NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO USP

    CO JE TO USP

    USP, tedy jedinečný prodejní argument, je termín z oblasti online marketingu a také copywritingu. S tímto termínem přichází na začátku 40. let Rosser Reeves, jedna z klíčových postav americké reklamy minulého století.

    Bez ohledu na to, že USP vzniklo v minulém století, je v dnešní době internetu stále potřebnější. Obzvlášť, když je pořád těžší zaujmout a konkurence je vzdálená jen na pár kliknutí.

    Přesvědčivá odpověď

    Jedinečný prodejní argument by měl být odpovědí na otázky potenciálního zákazníka: „V čem je váš produkt/služba lepší než ta konkurenční? Proč bych si ho měl koupit?“ Vedle odpovědi na tyto otázky je také definicí značky.

    Jak vypadá?

    Profesionální copywriter by měl být schopný USP dostat do jedné až dvou vět. Zásadní roli tedy hraje stručnost vysvětlení, proč je daný výrobek/služba lepší a čím se liší. Ve zkratce by se tedy dalo říct, že jde o stručné shrnutí hodnoty daného výrobku či služby.

    USP není nic neříkající či prázdný slogan, ale opírá se o skutečná fakta, která mohou být rozvedena v dalších textech.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >