CO JE TO GAMIFIKACE

CO JE TO GAMIFIKACE

Gamifikace se řadí mezi nové formy marketingu, tedy všeobecně nová forma komunikace značek se zákazníkem. Spočívá v přenášení herních prvků mimo počítačové hry do reálného prostředí a je založená na interakci. Způsobů jak se s touto myšlenkou dá pracovat, je několik. Jejich cílem je vytvořit něco odlišného a pro účastníka atraktivního, aby se cítil uvolněně a sám toužil po tom, aby mohl v této aktivitě pokračovat.

 

Základní principy gamifikace:

  • sbírání bodů a odměn
  • zlepšování vlastností
  • vytváření žebříčků
  • propojení se sociálními sítěmi
  • příběh, návaznost

 

Oblíbeným způsobem je využívání avatarů v profilech, získávání bodů, odznaků a ocenění spolu s žebříčky pro sledování pokroku a porovnávání s ostatními uživateli. Nejrůznější výzkumy zabývající se gamifikací ukázaly, že má na jednotlivce pozitivní účinky. V současné době tak gamifikaci můžeme řadit mezi oblíbené techniky marketingu i z pohledu zákazníků.

ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

>