?

SEO specialista a jeho práce. Slovník pojmů

SEO specialista, někdy také SEO konzultant, SEO expert nebo SEO odborník. Co je to za člověka a proč by vás měly jeho služby zajímat?

Pokud máte vlastní web, s nímž sledujete komerční cíle, pak by vás jeho SEO služby rozhodně zajímat měly. 

SEO specialista image 21

SEO specialista je totiž někdo, kdo vám na základě analýzy vašich stránek může doporučit úpravy, s nimiž lze návštěvnost vašich stránek zvýšit, zajistit jim lepší pozice ve vyhledávačích pro sledovaná klíčová slova, a nabídnout těm, kdo na váš web zavítají jak kvalitní UX (takzvaně “uživatelský zážitek”), tak i obsah přesvědčivý natolik, že budou chtít nakupovat u vás a nikde jinde.

Zkrátka a dobře, SEO specialista, případně celá SEO agentura, vám mohou pomoci vydělávat peníze.

Jestliže i vy usilujete o oslovení a přesvědčení vícera návštěvníků než doteď, pojďte se poradit s naším specialistou na bezplatné konzultaci
Promluvíme si o tom, kde je váš web teď a kde by díky naším SEO službám ještě být mohl!

Jaké činnosti jsou pro SEO specialistu denním chlebem

Je třeba si ale uvědomit, že málokterý specialista zvládá vše výše uvedené naráz. Abyste měli představu, jak rozsáhlý obor SEO představuje, přečtěte si náš text Co je SEO.

Buď má k ruce specializované kolegy nebo je součástí SEO agentury, která dokáže zajistit veškeré dílčí činnosti, nebo je pro své klienty především poradcem, který vysvětluje co a jak, ale je na klientovi uvést jeho rady v praxi.

Agentura Topranker se může samozřejmě postarat o komplexní SEO pro naše klienty, můžeme ale zastat i roli plánovací a poradenskou, pokud máte ve firmě specialisty schopné dílčí práce zařídit.

Nejprve se ale seznamte s naší metodou, která se trochu liší od toho, na co jste možná u ostatních SEO agentur zvyklí. 

SEO specialista image 23

Tři sprinty, které zařídí vše, co vašemu webu chybí

SEO strategie, obsahová strategie + tvorba obsahu a linkbuilding. To vše pokrývají naše tři SEO sprinty. Ale ne formou dlouhodobé SEO správy, kde se tu a tam něco udělá. Cílem je zařídit to nejhlavnější, rychle a jednorázově. Na takto položené základy pak mohou navázat další sprinty podle potřeby a libosti. 

Strategický sprint

Strategický sprint

Najde technické chyby, co váš web zpomalují a vadí vyhledávačům. A dá vám do ruky konkrétní SEO plán prioritních prací ke zvýšení návštěvnosti webu.

Dodáme vám: analýzu kvality webu spolu se SEO plánem pro další práce dle priorit

Za jak dlouho: 2-3 týdny

Co z toho bude: jasně formulovaný návod k tomu, co je třeba udělat pro ke zvýšení návštěvnosti stránek 

Obsahový sprint

Obsahový sprint

Analýza klíčových slov následovaná návrhem obsahových témat. Chceme oslovit vaši cílovou skupinu v různé fázi rozhodování a dovést ji až k nákupu.

Dodáme vám: návrhy obsahových témat, obsahovou tabulkou a návod k tvorbě textů. Za příplatek texty napíšeme sami

Za jak dlouho: 1-2 týdny

Co z toho bude: podrobný plán k tvorbě 10 blogových článků / komerčních textů 

Odkazový sprint

Odkazový sprint

Získá vám zpětné odkazy vysoké autority, které vašemu webu pomohou k lepším pozicím ve vyhledávačích.

Dodáme vám: 10 odkazů

Za jak dlouho: odkazy umístíme postupně, aby působily co nejpřirozeněji

Co z toho bude: 10 PR článků obsahujících odkaz na vaše nejdůležitější stránky 

Jak dokáže zkušený SEO specialista nastartovat váš projekt

Mějte více objednávek z vašeho webu a budujte jeho autoritu mezi ostatními
Pokud stále nejste rozhodnuti, je-li pro vás SEO to pravé, třeba půlhodinová konzultace zdarma s naším specialistou vaše pochybnosti rozptýlí!

O jaké cíle SEO specialista usiluje?

