Lokální SEO marketing
- Optimalizace webu pro lokální firmy a podnikatele
- Budování pozic ve vyhledávání pro územně specifikované dotazy
- Přivedeme na váš web relevantní cílové zákazníky
- Zvýšíme váš konverzní poměr
Internet používá v dnešní době téměř každý a návštěva firemních webových stránek je naprosto běžným postupem potenciálního zákazníka. Existence webových stránek však nemá význam, pokud je nikdo nenajde.
Specifikace cílové skupiny a nasazení odpovídající propagace jsou pro podnikání klíčové. Na internetu to v rámci samotného lokálního SEO funguje na stejném principu.
V případě firem s velkou působností je to snadné. Pro e-shop s elektronikou s mnoha prodejnami a rozvozem po celé ČR se hodí cílit na obecná klíčová slova a propagovat web na všech stránkách, které souvisejí s tématikou.
Pokud jde ale o firmu s omezenou lokální působností (koupaliště, hotel, autoservis, …), stejná strategie by se v žádném případě nevyplatila.
V čem tedy spočívá lokální SEO?
Lokální SEO je důkladným provázáním webu s určitou lokalitou. Jde především o nasazení konkretizovaných klíčových slov zahrnující názvy měst, krajů apod., ale také o intenzivní lokální Linkbuilding.
Cílem je ukázat váš web lidem, kteří vyhledávají váš produkt ve vaší lokalitě a neplýtvat tím pádem časem a financemi pro budování pozic pro obecné, konkurenční dotazy, pro které váš web není relevantní odpovědí.
Výsledkem je rychlejší dosažení relevantnějších výsledků jako po stránce návštěvnosti, tak i samotné konverze.
I s menším objemem financí investovaných do SEO je možné docílit velmi slušných výsledků.