Existuje něco jako SEO garance? Každý zákazník chce za své peníze vidět hmatatelný a neměnný výsledek, ať již kupuje auto nebo třeba hrníček na kafe.
Představuje mladé marketingové odvětví, přičemž jsou využívány charakteristické atributy nových médií. V dnešní době je digitální marketing brán jako součást komplexní marketingové komunikace. Při jeho aplikaci jsou využívány digitální nástroje neboli nová média.
Obsah
Mezi taková média patří:
- nástroje z oblasti internetu
- mobilní komunikace
- digitální komunikační prostředky
Pro komunikaci s cílovou skupinou používá digitální marketing číslicovou techniku v podobě nul a jedniček. Není využíván pouze na počítačích, ale také na mobilních telefonech, smartphonech či tabletech.
Cílem digitálního marketingu je maximální efektivita reklamního sdělení na specifický okruh zákazníků. K dosažení tohoto cíle je potřeba schopnost a flexibilita okamžité reakce na aktuální situaci.
Pak byste neměli opomenout ani SEO. Obsaďte vyšších pozice ve vyhledávačích a zkvalitněte obsah vašich stránek ruku v ruce s dalšími metodami propagace!
Důležité je neustálé zvyšování výkonu propagace, kterému napomáhá:
- větší pozornost (člověka nejvíce zaujmou např. změny světel, barev, zvuku apod.)
- interaktivita s příjemci (komunikace formou výměny postojů a názorů)
- zapojení více smyslů (nejen zrak a sluch, ale také chuť, hmat i čich podporují propagaci)
Za výhody digitálního marketingu lze považovat:
- cílení na vybrané skupiny zákazníků
- monitoring a měření pomocí analytických nástrojů
- komplexnost
- dostupnost
- efektivita
- možnost zpětné vazby od zákazníků
- možnost oslovit kohokoliv a kdekoliv na světě
Mezi nevýhody pak patří:
- nedůvěryhodnost (kriminalita a podvody na internetu)
- offline uživatelé (zejména senioři, kteří nemají přístup na internet a nejsou tak online)
V dnešní době se pomalu ale jistě digitální marketing přesouvá ze svého prvotního prostředí (desktopových počítačů) do těch více aktuálnějších forem, např. do mobilů.
Obsahem tohoto marketingu jsou displejové reklamy, obsahy na přenosných médiích, hry, mobilní aplikace, SMS nebo volání.
Reklamní služby jsou těžištěm práce i naší SEO agentury. Přesvědčte se, kam může profi SEO poradenství, kvalitní linkbuilding a další práce vést – čtěte reálné studie online marketingu, kde popisujeme naši metodu práce na webech klientů.
Články na téma digitální marketing
Nejen vyšší pozice, ale potenciálně i vyšší konverze. O to, jak zrychlit načítání webových stránek,
Ať už o PR článcích nevíte vůbec nic, nebo o nich víte opravdu hodně a máte s
Je celkem náročné najít hezké fotky a obrázky ke stažení pro umístění na vaše webové
Jak na SEO v roce 2022, abyste prorazili do TOP 1 - kompletní návod
Další definice pojmů