CO JE TO DUPLIKACE KONVERZÍ

    Duplikace konverzí pojednává jev, kdy všelijaké reklamní systémy tutéž konverzí sečte vícekrát. Můžeme se například pobavit o uživateli, který shání nějaký dárek přes internet. Navštíví váš web přes PPC reklamu v Google AdWords. Právě tam dostane nápad na konkrétní dárek a jde se podívat na jiný web. Z tam toho webu se vrátí na váš web a zde danou věc koupí. Jeho cestu si můžeme přestavit:

    AdWords > Váš web > Jiný web > Zpět váš web a na něm také předmět je nakoupen

    Tu přichází právě to: ten jiný web neví, co uživatel dělal potom, jamile opustil web. Také to nemá jak zjistit, či sledovat. Dokáže pouze zjistit to, že po dokončení objednávky se na děkovné stránce zobrazil jejich konverzní kód. Konverze se započítá. Úplně to stejné udělá systém AdWords, kterého kód se na děkovné stránce taktéž aktivoval, protože odtud uživatel přišel. S tímto jsou statistiky v reklamních systémech matoucí. Proto není dobré se řídit počty konverzí v reklamních systémech.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046