Guest posting. Adresáře článků. Tiskové zprávy. Co mají společného? Všechno to jsou slova, ze kterých povedou odkazy. Ale pokud se budete soustředit jen na linkbuilding
Přednosti obsahového marketingu
- Zvyšuje návštěvnost stránek
- Rozšiřuje povědomí o nabízené službě či produktu, firmě
- Podporuje důvěryhodnost značky
- Zvyšuje konkurenceschopnost, posiluje pozici na trhu
- Zvyšuje počet konverzí
Vlastnosti a forma
První a nutnou podmínkou kvalitního obsahu je jeho:- Originalita – nový neotřelý přístup, originální text
- Užitečnost – přínos pro čtenáře, usnadnění, obohacení, zpříjemnění situace, nebo řešení problému
- Sdílení – čtenář by měl mít chuť se o nově nabyté informace podělit, ideálně sdílením na sociálních sítích
- Blogy, články, návody, recenze
- Obrázky, newslettery, e-booky
- Podcasty, videa
Strategie
Tvorba kvalitního obsahu není jednoduchá a krátkodobá aktivita, vyžaduje plánování a důkladnou přípravu. Na začátku je každopádně potřeba stanovit si cíle a jejich průběžné i konečné měření. Poté je dobré položit si několik základních otázek, od kterých se bude odvíjet další směřování kampaně:- Cílová skupina – koho oslovujeme, jaké problémy tito lidé řeší
- Načasování – kdy obsah zveřejnit (brát v úvahu obměny sezóny, svátky, školní rok apod.)
- Konkurence – jaký obsah zveřejňuje
- Jaké kanály zvolit a kdo je bude spravovat
Copywriting
Copywriting je hlavním nástrojem content marketingu. Jedná se o tvorbu čtivých zajímavých textů, které čtenáři ocení pro jejich přínos a na základě jejichž přečtení se rozhodnou pro náš produkt nebo službu.Články na téma obsahový marketing
Stejně jako budování vztahů, i broken linkbuilding je stará škola, která se stala kvůli převládajícímu spamu do značné míry zanedbávanou. Dnes, kdy se stále více
Ať už o PR článcích nevíte vůbec nic, nebo o nich víte opravdu hodně a máte s nimi nějaké zkušenosti, můžete si být jisti tím,
Je celkem náročné najít hezké fotky a obrázky ke stažení pro umístění na vaše webové stránky a přitom neporušovat autorská práva. Rozhodli jsme se proto,
"V každém případě platí pravidlo, že žádný copywriter nedokáže napsat skvělý, pro vyhledávače optimalizovaný text na všechna existující témata. A z toho důvodu potřebujete dát
Jeden z největších mýtů SEO je, že kvalitní obsah vytváří odkazy sám od sebe. Není tomu tak. Tisíce majitelů stránek vytváří stovky kvalitních článků každý
Online marketingoví experti k vašim službám
Další definice pojmů