Blog

Kategorie: Linkbuilding, Obsahový marketing

Aktualizováno: 25.03.2018

„V každém případě platí pravidlo, že žádný copywriter nedokáže napsat skvělý, SEO optimalizovaný text na všechna existující témata. A z toho důvodu potřebujete dát do kupy vlastní velikou databázi copywriterů (což zabere hodně času a úsilí, nemluvě o neustálém vystavování dohod o provedení práce a placení daní), a nebo spolehlivého zprostředkovatele, jako je Copywriting.cz!“

Kategorie: Linkbuilding, Obsahový marketing, SEO

Aktualizováno: 01.04.2018

Jeden z největších mýtů SEO je, že kvalitní obsah vytváří  odkazy sám od sebe. Není tomu tak. Tisíce majitelů stránek vytváří stovky kvalitních článků každý den… bez jediného zpětného odkazu. K získání odkazů v dnešním světě přeplněném obsahem musíte posunout vaší snahu na další úroveň.

Kategorie: Linkbuilding, SEO

Aktualizováno: 01.04.2018

O „dobrých“ a „špatných“ odkazech jste toho již určitě slyšeli mnoho. Co ale dělá jeden odkaz lepším, než je ten druhý? Konkrétněji, které odkazy dělají největší rozdíl v autoritě a pozicích vašeho webu? Tato kapitola vás naučí jedné z nejdůležitějších dovedností v SEO: umění rozpoznat odkazy, které skutečně fungují.

Kategorie: Linkbuilding, SEO

Aktualizováno: 01.04.2018

Vítr se obrací! SEO bylo vždycky rychle se vyvíjejícím oborem, ve kterém získávali výhody ti pohotoví a flexibilní. Od posledního kola devastujících aktualizací od Google, které začalo v únoru 2011 Google Pandou, a které vyvrcholilo aktualizací EMD v roce 2012, se však rychlost změn vystupňovala.

Kategorie: Linkbuilding, SEO

Aktualizováno: 16.05.2018

(The Advcanced Guide to Link Building) Napsali Neil Patel a Brian Dean   Proč přečíst tohoto rádce? Když jsem zveřejnil The Advanced Guide to SEO (Pokročilý rádce pro SEO), abych pomohl lidem zlepšit jejich SEO, byl jsem ohromen odezvou. Brzo po vydání rádce jsem si uvědomil, že nejdůležitější, ale také nejnáročnější část SEO – linkbuilding […]

Kategorie: Obsahový marketing, Zvýšení návštěvnosti

Aktualizováno: 01.04.2018

Nejoblíbenější část dne je pro mě, když můžu zmáčknout “Publikovat”. Těžce pracovat na článku, který pomůže ostatním a potom ho vydat, je nesmírně potěšující a představuje to jeden z hlavních důvodů, proč píšu tak často. Ale není to jediný důvod.

Kategorie: Obsahový marketing

Aktualizováno: 01.04.2018

Ani se mi nechce věřit, že jsem na Quick Sprout publikoval už 614 článků. Ten úplně první se objevil už 16. dubna 2007. Dnes, o skoro 9 let později, má můj blog přes 700 tisíc návštěvníků měsíčně. Když ale vezmu v potaz jak dlouho jsem blogerem, myslím, že bych měl mít návštěvníků mnohem více. Pro […]

Kategorie: Linkbuilding, Obsahový marketing, SEO

Aktualizováno: 01.04.2018

NEIL PATEL Přemýšlíte občas nad tím, jestli neztrácíte čas budováním odkazů? Google se snaží omezit sílu odkazů ve svých algoritmech už nějakou dobu. Nejdříve bylo možné jednoduše přesedlat na jinou taktiku, ale dnes už má Google dost jasno v tom, jak se vypořádat se zpětnými odkazy. Přesto jsou ale zpětné odkazy stále důležitou součástí vaší […]

Kategorie: Sociální sítě

Aktualizováno: 01.04.2018

Stuart McKeown Pokud zrovna začínáte na Instagramu, může se to zdát jako nadlidský úkol, soutěžit v popularitě se známými značkami a uživateli, kteří již mají loajální publikum. Nedávno jsem se setkal s Nathanem Chanem, který žije v Melbourne a byl jedním ze spoluzakladatelů magazínu pro podnikatele Foundr. Mluvili jsme spolu už několik hodin, když mě […]

Kategorie: SEO, Zvýšení návštěvnosti

Aktualizováno: 01.04.2018

V tomto článku vám vysvětlím, jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a to s pomocí jednoduchého návodu o 4 krocích. Zároveň si budete moci prohlédnout skutečné příklady toho, jak jsem pro Backlinko získal 119 tisíc jedinečných návštěvníků za měsíc.

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046