CO JE TO GOOGLE ANALYTICS

    Služba Google Analytics je klíčová pro ty, kdo spravují, vytvářejí či vlastní webové stránky. Prostřednictvím ní totiž můžeme monitorovat aktivitu vyvíjenou na našich stránkách skrze jejich uživatele.

     

    Jako ostatní produkty od tohoto softwarového giganta, i tato služba zastává přední příčky použivatelnosti v podobných softwarech. Její oblíbenost tkví v tom, že je zdarma a pokud ji dokážeme správně nastavit, může být velmi užitečným pomocníkem pro naplňování našich cílů a pro celkovou optimalizace webu.

     

    Co tedy Google Analytics přesně monitoruje?

    • Sleduje, jaký druh uživatelů a v jaké době jej nejčastěji navštěvují a kolik času zde stráví.
      • Pokud je subjekt vlastníkem více domén, monitoruje, která z nich je mezi návštěvníky nejoblíbenější. Díky tomu může provozovatel webů uzpůsobit jejich vzhled či použitelnost tak, aby byly stránky co nejpřehlednější a pro uživatele atraktivnější.
    • Sbírá data o tom, kolik nových lidí stránku navštívilo (vyjádřeno v procentech).
    • Analyzuje počet stránek na jednu návštěvu
      • Tedy na jakém počtu stránek se hosté průměrně při svých návštěvách vyskytují.
    • Monitoruje míru okamžitého opuštění
      • Poukazuje na to, že návštěvník stránku rozklikl, pravděpodobně ho zde nic nezaujalo, a proto ji záhy opustil.

     

    Pokud se rozhodneme založit účet na Google Analysis, můžeme zde provozovat několik služeb současně v rovnici služba=jedna webová stránka. U každé služby, tedy u každé jednotlivé domény, kterou zadáme, můžeme sledovat různé faktory, které si sami specifikujeme. Můžeme tedy např. sledovat zvlášť uživatele, kteří se připojili z České republiky a zvlášť ty, kteří se připojují ze zahraničí.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046