Tvorba microsite (mikrostránek)

  • PRODUKTOVÉ LANDING PAGES
  • TEMATICKÉ SATELITNÍ BLOGY

 

VYTVOŘÍME VÁM SÍŤ KVALITNÍCH PODPŮRNÝCH MINIWEBŮ

PŘÍVEDEME NA VÁŠ WEB VÍCE RELEVANTNÍCH NÁVŠTĚVNÍKŮ

VYBUDUJEME VÁM PŘEDNÍ POZICE VE VYHLEDÁVÁNÍ

Tvorba microsite, někdy nazývána také jako tvorba podpůrných webů nebo mikrostránek, je v podstatě jedním mnoha typů zpětných odkazů. Tvorba zpětných odkazů je u nás součástí celku zvaného SEO.

 

Zpětné odkazy mají za úkol zvyšovat návštěvnost hned dvěma způsoby:

  1. Refferal traffic:

Lidé přicházejí na váš web z jiného webu přímo pomocí odkazu, který je na něm umístěn.

  1. Organic traffic:

Lidé váš web našli ve výsledcích vyhledávání, protože kvalitní zpětné odkazy přispívají k růstu organických pozic.

 

Více informací o zpětných odkazech naleznete na naší stránce o budování zpětných odkazů. Zjednodušeně řečeno, na oné mikrostránce se nachází účelový, obvykle velmi úzce zaměřený obsah související s vaším primárním webem a odkazem a přesměrováním na něj. Má tedy jak pasivní, tak i aktivní funkci.

 

Jak má vypadat tvorba Microsite

Jak vyplývá již z názvu, jedná se o rozsahově malé stránky, které mají čistě podpůrný charakter. K prodeji produktů a služeb stále slouží primární web.

Účelem je s mikrowebem pomocí odkazu vedoucího z něj budovat již výše zmíněný referální a organickou návštěvnost.

Velmi často jde o weby pouze s jednou velmi propracovanou stránkou bez jakýchkoli dalších podstránek - tzv. landing page. Podpůrné stránky mají vytvářet jakýsi trychtýř, pomocí něhož zachytíte více potenciálních zákazníků a pošlete je na váš primární web. Případně jim nabídnete produkt či kontaktní formulář přímo na oné mikrostránce.

Celá stránka bývá obvykle věnována jednomu konkrétnímu produktu, službě, nebo jejich částem. Fungují ale také nekomerční, informativní sdělení v podobě tematických blogů. I lidé, kteří momentálně pátrají po informacích souvisejících s vaším produktem mohou být vašimi potenciálními zákazníky.

Jak moc jedna mikrostránka ovlivní návštěvnost a pozici primárního webu ve vyhledávání závisí na kvantitě, kvalitě a relevanci obsahu a míře jeho optimalizovanosti pro vyhledávače.

Pokud má mikrostránka sama o sobě velikou návštěvnost, pak primárnímu webu logicky předává hodně návštěvníků a také značnou "autoritu" přispívající k lepšímu umístění ve výsledcích vyhledávání.

 

Podpořte s námi návštěvnost a konverzi vašeho webu pomocí profesionálních mikrostránek!

ZA ZEPTÁNÍ NIC NEDÁTE!

Během 24 hodin vás kontaktujeme a sestavíme pro vás individuální plán propagace nebo tvorby webu.

Tvorba webových stránek
SEO
SMM
PPC

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046