V SEO existuje z podstaty spousta věcí, které jsou poměrně subjektivní, to ale neznamená, že nejsou metriky, které dokáží objektivně vyhodnotit, zda optimalizace plní svůj účel. Ještě před začátkem SEO prací je tak nutné stanovit takzvané KPI neboli klíčové ukazatele výkonnosti. Efektivita optimalizace se pak může měřit například následujícím. 

Jaká KPI má cenu sledovat u konkrétního projektu, na tom se s každým klientem v začátcích spolupráce domluvíme. 

O kolik si SEO specialista řekne?

Ceny SEO určuje řada proměnných, které vyplývají teprve ze seznámení s konkrétním projektem. To, jak je na tom daný web teď a jaká je konkurenční situace, cíle, jakých chce kdo dosáhnout – teprve na základě znalosti takových věcí lze navrhnout alespoň orientační cenu.

Metoda sprintů ale nabízí podstatnou výhodu – jednorázovost a transparentnost. Platíte za konkrétní, jasně vytyčené práce.

Máte tak jasno, v co se vaše investice reálně proměňuje, na rozdíl od měsíčních SEO paušálů, kde často nevíte, za co přesně platíte, nebo měsíční rozpočet například nevychází na to hlavní, co je právě třeba. 

SEO specialista image 29

SEO specialista nebo rovnou celá agentura? Koho oslovit

SEO specialisté na volné noze logicky nemohou zařídit veškeré SEO, které váš web potřebuje. Proto se většinou věnují primárně strategickému plánování a SEO poradenství s tím, že konkrétní změny na webu musíte implementovat vy sami nebo váš tým.

SEO agentura pak dovede zajistit kompletní SEO i u projektů, kde klient sám nemá kapacity či know-how na optimalizaci svépomocí.

V Toprankeru můžeme sehrát obě role. Chcete-li, můžete si u nás objednat třeba jen návrh SEO plánu v rámci strategického sprintu, a o zbytek se postarat sami. Nebo rovnou přenechat otěže celé kampaně nám! 

Tápete v SEO a chcete poradit se strategickým plánem?
Nebo potřebujete rovnou zajistit kompletní optimalizaci a mít volné ruce ke svému podnikání? Tak či tak se objednejte na konzultaci s naším poradcem, kde se domluvíte na optimálním postupu pro váš projekt!

FAQ

Soubory prací zaměřených na to hlavní v oblasti SEO strategie, obsahu i linkbuildingu. Jednorázově, s jasně daným rozsahem a náplní. To jsou sprinty. 

Dříve to bylo možné, dnes jsme ale přešli zcela na metodu jednorázových sprintů.
Mohou a často je to i třeba pro maximální výsledky, ale je jen vaše volba, kolik jich objednáte.
Průměrně si u nás klienti objednají 11-13 sprintů – první strategický a po pěti až šesti ze zbývajících odkazových a obsahových. Obvykle je to dostatek pro skvělé výsledky, ale každý projekt potřebuje trochu jiné množství sprintů, proto neradi házíme s čísly jen tak do větru.
Cenu, počet sprintů a další podrobnosti vám rádi sdělíme. Ale až poté, co vás a váš projekt poznáme blíž!
Co váš web potřebuje prioritně?

Jaké balvany z cesty je mu třeba odvalit? Co vám nabídnou naše sprinty a proč je naše nabídka unikátní? Pohovořte si o těchto i dalších otázkách s naším expertem při nezávazné konzultaci, která může být začátkem plodné spolupráce! 

>

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

WeePie Cookie Allow cookie category settings icon

Nastavení souborů cookie
Níže si můžete vybrat, jaký druh cookies povolíte na tomto webu. Kliknutím na tlačítko „Uložit nastavení souborů cookie“ použijete svou volbu.

FunkčníNaše webové stránky používají funkční soubory cookie. Tyto soubory cookie jsou nezbytné k tomu, aby naše webové stránky mohly fungovat.

AnalytickéNaše webové stránky používají analytické soubory cookie, aby bylo možné analyzovat naše webové stránky a optimalizovat je pro účely a.o. použitelnost.

Sociální médiaNáš web umísťuje soubory cookie sociálních médií, aby vám ukázal obsah třetích stran, jako je YouTube a FaceBook. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

ReklamníNáš web umísťuje reklamní soubory cookie, aby vám zobrazoval reklamy třetích stran na základě vašich zájmů. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

JinéNaše webové stránky umisťují soubory cookie třetích stran z jiných služeb třetích stran, které nejsou analytické, sociální sítě ani reklama.

WeePie Cookie Allow close popup modal icon