CO JE TO DIRECT MAIL

    CO JE TO DIRECT MAIL

    Direct mail je považován za hlavní nástroj při aplikování direct marketingu neboli přímého marketingu. Lze ho brát jako propagační záležitost, která je zaslána za pomoci pošty či distribuční sítě člověku, kterému prodejce chce nabídnout svůj produkt nebo službu.

    Nejvíce se používá v oblastech internetového marketingu, a to v podobě rozesílání obchodně či marketingově zaměřených e-mailů. Takové e-maily obvykle obsahují nabídkové texty, které jsou doplněny ještě o propagační nebo informační materiály (letáky, ceníky apod.).

    Direct maily jsou vždy zacíleny na konkrétní adresáty a jejich cílem dostat stávající a nové zákazníky na dané internetové stránky. K tomu slouží jednoznačná, přehledná a lákavá nabídka vybraných produktů a služeb.

    Problémem je to, že se direct mail často podobá spamu (nevyžádané reklamě), a proto je nutné dodržovat Zákon o regulaci reklamy a Zákon o ochraně osobních údajů.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >