CO JE TO 3D VIZUALIZACE

    3D vizualizace je trojrozměrná vizualizace skutečnosti. Jde o mocný nástroj na internetu (využíván nejen k marketingu a reklamě).

     

    Příklady využití:

    • 3D postavičky – vyjadřují identitu firmy
    • 3D vizualizace interiérů i exteriérů (využití pro architekty, web hotelu, developerský projekt)
    • 3D vizualizace a animace reprezentující výrobek či možnost jeho využití
    • Virální marketing - aktivity, které ke svému šíření využívají vlastní zákazníky nebo uživatele (vzorem jsou vtipy a další podobné zprávy, které si mezi sebou lidé šíří už od nepaměti)
    • Advergaming - z anglického slova advertisement and gaming (propagace hraním her), jde o marketingové aktivity využívající počítačových her k šíření reklamního sdělení

     

    Výhody:

    • Získání pozornosti návštěvníka
    • Sdělení komplexní informace v rychlosti formou, která je pro každého snadno pochopitelná
    • Působení na emoce
    • V podvědomí potenciálního zákazníka pomůže vyvolat pocit, že jde o moderního a kreativního provozovatele webu
    • Vytvoření produktové nabídky (šetří náklady oproti složitému focení portfolia v mnoha provedeních)
    • Širokospektré využití v reklamním průmyslu

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046