NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO B2C

    CO JE TO B2C

    Model B2C (z anglického výrazu „Business to Customer“) se zaměřuje na konečného spotřebitele neboli fyzickou osobu. Tento koncept bývá používán jak v on-line prostředí, tak i v rámci běžného fyzického nakupování, kdy se firma snaží zákazníka přimět ke koupi jejich produktů.

     

    Jak to funguje?

    Z hlediska e-commerce se prodávají především informace, zboží a poskytuje se reklamní prostor. Je to podobné, jako bychom běžný obchod převedli do online prostředí.

    Zákazník na 1. místě

    Tak jako v běžném marketingu je důležité:

    • Informovat zákazníka
      • v on-line prostředí to může být web, který slouží jako náhražka papírového letáku a informuje zákazníka o nabídce produktů
    • Zaujmout zákazníka
      • na základě „letáku“ je třeba ho přimět, aby si můj web prohlédl
    • Přimět ke koupi
      • vrcholem se pak stává samotná koupě, kdy se zákazník rozhodne a zboží či službu skutečně koupí

    Pro tento model je na rozdíl od B2B důležité poznat cílovou skupinu a využít co nejvíc marketingových nástrojů.

     

    Cíl

    Hlavním cílem tohoto konceptu je tedy získat a následně si udržet zákazníka.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >