Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO

Usilujete o zvýšení návštěvnosti stránek? Nebo o propagaci e-shopu na internetu? A nechce se vám přitom investovat do měsíčních SEO paušálů a dlouhodobých smluv s často mlhavou náplní práce? Na konkrétním příkladu vás seznámíme s tím, jak naše SEO agentura dokáže maximalizovat návštěvnost a zisky z klientova webu s využitím metody takzvaných sprintů.

Náš klient

Klient provozuje kliniku plastické a estetické chirurgie. Mezi nejpopulárnější z jím nabízených služeb patří plastické operace prsou. Aby tomuto zákroku udělal větší reklamu na internetu, založil pro něj speciální web. Tento web ale zpočátku neplnil očekávání. Malé počty návštěvníků a objednávek nakonec přiměly klienta vyhledat profesionální SEO služby – a volba padla na nás.

Náš plán

Účelem klientova webu byla v první řadě generace objednávek, proto bylo třeba věnovat velkou péči tvorbě komerčních vstupních stránek, které klienty k objednávce vedou.

Ve skutečnosti jsou ale takové stránky pouze špičkou ledovce. Aby klientovi přinesly skutečně maximum, je vždy nutné oslovit i potenciální zákazníky, kteří o dané problematice teprve přemýšlí, srovnávají, nebo zjišťují více podrobností. Péče věnovaná tvorbě informačního obsahu na téma plastické chirurgie prsou tak byla bezmála stejnou nutností, jako péče věnovaná komerčním vstupním stránkám.

Pro lepší zviditelnění takto tvořeného obsahu bylo nutno připravit rovněž strategii pro budování zpětných odkazů, které by přispěly k navýšení autority klientových stránek.

Pro každý krok SEO kampaně máme jasně danou metodiku postupu, takzvaný sprint. Naše tři sprinty – strategický, obsahový a odkazový – na sebe obvykle těsně navazují a každý z nich pokrývá dílčí část kampaně.

Klientovi jsme představili naši vizi a navrhli mu jako první krok vypracovat strategický plán, který rozhodne o náplni a pořadí dalších úkolů. S jeho souhlasem jsme se následně pustili do práce.

Nepřináší vám váš web návštěvnost z vaší cílové skupiny?
Máte pocit, že vaše objednávky online stagnují nebo klesají?

30 minut vašeho času postačí, abyste měli lepší představu o tom, jak vaši situaci řešit a co pro úspěch vašeho projektu můžeme udělat. Naše první konzultace nic nestojí a je nezávazná. Rezervujte si ji rovnou!

Jak jsme postupovali

Příprava strategie

Zahajující analýza

Naše SEO zpravidla začíná strategickým sprintem, a ten zase začíná úvodní analýzou. Při ní jsme zkoumali technický stav klientova webu, podívali jsme se, jaká klíčová slova se na stránkách vyskytují i zda je na nich vhodně zvolený obsah. Provedli jsme i srovnání s úspěšnějšími stránkami konkurentů ve vyhledávačích a našli tak pro klientovy stránky několik nevyužitých příležitostí.

Technické úpravy

Na klientově webu se nacházelo i několik menších technických chyb, které šlo velmi jednoduše opravit, čímž se s minimální námahou zvýšila šance na lepší umístění ve vyhledávačích.

Vylepšení uživatelské zkušenosti

Stránky jsme upravili tak, aby vizuálně, strukturou a posloupností informací nabízely co nejlepší uživatelskou zkušenost. Zrychlili jsme jejich načítání a celkově je zatraktivnili tak, aby se snížila míra jejich rychlého opouštění.

Další plán

Počáteční analýza nám poskytla data potřebná k navržení dalšího plánu SEO prací, jejich náplně a pořadí. Takovéto plány mohou klientovi poskytnout všechna potřebná vodítka k tomu, aby mohl jednotlivé práce vykonat sám, chce-li další platbu SEO prací raději nahradit svým vynaloženým časem.

V tomto případě se ale klient rozhodl přenechat realizaci plánu na nás. Mohli jsme proto navázat dalším, tentokrát obsahovým sprintem.

