CO JE TO CÍLOVÁ STRÁNKA

    Cílová stránka (nebo také cílová URL) je stránka webu, jejímž hlavním cílem je, aby se zde uživatel (návštěvník) změnil v zákazníka. Tím je myšleno, aby provedl akci, která úzce souvisí se zaměřením stránek (např. zakoupil nabízené zboží, dokončil nákup, nebo alespoň vyplnil kontaktní formulář a zanechal údaje pro případné další kontaktování), tedy došlo ke konverzi.

    Cílová stránka se většinou odlišuje jak od domovské stránky (tzv. homepage), tak i od detailu produktu. Mělo by se tedy jednat o zcela samostatnou, avšak důkladně marketingově propracovanou stránku, věnovanou obvykle jednomu konkrétnímu produktu nebo službě.

     

    Rozdíly mezi cílovou stránkou a homepage nebo detailem produktu jsou zejména tyto:

    • Cílová stránka bývá obvykle obsahově úzce zaměřená
    • Cílová stránka by měla vhodně a hlavně důvěryhodně navazovat na obsah, ze kterého se na ni uživatel dostal
    • hlavním úkolem cílové stránky je přesvědčit návštěvníka ke konverzi

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046