Event-triggered e-mail je pojem související s e-mailovým marketingem. Tyto e-maily jsou založené na předchozím nákupu nebo informacích, které zákazník dříve poskytl. Zasílání event-triggered mailů vyžaduje práci s databázemi a CRM systémy. Díky nim lze získat přehled o zákaznících, které může vlastník webových stránek jednoduše oslovovat a budovat s nimi vztahy.
Hlavní výhody event-triggered e-mailů:
- zvýšení čtenosti e-mailů
- zvýšení konverzí
- sbírání dat
- vyvolání důvěry u příjemců
Hlavním úkolem je motivovat k dalším nákupům. Proto jsou součástí takového e-mailu často slevy, poukázky (up-selling) nebo související zboží s produktem, který již zákazník zakoupil (cross-selling). Cílem ale může být také pouhé získání zpětné vazby v podobě anket nebo hodnocení spokojenosti se službami. Budování vztahu se zákazníkem se pak nejčastěji projevuje např. zasláním narozeninového přání.
Online marketingoví experti k vašim službám
Další definice pojmů