CO JE TO CPM (COST PER MILE)

    CPM (celými slovy Cost per Mile) v překládáme jako cenu za 1 tisíc zobrazení reklamy. Tento pojem je využíván v oblasti online reklam, konkrétně u modelu PPV (Pay per View). Smysl je v tom, že si inzerující zobrazující danou reklamu sám stanoví:

    • cenu za 1 000 zobrazení reklamy
    • konkrétní umístění reklamy

     

    Inzerent pak platí za každé jedno zobrazení reklamy. Příkladem je cena 10 Kč CPM, kdy ho 1 zobrazení reklamy přijde na 1 haléř. Běžnou mírou prokliku je proto u většiny případů výše 0,1 %. Pro zúčastněné to představuje výdělek, který obdrží při každém zobrazení reklamy s CPM na stránce, která je ve vašem vlastnictví.

    Ti, kteří využívají model CPM, jsou soupeřící konkurenti, a proto zobrazí vždy jen ty nejvýkonnější reklamy. Pokud inzerenti chtějí, aby se jejich reklamy často zobrazovaly, musí nabízet vyšší cenu než ostatní s CZP (cenou za proklik).

     

    Reklamy s CPM mohou být:

    • grafické
    • textové

     

    Jak grafické, tak i textové reklamy jsou ale vždy otázkou konkrétní plochy pro umístění.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >
    to top