Marketing na sociálních sítích a správa sociálních sítí

Správa sociálních sítí (Social Media Marketingu a reklamy) je vedle SEO optimalizace www stránek něco, co byste rozhodně neměli podceňovat ať už máte již zavedenou firmu, nebo s podnikáním teprve začínáte.

Tato moderní metoda propagace je v dnešní době samozřejmostí a podniky, které této možnosti nevyužívají, jako by neexistovaly. Jedná se o relativně levný a přitom velice efektivní marketingový nástroj, který vám pomůže na cestě k úspěchu.

Postaráme se za vás o založení a správu profilů a tvorbu obsahu i reklamu na jedné či více sociálních sítích!

Správa sociálních sítí na míru

V oblasti tvorby obsahu a reklamy máme bohaté zkušenosti. Kromě SMM také vytváříme webové stránky, optimalizujeme je pro vyhledávače a vytváříme a spravujeme PPC kampaně. Díky našemu širokému záběru v oblasti online propagace jsme vám schopni nabídnout více, než firmy a jednotlivci úzce zaměření na sociální sítě.

Spravujeme:

  • Facebook
  • Instagram
 

Zajišťujeme komplexní SMM:

  • Založení a nastavení nových profilů
  • Optimalizace stávajících profilů
  • Tvorba, publikace a sdílení obsahu
  • Tvorba, optimalizace a správa placených reklamních sdělení
  • Budování komunity sledujících
 

Hlavní výhody propagace na sociálních sítích:

  • Efektivní komunikační kanály
  • Stabilní zdroje konverzí
  • Budování vztahů s veřejností a zákazníky
  • Budování jména značky a produktu
  • Skvělý poměr ceny a výkonu
  • Okamžitý efekt
  • Přesné zacílení na konkrétní typy uživatelů
  • Řetězové šíření obsahu a reklamy
  • Vyhovuje propagaci čehokoli

Sociální sítě se staly naprosto neodmyslitelnou součástí našich životů. Používají je všechny skupiny lidí bez ohledu na věk, a to zpravidla každý den alespoň pár minut. Jde o ideální reklamní plochu. Důvodů pro využívání marketingu a reklamy na těchto webech je proto hned několik. Jejich hlavní předností je především obrovská kumulace lidí.

Oproti klasické online reklamě působí na lidi tato propagace mnohem důvěryhodněji a navíc ji lze přesněji zaměřit na specifické cílové skupiny uživatelů dle obrovského množství psychologických faktorů.

Další výhodou je tzv. sdílení a budování komunity sledujících. Nejen, že lidé mohou pohodlně odebírat váš obsah a s ním i odkazy na váš web, ale navíc vaše příspěvky mohou jednoduše sdílet se svým okruhem přátel a tím vaše sdělení posílají dál. Z četných průzkumů vyplývá, že lidé dají podstatně více na doporučení svých známých, nežli na jakékoli další formy reklamy.

Výhodou vaší aktivní přítomnosti na sociálních sítí je také další indexování obsahu ze strany vyhledávačů. Nejen že vás lidé najdou přímo na soc. síti, kde tráví obrovské množství svého volného času, ale také díky tomu obsadíte další organické pozice ve výsledcích vyhledávání.

Průběh spolupráce:

  • Analýza cílové skupiny, trendů a dotazů
  • Analýza konkurentů
  • Nastavení profilu
  • Propojení sociálních sítí s vašimi webovými stránkami
  • Sestavení plánu publikace obsahu a reklamy
 

Pravidelná aktivita:

  • tvorba a publikace unikátního tematického obsahu
  • sdílení převzatého obsahu
  • reakce na komentáře
  • pravidelné analýzy výkonu
  • úpravy strategie
  • aktualizace profilu
  • úpravy dle požadavků klienta
 

Marketing na sociálních sítích – Tvorba obsahu

Jednou z nejdůležitějších věcí při snaze o zviditelnění je samozřejmě obsah – bez něj to zkrátka nejde a nezáleží přitom pouze na objemu, ale především na jeho formě, relevantnosti, originalitě a míře optimalizovanosti pro internetové vyhledávače. Velká část propagace stojí na kvalitních příspěvcích, které musí být nejen poutavé a výstižné, ale také dobře načasované a správně zacílené. Cílem je zvýšení povědomí o vás a vašem produktu, budování důvěryhodnosti a vztahů s veřejností a vytvoření mohutného obsahového trychtýře, který ústí v konverzi. To vše vám zajistíme v rámci naší správy sociálních sítí.

