NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO GAMIFIKACE

    CO JE TO GAMIFIKACE

    Gamifikace se řadí mezi nové formy marketingu, tedy všeobecně nová forma komunikace značek se zákazníkem. Spočívá v přenášení herních prvků mimo počítačové hry do reálného prostředí a je založená na interakci. Způsobů jak se s touto myšlenkou dá pracovat, je několik. Jejich cílem je vytvořit něco odlišného a pro účastníka atraktivního, aby se cítil uvolněně a sám toužil po tom, aby mohl v této aktivitě pokračovat.

     

    Základní principy gamifikace:

    • sbírání bodů a odměn
    • zlepšování vlastností
    • vytváření žebříčků
    • propojení se sociálními sítěmi
    • příběh, návaznost

     

    Oblíbeným způsobem je využívání avatarů v profilech, získávání bodů, odznaků a ocenění spolu s žebříčky pro sledování pokroku a porovnávání s ostatními uživateli. Nejrůznější výzkumy zabývající se gamifikací ukázaly, že má na jednotlivce pozitivní účinky. V současné době tak gamifikaci můžeme řadit mezi oblíbené techniky marketingu i z pohledu zákazníků.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >