NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO CROSS-SELLING

    CO JE TO CROSS-SELLING

    V překladu znamená Cross-selling křížový prodej. Jedná se o techniky a strategie prodeje produktů a služeb zákazníkům. Dále se dá říci, že je i jednou z metod týkající se řízení vztahů se zákazníky.

    Cross-Selling má 2 základní cíle, kterými jsou:

    • zvýšení počtu zákazníků
    • zvýšení celkových objednávek pomocí doporučování produktů a služeb

     

    Strategie cross-sellingu je nejčastěji využívána v internetových obchodech (e-shopech), kdy pomocí všelijakých nástrojů operativně reaguje na zájmy zákazníků. Například sleduje produkty, které jsou nejčastěji objednávány, a následně je detailně vypisuje u příslušných výrobků.

    Dále je využíván i u národních a mezinárodních institucí, čímž jsou myšleny např. banky nebo pojišťovny. Příkladem je pojišťovna, která svým klientům, kteří u ní mají životní pojištění, nabídne i pojištění automobilu (např. za zvýhodněnou cenu nebo se slevou).

    V poslední řadě se tato technika prodeje vyskytuje i v nabídce služeb, kdy se 2 kooperující firmy dohodnou, že si budou vzájemně pomáhat nabídkou služeb. Prostředí internetu je pak na základě takového cross-sellingu ještě efektivnější.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >