍ NÁSTROJ

PŘIVEDEME VÁM NOVÉ CÍLOVÉ NÁVŠTĚVNÍKY

Z NÁVŠTĚVNÍKŮ UDĚLÁME ZÁKAZNÍKY

SEO (Optimalizace) E-shopu znamená optimalizování a nastavení internetového obchodu tak, aby byl atraktivní pro algoritmy internetových vyhledávačů (Google, Seznam …).

Samotné vytvoření neoptimalizovaného eshopu nebude fungovat, protože se o něm lidé nedozvědí.

Částečným řešením problému by mohlo být nasazení reklamní PPC kampaně, za kterou se ovšem neustále platí nemalé peníze jejím jediným cílem je přivádět potenciální zákazníky na web. Nikoli však, dělat z nich zároveň zákazníky.

Budování organických pozic ve vyhledávání je z dlouhodobého hlediska daleko výnosnější, protože zvyšuje návštěvnost a díky komplexními rozvoji obsahu webu také roste konverzní poměr (z návštěvníka se stane zákazník).

Jedná se o všestranné zkvalitnění všech vnitřních (On-page) a vnějších (Off-page) faktorů webové stránky. Jinými slovy jde o vytvoření příjemného prostředí na webu, které stimuluje návštěvníky k uskutečnění nákupu, a také o budování cest vedoucích na váš web.

Některé aspekty SEO jsou běžným návštěvníkům webu viditelné, jiné jsou skryté a ostatní se nacházejí mimo web, a přesto mají určitý vliv na jeho autoritu.

E-shop nelze optimalizovat stejným způsobem, jako například firemní stránky sloužící jako jednoduchá prezentace. Některé dílčí nastavení, procesy a funkce webu jsou pro eshopy na rozdíl od firemních stránek nezbytná či důležitější a naopak.

 

Odlišné aspekty SEO v případě Optimalizace E-shopů

  • Snippets / Rich Snippets
  • Rychlé načítání stránek
  • Registrace do srovnávačů zboží
  • Struktura - ropracovaná, intuitivní
  • Jednoduchá orientace na webu
  • Důraz na podrobný popis zboží
  • Důraz na kvantitu a kvalitu fotek, obrázků či videí produktů
  • Funkce filtrace zboží podle parametrů (značka, barva, funkce…)
  • Funkce hodnocení zboží (bodování + recenze)
  • Online chat
  • Funkce nákupního košíku
  • Propojení webu s platební bránou pro online platby
  • Možnost registrace pro odběr newsletterů a emailing
  • Propojení se sociálními sítěmi
  • a mnohé další.

V nejlepším případě je dobré web optimalizovat již během jeho tvorby. Pokud však máte svůj e-shop již vytvořený, rádi jej pro vás optimalizujeme!

 

Postaráme se o to, abyste s vaším online obchodem úspěšně prorazili!

ZA ZEPTÁNÍ NIC NEDÁTE!

Během 24 hodin vás kontaktujeme a sestavíme pro vás individuální plán propagace nebo tvorby webu.

Správa SEO
SEO analýza
Tvorba webových stránek
SMM
PPC

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046