3D vizualizace je trojrozměrná vizualizace skutečnosti. Jde o mocný nástroj na internetu (využíván nejen k marketingu a reklamě).
Příklady využití:
- 3D postavičky – vyjadřují identitu firmy
- 3D vizualizace interiérů i exteriérů (využití pro architekty, web hotelu, developerský projekt)
- 3D vizualizace a animace reprezentující výrobek či možnost jeho využití
- Virální marketing - aktivity, které ke svému šíření využívají vlastní zákazníky nebo uživatele (vzorem jsou vtipy a další podobné zprávy, které si mezi sebou lidé šíří už od nepaměti)
- Advergaming - z anglického slova advertisement and gaming (propagace hraním her), jde o marketingové aktivity využívající počítačových her k šíření reklamního sdělení
Výhody:
- Získání pozornosti návštěvníka
- Sdělení komplexní informace v rychlosti formou, která je pro každého snadno pochopitelná
- Působení na emoce
- V podvědomí potenciálního zákazníka pomůže vyvolat pocit, že jde o moderního a kreativního provozovatele webu
- Vytvoření produktové nabídky (šetří náklady oproti složitému focení portfolia v mnoha provedeních)
- Širokospektré využití v reklamním průmyslu
ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM
Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!