NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO POUŽITELNOST WEBU

    CO JE TO POUŽITELNOST WEBU

    Jak již název napovídá, tento termín vystihuje, zda web, zjednodušeně řečeno, „za něco stojí”.

     

    Shrnuje do sebe několik faktorů, které použitelnost a jeho celkové hodnocení určují.

    • Dohledatelnost a přístupnost webu
    • Orientace na stránce
      • Ta je zajištěna díky dobré přehlednosti. V nabídce nalezneme intuitivní prostředí, návštěvník nemusí vymýšlet složité postupy, vše je hned při ruce a na očích. Uživatel by měl mít ze surfování dobrý pocit s vyhlídkou toho, že se zde ještě někdy vrátí.

     

    I v IT světě však platí, že méně je někdy více, a tak bychom to s přílišnou kreativitou a intuitivností v návrhu našeho webu neměli přehánět, spíše bychom se měli orientovat na doporučení tzv. obvyklých řešení.

     

    Obvyklá řešení zahrnují prvky, které jsou standardem dobrých a přehledných stránek, jako jsou umístění domovského tlačítka stránky skrze její logo vlevo nahoře nebo okno pro fulltextové vyhledávaní umístěné vpravo nahoře atd.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >