Lokální SEO marketing

Lokální SEO

Internet používá v dnešní době téměř každý a návštěva firemních webových stránek je naprosto běžným postupem potenciálního zákazníka. Existence webových stránek však nemá význam, pokud je nikdo nenajde.

Specifikace cílové skupiny a nasazení odpovídající  propagace jsou pro podnikání klíčové. Na internetu to v rámci samotného lokálního SEO funguje na stejném principu.

V případě firem s velkou působností je to snadné. Pro e-shop s elektronikou s mnoha prodejnami a rozvozem po celé ČR se hodí cílit na obecná klíčová slova a propagovat web na všech stránkách, které souvisejí s tématikou.

Pokud jde ale o firmu s omezenou lokální působností (koupaliště, hotel, autoservis, …), stejná strategie by se v žádném případě nevyplatila.

Lokální SEO image 7

 

V čem tedy spočívá lokální SEO?

Lokální SEO je důkladným provázáním webu s určitou lokalitou. Jde především o nasazení konkretizovaných klíčových slov zahrnující názvy měst, krajů apod., ale také o intenzivní lokální Linkbuilding.

Cílem je ukázat váš web lidem, kteří vyhledávají váš produkt ve vaší lokalitě a neplýtvat tím pádem časem a financemi pro budování pozic pro obecné, konkurenční dotazy, pro které váš web není relevantní odpovědí.

Výsledkem je rychlejší dosažení relevantnějších výsledků jako po stránce návštěvnosti, tak i samotné konverze.

I s menším objemem financí investovaných do SEO je možné docílit velmi slušných výsledků.

Výsledky pro naše zákazníky
Jedná se o hlavní a vedlejší nadpisy na vaší webové stránce. Vaše H1 by mělo udávat, o čem stránka je. H2 pak pomáhá váš obsah dále rozvíjet. Existují také další nadpisy, jako je H3 a další, užitečné při vytváření podkategorií.
Dost dlouhý na to, aby zaujal a jasně vysvětlil, co návštěvníka na stránce čeká, ale zase ne příliš dlouhý. Obvykle byste, pokud možno, neměli překročit 60 znaků.
Ano, nadpis H1 je důležitým faktorem při hodnocení, protože říká robotům vyhledávačů, o čem vaše stránka je. Měli byste mu vždy věnovat velkou pozornost.
Cílem psaní SEO obsahu je zlepšit návštěvnost vašeho webu z vyhledávačů a generovat více potenciálních zákazníků. Cílem copywritingu je pak obvykle proměnit potenciální zákazníky v zákazníky skutečné. V ideálním případě by se měly v SEO oba přístupy kombinovat.
Pro začátek vám může pomoci sám Google se svou funkcí automatického našeptávače. Když začnete zadávat dotaz do vyhledávacího pole, objeví se další navrhované výrazy – může být užitečné se na ně podívat.

Investujte s námi do budování pozic ve vyhledávání pro relevantní dotazy!

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

WeePie Cookie Allow cookie category settings icon

Nastavení souborů cookie
Níže si můžete vybrat, jaký druh cookies povolíte na tomto webu. Kliknutím na tlačítko „Uložit nastavení souborů cookie“ použijete svou volbu.

FunkčníNaše webové stránky používají funkční soubory cookie. Tyto soubory cookie jsou nezbytné k tomu, aby naše webové stránky mohly fungovat.

AnalytickéNaše webové stránky používají analytické soubory cookie, aby bylo možné analyzovat naše webové stránky a optimalizovat je pro účely a.o. použitelnost.

Sociální médiaNáš web umísťuje soubory cookie sociálních médií, aby vám ukázal obsah třetích stran, jako je YouTube a FaceBook. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

ReklamníNáš web umísťuje reklamní soubory cookie, aby vám zobrazoval reklamy třetích stran na základě vašich zájmů. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

JinéNaše webové stránky umisťují soubory cookie třetích stran z jiných služeb třetích stran, které nejsou analytické, sociální sítě ani reklama.

WeePie Cookie Allow close popup modal icon