Náš slovníček vás seznámí se základy SEO a nejčastěji užívanými pojmy a zkratkami v internetovém marketingu.
Linkbuilding expert
Linkbuilding expert. Koho si pod tímto pojmem představit? Můžete mít perfektní, rychlý, uživatelsky přívětivý web. Můžete mít luxusní obsah a splnit všechno, co vyhledávače i návštěvníci od dobrých stránek požadují. Avšak chybí-li vám linkbuilding expert, ...
SEO specialista
SEO specialista a jeho práce. Slovník pojmů SEO specialista, někdy také SEO konzultant, SEO expert nebo SEO odborník. Co je to za člověka a proč by vás měly jeho služby zajímat? Pokud máte vlastní web, ...
SEO odborník
SEO odborník. O koho jde? A co je náplní jeho práce? Slovník pojmů SEO odborník, případně SEO konzultant nebo SEO specialista. Jakou profesi si za těmito slovy představit? Jednoduše řečeno, oslovíte-li SEO odborníka, bude to ...
SEO expert
SEO expert. Kdo to je a co dělá? Slovník pojmů Kdo je SEO expert a co od jeho práce čekat? SEO expert, často se skrývající pod synonymy SEO konzultant či SEO specialista, je člověk, jehož ...
Normostrana
Každý, kdo se nějakým způsobem věnuje psaní, copywritingu, překladům, SEO či jakékoliv jiné práci s textem, operuje s pojmem normostrana denně. Normostranou se měří objem práce a nezřídka i její cena. Ale vědět, co se ...
Internetový katalog
Na otázku co je Internetový katalog by se dalo jednoduše odpovědět tak, že představuje logické uspořádání odkazů na konkrétní webové stránky, které jsou rozděleny do kategorií a ty se pak dále člení na samostatné subkategorie ...
Digitální marketing
Představuje mladé marketingové odvětví, přičemž jsou využívány charakteristické atributy nových médií. V dnešní době je digitální marketing brán jako součást komplexní marketingové komunikace. Při jeho aplikaci jsou využívány digitální nástroje neboli nová média. Mezi taková média patří: ...
Mikrostránka (microsite / minisite / weblet)
1 1 Tvoříme podpůrné miniweby pro vaši firmu či projekt 2 Pomocí microsite vám pomůžeme navýšit prodeje konkrétních produktů 3 Microsite můžete využít k cílené PPC kampani 4 Podporuje návštěvnost vašeho hlavního webu a posiluje ...
Návštěvnost webu (traffic)
Návštěvnost webových stránek (anglicky website traffic) je jedním z klíčových ukazatelů úspěšnosti webových stránek. Patří proto mezi základní marketingové cíle, skrz kterou lze dosáhnout dalších stanovených cílů. 4 typy návštěvnosti Podle cesty, kterou návštěvník na web ...
Obsahový marketing (content marketing)
Obsahový marketing je poměrně novou formou marketingu, která je založená na zveřejňování originálního, poutavého, a především užitečného obsahu. Čtenáře má tento obsah zaujmout a přesvědčit o kvalitě řešení problému, které je mu předloženo. Jedná se ...
Odkazový profil
Odkazový profil stránky je množina všech zpětných odkazů vedoucích na danou stránku (doménu). Zpětné odkazy mohou být roztříděny do několika skupin podle různých kritérií. Rozmanitý soubor zpětných odkazů je cílem práce každého webmastera a označuje ...
Report / reporting
Reporting nebo také hlášení je označení procesu, během kterého zhotovitel podává zadávajícímu přehledovou zprávu o průběhu a stavu dohodnutých aktivit či prací.Celý tento proces je většinou zautomatizovaný, jak v podobě reportu (struktura, obsah apod.), tak v jeho ...
Výměna odkazů
Výměnou odkazů je myšlena výměna zpětných odkazů mezi partnery, kteří jsou zároveň provozovateli webových stránek. Navíc jde o významnou techniku získávání odkazů v rámci linkbuildingu. Proč je důležitá? V první řadě má pozitivní dopad na růst návštěvnosti ...
Webová stránka
Webová stránka je dokument, který je uživatelům dostupný k přečtení prostřednictvím internetového prohlížeče po zadání příslušné URL adresy, zpravidla v rámci World Wide Webu (WWW).Data jsou prezentována ve formě hypertextu, jehož kód je vytvořen pomocí značkovacího jazyka HTML ...
Keyword stuffing (tapetování klíčovými slovy)
Výrazem Keyword stuffing (tapetování klíčovými slovy) se označuje nepřirozené nadužívání klíčových slov v obsahu webové stránky. Klíčová slova nebo čísla jsou v takovém případě uváděna v seznamech, bez kontextu, nebo nepřirozeně často opakovaná v textu.Jedná se o nešťastně ...
Nejnovější komentáře