Vytvořit a publikovat kvalitní PR článek zvládne díky Copywriting.cz úplně každý!

Vytvořit a publikovat kvalitní PR článek zvládne díky Copywriting.cz úplně každý!

„V každém případě platí pravidlo, že žádný copywriter nedokáže napsat skvělý, SEO optimalizovaný text na všechna existující témata. A z toho důvodu potřebujete dát do kupy vlastní velikou databázi copywriterů (což zabere hodně času a úsilí, nemluvě o neustálém vystavování dohod o provedení práce a placení daní), a nebo spolehlivého zprostředkovatele, jako je Copywriting.cz!“

[…] Více

Pokročilý rádce pro Linkbuilding – Kapitola 3: Link Building Epického Obsahu

Pokročilý rádce pro Linkbuilding – Kapitola 3: Link Building Epického Obsahu

Jeden z největších mýtů SEO je, že kvalitní obsah vytváří  odkazy sám od sebe. Není tomu tak. Tisíce majitelů stránek vytváří stovky kvalitních článků každý den… bez jediného zpětného odkazu. K získání odkazů v dnešním světě přeplněném obsahem musíte posunout vaší snahu na další úroveň.

[…] Více

Pokročilý rádce pro Linkbuilding – Kapitola 2: Honba za ideálním odkazem

Pokročilý rádce pro Linkbuilding – Kapitola 2: Honba za ideálním odkazem

O „dobrých“ a „špatných“ odkazech jste toho již určitě slyšeli mnoho. Co ale dělá jeden odkaz lepším, než je ten druhý? Konkrétněji, které odkazy dělají největší rozdíl v autoritě a pozicích vašeho webu? Tato kapitola vás naučí jedné z nejdůležitějších dovedností v SEO: umění rozpoznat odkazy, které skutečně fungují.

[…] Více

Pokročilý rádce pro Linkbuilding – Kapitola 1: Nová éra linkbuildingu / Analýza odkazového profilu

Pokročilý rádce pro Linkbuilding – Kapitola 1: Nová éra linkbuildingu / Analýza odkazového profilu

Vítr se obrací! SEO bylo vždycky rychle se vyvíjejícím oborem, ve kterém získávali výhody ti pohotoví a flexibilní. Od posledního kola devastujících aktualizací od Google, které začalo v únoru 2011 Google Pandou, a které vyvrcholilo aktualizací EMD v roce 2012, se však rychlost změn vystupňovala.

[…] Více

Co mě naučila analýza mých 614 článků o obsahovém marketingu

Co mě naučila analýza mých 614 článků o obsahovém marketingu

Ani se mi nechce věřit, že jsem na Quick Sprout publikoval už 614 článků. Ten úplně první se objevil už 16. dubna 2007. Dnes, o skoro 9 let později, má můj blog přes 700 tisíc návštěvníků měsíčně. Když ale vezmu v potaz jak dlouho jsem blogerem, myslím, že bych měl mít návštěvníků mnohem více.

Pro zábavu jsem se proto rozhodl analyzovat všechny svoje články abych zjistil, co přesně způsobilo růst mého blogu a mohl tyto znalosti poté využít při plánování nových témat.

[…] Více

Z nuly na 110 tisíc fanoušků na Instagramu za 5 měsíců: Příběh vzestupu Foundru

Z nuly na 110 tisíc fanoušků na Instagramu za 5 měsíců: Příběh vzestupu Foundru

Stuart McKeown

Pokud zrovna začínáte na Instagramu, může se to zdát jako nadlidský úkol, soutěžit v popularitě se známými značkami a uživateli, kteří již mají loajální publikum. Nedávno jsem se setkal s Nathanem Chanem, který žije v Melbourne a byl jedním ze spoluzakladatelů magazínu pro podnikatele Foundr. Mluvili jsme spolu už několik hodin, když mě zaujalo jedno konkrétní téma.

[…] Více