CO JE TO POUŽITELNOST WEBU

    Jak již název napovídá, tento termín vystihuje, zda web, zjednodušeně řečeno, „za něco stojí”.

     

    Shrnuje do sebe několik faktorů, které použitelnost a jeho celkové hodnocení určují.

    • Dohledatelnost a přístupnost webu
    • Orientace na stránce
      • Ta je zajištěna díky dobré přehlednosti. V nabídce nalezneme intuitivní prostředí, návštěvník nemusí vymýšlet složité postupy, vše je hned při ruce a na očích. Uživatel by měl mít ze surfování dobrý pocit s vyhlídkou toho, že se zde ještě někdy vrátí.

     

    I v IT světě však platí, že méně je někdy více, a tak bychom to s přílišnou kreativitou a intuitivností v návrhu našeho webu neměli přehánět, spíše bychom se měli orientovat na doporučení tzv. obvyklých řešení.

     

    Obvyklá řešení zahrnují prvky, které jsou standardem dobrých a přehledných stránek, jako jsou umístění domovského tlačítka stránky skrze její logo vlevo nahoře nebo okno pro fulltextové vyhledávaní umístěné vpravo nahoře atd.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046