NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO MIKROSTRÁNKA (MICROSITE / MINISITE / WEBLET)

    CO JE TO MIKROSTRÁNKA (MICROSITE / MINISITE / WEBLET)

    Mikrostránky (jinak také jako minisite, weblet nebo podpůrný web) jsou rozsahem malé stránky orientované na úzce vymezené téma nekomerčního nebo komerčního zaměření, např. propagaci služeb či výrobku. Doplňují tak svým obsahem hlavní web – jsou něco jako jeho satelity. Microstránky jsou oblíbeným marketingovým nástrojem, protože pomáhají rychleji dosáhnut vytyčených cílů a někdy také levněji, než kdyby byl jejich obsah součástí pouze hlavního webu.

     

    Hlavní znaky mikrostránek

    • Objem pouze v řádu jednotek stran
    • Graficky atraktivní, dynamické (často se využívá technologie flash)
    • Úzce zaměřený obsah, menší cílová skupina (ve srovnání s hlavním webem)
    • Snaha o šíření na sociálních sítích (virální marketing)
    • Podněcují návštěvníka ke konverzní akci
    • Obsah klíčových slov (pomáhá zvýšit úspěšnost stránek ve vyhledávačích)
    • Kontextová klikací reklama (PPC)

     

    Hlavní funkce mikrostránek

    • Shrnutí a zdůraznění informací (o produktu, službě, technologii, články o souvisejícím tématu atd.) za účelem prodeje nebo PR
    • Umístění soutěží, anket, průzkumů apod. (komunikace s návštěvníky)
    • Budování renomé

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >