CO JE TO INBOUND MARKETING

    Inbound marketing je souhrnné označení technik, které se v marketingu používají k získání spokojeného zákazníka, který nás ideálně doporučí dál. Nejde tedy o představování produktu popisem jeho parametrů, spíše o získání důvěry zákazníka v užitečnost produktu, který si posléze zakoupí, oblíbí, bude se k nám vracet a přivede s sebou své známé.

    Klasický (outbound) marketing zahrnuje techniky, které směřují propagaci jednosměrně k zákazníkovi (reklama v TV, rádiu, bannery, billboardy apod.). Na rozdíl od toho pro inbound marketing je klíčové plnit stránky přínosným a užitečným obsahem, který získá pozornost návštěvníků a přesvědčí je, že se v problematice vyznáme a že nabízíme vhodné řešení problému, který je momentálně trápí.

    Náplní se tedy orientuje na zdůraznění přínosu, předností a výhod oproti jiným konkurenčním produktům či značkám. Formou se snaží zapojit zákazníka do komunikace, vzdělat ho nebo pobavit. Ideální nástroj k tomuto účelu je blog, kde můžeme publikovat články, tipy, rady, videa, obrázky a návody. Takto lze získat pozornost cílové skupiny a vytvořit si z ní klientelu.

    Dalšími vhodnými nástroji jsou:

    • kampaně na sociálních sítích
    • newslettery
    • zákaznický servis
    • SEO

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046