Existuje něco jako SEO garance? Každý zákazník chce za své peníze vidět hmatatelný a neměnný výsledek, ať již kupuje auto nebo třeba hrníček na kafe.
Obsahový marketing je poměrně novou formou marketingu, která je založená na zveřejňování originálního, poutavého, a především užitečného obsahu. Čtenáře má tento obsah zaujmout a přesvědčit o kvalitě řešení problému, které je mu předloženo. Jedná se o typ tzv. inbound marketingu (navazování vztahu s potenciálními zákazníky a budování důvěry ve značku).
Obsah
Přednosti obsahového marketingu
- Zvyšuje návštěvnost stránek
- Rozšiřuje povědomí o nabízené službě či produktu, firmě
- Podporuje důvěryhodnost značky
- Zvyšuje konkurenceschopnost, posiluje pozici na trhu
- Zvyšuje počet konverzí
Potřebujete poutavé texty na web? Blogové články? Nebo snad jiný atraktivní obsah? V rámci našeho SEO to budete mít.
Vlastnosti a forma
První a nutnou podmínkou kvalitního obsahu je jeho:
- Originalita – nový neotřelý přístup, originální text
- Užitečnost – přínos pro čtenáře, usnadnění, obohacení, zpříjemnění situace, nebo řešení problému
- Sdílení – čtenář by měl mít chuť se o nově nabyté informace podělit, ideálně sdílením na sociálních sítích
Formu volíme podle cílové skupiny a předkládaného obsahu. Nejčastěji se jedná o:
- Blogy, články, návody, recenze
- Obrázky, newslettery, e-booky
- Podcasty, videa
Strategie
Tvorba kvalitního obsahu není jednoduchá a krátkodobá aktivita, vyžaduje plánování a důkladnou přípravu. Na začátku je každopádně potřeba stanovit si cíle a jejich průběžné i konečné měření. Poté je dobré položit si několik základních otázek, od kterých se bude odvíjet další směřování kampaně:
- Cílová skupina – koho oslovujeme, jaké problémy tito lidé řeší
- Načasování – kdy obsah zveřejnit (brát v úvahu obměny sezóny, svátky, školní rok apod.)
- Konkurence – jaký obsah zveřejňuje
- Jaké kanály zvolit a kdo je bude spravovat
Copywriting
Copywriting je hlavním nástrojem content marketingu. Jedná se o tvorbu čtivých zajímavých textů, které čtenáři ocení pro jejich přínos a na základě jejichž přečtení se rozhodnou pro náš produkt nebo službu.
Obsahový marketing a psaní zajímavých textů a PR článků patří mezi základy SEO optimalizace spolu s budováním či nákupy zpětných odkazů. Jestliže vás reklama na webu zajímá více do hloubky, pak byste neměli přejít naše případové studie, kde vám procesy optimalizace webu přibližujeme podrobněji.
Články na téma obsahový marketing
Nejen vyšší pozice, ale potenciálně i vyšší konverze. O to, jak zrychlit načítání webových stránek, by se měl zajímat každý, kdo jejich prostřednictvím získává zakázky
Ať už o PR článcích nevíte vůbec nic, nebo o nich víte opravdu hodně a máte s nimi nějaké zkušenosti, můžete si být jisti tím, že budete
Je celkem náročné najít hezké fotky a obrázky ke stažení pro umístění na vaše webové stránky a přitom neporušovat autorská práva. Rozhodli jsme se proto,
Jak na SEO v roce 2022, abyste prorazili do TOP 1 - kompletní návod