Náš slovníček vás seznámí se základy SEO a nejčastěji užívanými pojmy a zkratkami v internetovém marketingu.
SEO garance – Co lze a nelze slibovat?
Existuje něco jako SEO garance? Každý zákazník chce za své peníze vidět hmatatelný a neměnný výsledek, ať již kupuje auto nebo třeba hrníček na kafe. Od auta očekává, že s ním bude ještě několik let ...
Jak správně psat PR články / SEO články – zjistěte, co jsou zač
Ať už o PR článcích nevíte vůbec nic, nebo o nich víte opravdu hodně a máte s nimi nějaké zkušenosti, můžete si být jisti tím, že budete z tohoto článku doslova nadšeni! Právě jste začali číst skutečně ...
Lokální SEO
Lokální SEO marketing Optimalizace webu pro lokální firmy a podnikatele Budování pozic ve vyhledávání pro územně specifikované dotazy Přivedeme na váš web relevantní cílové zákazníky Zvýšíme váš konverzní poměr SJEDNAT ONLINE KONZULTACI Internet používá v dnešní ...
Reklama na internetu
Reklama na internetu Přivedeme vám nové zákazníky Komplexní pokrytí poptávek vaší cílové skupiny na internetu Vytvoříme vám profesionální webové stránky Zajistíme pro vás moderní metody online propagace Reklama na internetu je v dnešní době ...
Zvýšení návštěvnosti webu
Zvýšení návštěvnosti webu Maximalizujeme návštěvnost vašich stránek Budujeme dobré jméno vaší značky i produktů Spravujeme vaše sociální sítě a podporujeme vztahy s veřejností Tvoříme pro vás reklamní kampaně Zvýšení návštěvnosti webu musí být zohledňováno již ...
SEO Optimalizace E-shopů
Optimalizace E-shopů aneb e-commerce SEO Uděláme z vašeho e-shopu mocný prodejní nástroj Přivedeme vám nové cílové návštěvníky Z návštěvníků uděláme zákazníky Optimalizace velkých i malých online obchodů Stejně, jako je tomu u jakéhokoli jiného druhu ...
SEO analýza
SEO analýza jak ji děláme? Návod na SEO audit webu Analýza webu a odkazového profilu Analýza produktu Analýza dotazů cílové skupiny Průzkum konkurentů Výpis všech chyb a nedostatků spojených s budováním pozic ve vyhledávání a ...
Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov V čem spočívá? Z jakého důvodu se provádí a jaký postup volit? Jak ji zpracovat co nejjednodušším způsobem? Existuje celá řada Online Marketingových / SEO / Content Marketingových a jiných agentur, které ...
SEO copywriting
Jak na SEO copywriting v roce Definitivní návod na tvorbu SEO textů a obsahu pro web, co přesvědčuje a prodává Jak na SEO copywriting? A proč se bez něj váš online byznys neobejde? Pokud s ...
Jak na linkbuilding
Jak na linkbuilding v rámci SEO v roce 50+1 způsob efektivního budování zpětných odkazů Jedním z nejdůležitějších faktorů rozhodujících o umístění konkrétní stránky ve výsledcích vyhledávačů jsou zpětné odkazy. Bez nich by byla práce algoritmů ...
Linkbuilding expert
Linkbuilding expert. Koho si pod tímto pojmem představit? Můžete mít perfektní, rychlý, uživatelsky přívětivý web. Můžete mít luxusní obsah a splnit všechno, co vyhledávače i návštěvníci od dobrých stránek požadují. Avšak chybí-li vám linkbuilding expert, ...
SEO specialista
SEO specialista a jeho práce. Slovník pojmů SEO specialista, někdy také SEO konzultant, SEO expert nebo SEO odborník. Co je to za člověka a proč by vás měly jeho služby zajímat? Pokud máte vlastní web, ...
SEO odborník
SEO odborník. O koho jde? A co je náplní jeho práce? Slovník pojmů SEO odborník, případně SEO konzultant nebo SEO specialista. Jakou profesi si za těmito slovy představit? Jednoduše řečeno, oslovíte-li SEO odborníka, bude to ...
SEO expert
SEO expert. Kdo to je a co dělá? Slovník pojmů Kdo je SEO expert a co od jeho práce čekat? SEO expert, často se skrývající pod synonymy SEO konzultant či SEO specialista, je člověk, jehož ...
Normostrana
Každý, kdo se nějakým způsobem věnuje psaní, copywritingu, překladům, SEO či jakékoliv jiné práci s textem, operuje s pojmem normostrana denně. Normostranou se měří objem práce a nezřídka i její cena. Ale vědět, co se ...
Obsahový marketing (content marketing)
Obsahový marketing je poměrně novou formou marketingu, která je založená na zveřejňování originálního, poutavého, a především užitečného obsahu. Čtenáře má tento obsah zaujmout a přesvědčit o kvalitě řešení problému, které je mu předloženo. Jedná se ...