CO JE TO BUZZ MARKETING

    CO JE TO BUZZ MARKETING

    Buzz marketing je forma marketingu založená na vyvolání určitého rozruchu kolem nějaké značky. Princip je založen na vypuštění příběhu (šokující, zábavný, zajímavý nebo kontroverzní) do světa, a pokud je strategie úspěšná, dosahuje k velkému počtu lidí. Účelem takové reklamy je zaujmout pozornost co největší části společnosti a rozpoutat diskuzi mezi lidmi (tzv. Word of Mouth marketing) a v médiích. Za součást Buzz Marketing můžeme považovat i virální marketing (šíření sdělení na internetu, kde ho uživatelé sdílí s druhými). Pokud je kampaň opravdu úspěšná, převezmou na sebe šíření média a o publicitu je postaráno.

     

    Proč právě Buzz Marketing?

    Obrovskou výhodou Buzz Marketingu je jeho nízkonákladovost, o to těžší je však připravit kampaň, která zafunguje. O Buzz Marketing usiluje mnoho velkých světových zadavatelů reklamy, ale způsobit, aby se příběh rozšiřoval, vyžaduje zkušenosti a je nutné vše promyslet do detailů, kampaň se může snadno obrátit proti samotné firmě.

     

    Tvorba této netradiční formy reklamy je způsobena zvyšováním cen a snižováním účinku klasických podob reklamy, které zákazníka nezaujmou tolik, co buzz reklamy. Buzz Marketing je považován za jednu z nejúčinnějších reklam vůbec.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >