CO JE TO EVENT-TRIGGERED E-MAIL

    CO JE TO EVENT-TRIGGERED E-MAIL

    Event-triggered e-mail je pojem související s e-mailovým marketingem. Tyto e-maily jsou založené na předchozím nákupu nebo informacích, které zákazník dříve poskytl. Zasílání event-triggered mailů vyžaduje práci s databázemi a CRM systémy. Díky nim lze získat přehled o zákaznících, které může vlastník webových stránek jednoduše oslovovat a budovat s nimi vztahy.

     

    Hlavní výhody event-triggered e-mailů:

    • zvýšení čtenosti e-mailů
    • zvýšení konverzí
    • sbírání dat
    • vyvolání  důvěry u příjemců

     

    Hlavním úkolem je motivovat k dalším nákupům. Proto jsou součástí takového e-mailu často slevy, poukázky (up-selling) nebo související zboží s produktem, který již zákazník zakoupil (cross-selling). Cílem ale může být také pouhé získání zpětné vazby v podobě anket nebo hodnocení spokojenosti se službami. Budování vztahu se zákazníkem se pak nejčastěji projevuje např. zasláním narozeninového přání.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >