Guest posting. Adresáře článků. Tiskové zprávy. Co mají společného? Všechno to jsou slova, ze kterých
Představuje mladé marketingové odvětví, přičemž jsou využívány charakteristické atributy nových médií. V dnešní době je digitální marketing brán jako součást komplexní marketingové komunikace. Při jeho aplikaci jsou využívány digitální nástroje neboli nová média.
Mezi taková média patří:
- nástroje z oblasti internetu
- mobilní komunikace
- digitální komunikační prostředky
Pro komunikaci s cílovou skupinou používá digitální marketing číslicovou techniku v podobě nul a jedniček. Není využíván pouze na počítačích, ale také na mobilních telefonech, smartphonech či tabletech.
Cílem digitálního marketingu je maximální efektivita reklamního sdělení na specifický okruh zákazníků. K dosažení tohoto cíle je potřeba schopnost a flexibilita okamžité reakce na aktuální situaci.
Důležité je neustálé zvyšování výkonu propagace, kterému napomáhá:
- větší pozornost (člověka nejvíce zaujmou např. změny světel, barev, zvuku apod.)
- interaktivita s příjemci (komunikace formou výměny postojů a názorů)
- zapojení více smyslů (nejen zrak a sluch, ale také chuť, hmat i čich podporují propagaci)
Za výhody digitálního marketingu lze považovat:
- cílení na vybrané skupiny zákazníků
- monitoring a měření pomocí analytických nástrojů
- komplexnost
- dostupnost
- efektivita
- možnost zpětné vazby od zákazníků
- možnost oslovit kohokoliv a kdekoliv na světě
Mezi nevýhody pak patří:
- nedůvěryhodnost (kriminalita a podvody na internetu)
- offline uživatelé (zejména senioři, kteří nemají přístup na internet a nejsou tak online)
V dnešní době se pomalu ale jistě digitální marketing přesouvá ze svého prvotního prostředí (desktopových počítačů) do těch více aktuálnějších forem, např. do mobilů.
Obsahem tohoto marketingu jsou displejové reklamy, obsahy na přenosných médiích, hry, mobilní aplikace, SMS nebo volání.
Články na téma digitální marketing
Stejně jako budování vztahů, i broken linkbuilding je stará škola, která se stala kvůli převládajícímu
Ať už o PR článcích nevíte vůbec nic, nebo o nich víte opravdu hodně a
Je celkem náročné najít hezké fotky a obrázky ke stažení pro umístění na vaše webové
"V každém případě platí pravidlo, že žádný copywriter nedokáže napsat skvělý, pro vyhledávače optimalizovaný text
Jeden z největších mýtů SEO je, že kvalitní obsah vytváří odkazy sám od sebe. Není
Nejoblíbenější část dne je pro mě, když můžu zmáčknout “Publikovat”. Těžce pracovat na článku, který
Ani se mi nechce věřit, že jsem na Quick Sprout publikoval už 614 článků. Ten
NEIL PATEL Přemýšlíte občas nad tím, jestli neztrácíte čas budováním odkazů? Google se snaží omezit
Online marketingoví experti k vašim službám
Další definice pojmů