CO JE TO ADMONITORING

    AdMonitoring je projektem SPIR (sdružení pro internetovou reklamu). Účelem je monitorování reklamních aktivit a inzertních výkonů plošné reklamy na českém internetu (obrázková, flashová, textová a kombinovaná). Dokáže odhalit reklamní investice do jednotlivých kampaní a sledovat stupeň vizuálů.

     

    Jaké postupy využívá:

    • Přímé deklarace a databáze ceníku spolupracujících médií
    • Monitorovací (scanovací) robot Nettrack – identifikuje potenciální reklamu na všech monitorovaných místech
    • Zpětná kontrola ve spolupráci s mediální agenturou (interní kontrola a audit výstupů)
    • Publikuje data měsíčně za pomoci on-line aplikace a výstupů pro uživatelské aplikace
    • Nabízí informace o nákupních podmínkách reklamní plochy na jednotlivých serverech a jejich sekcích (centrální Ceníkové centrum)

     

    Nevýhody:

    • On-line aplikace není veřejnosti přístupná – data jsou zpoplatněna
    • Data z finančních investic nejsou až na haléř přesná (v důsledku změny ceníku vlivem slev agentur)
    • Díky standardizovaným formátům, které AdMonitoring využívá, neanalyzuje ty nepodporované
    • Konečná data mohou být zkreslena (nejde pouze o investice do plošné reklamy, ale taktéž do social marketingu, e-mail marketingu atp.)

     

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046