CO JE TO CTA (CALL TO ACTION)

    Každý správce webových stránek, jejich autoři a v podstatě všichni, kdo zajišťují jejich chod, ať už do nich přispívají svým obsahem či obsah spravují, mají zájem na tom, aby to, co na svých webech poskytují, vyvolalo reakci, kterou si poskytovatelé přejí, aby jejich obsah vyvolal. Zkrátka v jejich zájmu je, aby informace, které jsou uživateli poskytovány, nevyšly bez odezvy. Právě tomuto má zabránit metoda Call to Action zkráceně jako CTA.

     

    Je to nástroj, kterým v uživateli podnítíme nějakou další následující aktivitu, o kterou máme zájem, aby ji potencionální návštěvník vykonal. Tato funkce může mít mnoho podob a různých formulací. Může se objevovat v emailech, v obrazových záznamech, sociálních sítích apod.

    Jsou to klasické výzvy jako:

    • „Registrujte se zde”,
    • „Kupte ihned na…”,
    • „Více informací se dozvíte kliknutím zde” nebo
    • „Stáhnout zdarma bonusový obsah” apod.

     

    Po kliknutí na tyto nabídky jsme obyčejně přesměrováni dále na web či jiný web, na který dané slovo odkazuje.

     

    To, jaký bude mít Call to Action úspěch a jak ovlivní návštěvníky našich stránek, záleží na tom, jak je formulována. Měla by být přehledná, dobře viditelná a po grafické stránce úhledná – zkrátka taková, aby se uživatel „nalákal”, na výzvu kliknul a na požadovaném webu zůstal a vyvolal požadovanou akci.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046