CO JE TO GAMIFIKACE

    Gamifikace se řadí mezi nové formy marketingu, tedy všeobecně nová forma komunikace značek se zákazníkem. Spočívá v přenášení herních prvků mimo počítačové hry do reálného prostředí a je založená na interakci. Způsobů jak se s touto myšlenkou dá pracovat, je několik. Jejich cílem je vytvořit něco odlišného a pro účastníka atraktivního, aby se cítil uvolněně a sám toužil po tom, aby mohl v této aktivitě pokračovat.

     

    Základní principy gamifikace:

    • sbírání bodů a odměn
    • zlepšování vlastností
    • vytváření žebříčků
    • propojení se sociálními sítěmi
    • příběh, návaznost

     

    Oblíbeným způsobem je využívání avatarů v profilech, získávání bodů, odznaků a ocenění spolu s žebříčky pro sledování pokroku a porovnávání s ostatními uživateli. Nejrůznější výzkumy zabývající se gamifikací ukázaly, že má na jednotlivce pozitivní účinky. V současné době tak gamifikaci můžeme řadit mezi oblíbené techniky marketingu i z pohledu zákazníků.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >
    to top