NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO CÍLOVÁ STRÁNKA

    CO JE TO CÍLOVÁ STRÁNKA

    Cílová stránka (nebo také cílová URL) je stránka webu, jejímž hlavním cílem je, aby se zde uživatel (návštěvník) změnil v zákazníka. Tím je myšleno, aby provedl akci, která úzce souvisí se zaměřením stránek (např. zakoupil nabízené zboží, dokončil nákup, nebo alespoň vyplnil kontaktní formulář a zanechal údaje pro případné další kontaktování), tedy došlo ke konverzi.

    Cílová stránka se většinou odlišuje jak od domovské stránky (tzv. homepage), tak i od detailu produktu. Mělo by se tedy jednat o zcela samostatnou, avšak důkladně marketingově propracovanou stránku, věnovanou obvykle jednomu konkrétnímu produktu nebo službě.

     

    Rozdíly mezi cílovou stránkou a homepage nebo detailem produktu jsou zejména tyto:

    • Cílová stránka bývá obvykle obsahově úzce zaměřená
    • Cílová stránka by měla vhodně a hlavně důvěryhodně navazovat na obsah, ze kterého se na ni uživatel dostal
    • hlavním úkolem cílové stránky je přesvědčit návštěvníka ke konverzi

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >