Normostrana
Každý, kdo se nějakým způsobem věnuje psaní, copywritingu, překladům, SEO či jakékoliv jiné práci s textem, operuje s pojmem normostrana denně. Normostranou se měří objem práce a nezřídka i její cena. Ale vědět, co se ...
Internetový katalog
Na otázku co je Internetový katalog by se dalo jednoduše odpovědět tak, že představuje logické uspořádání odkazů na konkrétní webové stránky, které jsou rozděleny do kategorií a ty se pak dále člení na samostatné subkategorie ...
MS SQL Server
Máme-li uvažovat nad tím, co je MS SQL Server, pak se dá v kostce říci, že jde o databázový a analytický systém, který byl společností Microsoft vyvinut primárně pro internetové prodejny, související byznys a správu datových ...
Newsletter
Odpovědí na otázku co je Newsletter je, že je jedním z účinných nástrojů online marketingu, který firmy využívají pro účely externí komunikace. Pojem vznikl spojením dvou výrazů z anglického jazyka: NEWS - novinky LETTER - dopis Newslettery představují ...
Android (OS)
Celosvětově využívaný jak ve smartphonech a tabletech, tak v chytrých televizích a mnoha dalších zařízeních. Fenomén, se kterým se setkáváme každý den. Kdo by někdy neslyšel slovo Android. Jedná se o operační systém založený na ...
Atribuční model
Atribuční model je pravidlo nebo soubor pravidel, podle kterých rozděluje analytický nástroj zásluhy za konverze mezi jednotlivé kontaktní body na konverzní trase. Konverzí se obecně rozumí situace, kdy návštěvník webových stránek vykoná provozovatelem chtěnou akci, ...
Bitmapová grafika (rastrová grafika)
Bitmapová grafika (někdy také rastrová grafika) tvoří spolu s vektorovou grafikou dva základní způsoby, jakými počítače ukládají a zpracovávají obrazové informace. Bitmapový obrázek je tvořen jednotlivými barevnými body (pixely), které jsou uspořádány do pravidelné mřížky. ...
Buzz marketing
Buzz marketing je forma marketingu založená na vyvolání určitého rozruchu kolem nějaké značky. Princip je založen na vypuštění příběhu (šokující, zábavný, zajímavý nebo kontroverzní) do světa, a pokud je strategie úspěšná, dosahuje k velkému počtu lidí. ...
Cause (related) marketing
Při Cause Related Marketingu (či zkráceně Cause Marketingu, dále jen jako CRM) vzniká spolupráce mezi komerční společností a neziskovou organizací, při čemž obě strany profitují. Pojem se používá k označení všech marketingových aktivit, jež podporují ...
Cesta zákazníka
Pojem Cesta zákazníka spadá do marketingové strategie a je součástí tvorby nadšených zákazníků, kteří jsou klíčem k úspěšnému podnikání. Podnikatelé by tak měli prioritně získávat a udržovat zákazníky tak, aby si zboží či službu užili ...
Nejnovější komentáře