 

Placená reklama na sociálních sítích

Sociální sítě poskytují kromě běžného sdílení obsahu rovněž možnost placené propagace. Reklama je zde velice efektivní hlavně díky jejímu potenciálně širokému pokrytí s velmi přesným cílením a relativně nízkým nákladům. Forma reklamy se může lišit dle konkrétní sociální sítě, ale základní princip zůstává stejný. Jedná se především o grafické bannery a další reklamní formáty, které mají za cíl motivovat zákazníka k požadované akci, kterou může být například prokliknutí na váš profil nebo přímo na vaše webové stránky.

 

Správa Facebooku a Instagramu

Propagace na všech soc. sítích je efektivní pouze za předpokladu, že je vše nastaveno správně. Je zapotřebí brát v potaz nejen samotnou správu obsahu a reklamy, ale i propojení s vašimi webovými stránkami. Stejně jako všechny formy propagace, i SMM má svá určitá pravidla. Reklamní systémy jsou zde sice logicky koncipovány tak, aby byly co nejintuitivnější a aby je dokázal zprovoznit i naprostý laik. Vedle PPC je však i zde velmi snadné utratit nemalé peníze s nulovou návratností. Co vyžaduje odborné znalosti a zkušenosti je adekvátní zacílení obsahu a reklamy na konkrétní typy uživatelů, kteří jsou skutečně vašimi cílovými zákazníky.

 

Marketing na Facebooku

Facebook je stále lídrem s největším počtem uživatelů, a proto je obvykle prvním odrazovým můstkem většiny společností. Základem je vytvoření tzv. „Page“, neboli oficiální stránky vaší firmy. Ta funguje podobně jako osobní profil jednotlivce, ale přináší také další výhody, jako například čerpání prakticky neomezeného množství nových fanoušků a propracované možnosti nastavení, které usnadňují komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky.

 

Reklama na Facebooku

Kromě firemních stránek nabízí Facebook také placenou reklamu. Ta funguje podobně jako PPC reklama ve vyhledávačích a remarketing v jednom. Obrázkové bannery s reklamními sděleními výrazně zvyšují pravděpodobnost, že vás uživatelé zaregistrují, aniž by vás aktivně vyhledávali. Poskytuje také větší variabilitu způsobů, jak reklamní sdělení pojmout. Možností personalizace reklam je opravdu mnoho a pokud si nejste jisti, rozhodně se vám vyplatí nechat nastavení placené reklamy na odbornících. Rádi se postaráme o to, aby byla vaše reklama efektivní a přinesla vám požadované výsledky.

 

Marketing na Instagramu

Tato moderní síť se stává stále populárnější. Počty uživatelů se každý rok navyšují a možností využití pro komerční účely tak logicky přibývá. Základem je sdílení tématických fotografií, které mají za cíl zvyšovat povědomí o vaší značce. Dalším nástrojem jsou tzv. Instagram Stories. Jedná se o krátká videa či koláže, často doplněné o texty. Díky jejich velké oblibě jsou ideálním řešením, jak využít tuto populární síť.

 

Placená reklama na Instagramu

Zveřejňované obrázky a Instastories mohou nejen zlepšovat znalost vaší značky či produktu, ale rovněž mohou obsahovat odkazy na vaše webové stránky a přimět tak člověka k akci. Jelikož se jedná rovněž o placenou formu reklamy, pečlivá příprava je naprostou nutností. Pomůžeme vám jak se založením účtu a publikováním jednotlivých obrázků a stories, tak i s přípravou a správou placených kampaní.

Kontaktujte nás