Vytváření obsahu

Zkoumání obsahu

Na obsah jsme se tentokrát zaměřili opravdu pod lupou. V rámci obsahových analýz vážíme každé slovo a zjišťujeme, do jaké míry plní obsah stránek svůj úkol. Je srozumitelný? Čtivý? Dokáže přesvědčit? Má správný formát? Jaká klíčová slova obsahuje?

“Mezery” v klíčových slovech

Provedli jsme také analýzu klíčových slov na webu klienta ve srovnání s klíčovými slovy na webu konkurentů. Objevili jsme řadu slov a frází, které na klientově webu chyběly a přitom pro něj měly nemalý potenciál.

Harmonogram pro tvorbu obsahu

Navrhli jsme kalendář pro tvorbu obsahu, s pořadím úkolů podle jejich důležitosti. U každého úkolu jsme specifikovali, jaký typ obsahu pro jakou stránku tvořit, jaký formát zvolit a jaká klíčová slova by se v něm měla vyskytovat. Někde stačily pouhé úpravy existujícíh textů, jinde bylo třeba tvořit obsah zcela nový.

Také tento plán poskytuje klientovi podrobný návod k tomu, aby si byl schopen obsah případně vytvořit sám. I tentokrát se ale klient rozhodl raději přenechat vše nám.

Vytváření obsahu pro stránky

V souladu s plánem jsme se dali do vytváření vhodného obsahu. Ten zahrnoval jak komerční texty pro stránky služeb, tak informační texty do blogu, které odpovídaly na často kladené dotazy vázající se k tématu. Cílem bylo oslovit potenciální klienty napříč celým marketingovým trychtýřem.

Obsahový sprint jsme opakovali vícekrát, abychom tak dosáhli pokrytí všech dotazů, na něž se vyplatí cílit.

Usilujete i vy o zvýšení organické návštěvnosti a pozic ve vyhledávačích a objednávek online a potřebujete kvalifikované SEO poradenství?

Ozvěte se nám! Zarezervujte si u nás bezplatnou půlhodinovou konzultaci a řekneme si společně, jak mohou naše sprinty pomoci i vašim stránkám!

Tvorba zpětných odkazů

Vytipování, oslovení, získání

Pro co největší zviditelnění obsahu je nutné zajistit také dostatečný počet zpětných odkazů vedoucích na příslušné stránky. Naše úsilí proto završuje tzv. odkazový sprint. Při něm vytipujeme vhodné weby s vysokou autoritou, kam by bylo možné odkaz na klientovy stránky umístit.

Odkazy jsou zpravidla vloženy do tematických článků. V ceně odkazového sprintu je jak napsání těchto článků, tak vyjednání o jejich umístění s majiteli příslušných webů.

Rovněž odkazový sprint jsme zopakovali několikrát, abychom pro klientův web vytvořili vyvážený odkazový profil.

A co výsledky?

O těch vám nejvíce prozradí níže uvedená data a grafy. Ve zkratce – klientův web konečně začal plnit svůj původní úkol. Jeho návštěvnost se začala průběžně pozvedat a s ní přišel i zvýšený počet objednávek. Naše SEO poradenství a další práce přinesly kýžené výsledky.

Postupný vývoj organické návštěvnosti (data z Ahrefs) Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 1 Dosažené pozice pro klíčová slova (data z Collabimu) Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 3 Přidáním strukturovaných dat jsme dopomohli webu k lepší viditelnosti ve vyhledávačích Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 5 Podíl pozic v Googlu pro klíčová slova ze sémantického jádra Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 7 Podíl pozic v Seznamu pro klíčová slova ze sémantického jádra Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 9 Vývoj organické návštěvnosti (data z Google Analytics) Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 11 Pozice klíčových slov v Googlu v meziročním srovnání Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 13 Screenshot pozic (data z Ahrefs) Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 15 Růst odkazujících domén (data z Ahrefs) Klinika plastické operace prsou - Z 249 na 4410 měsíčních návštěv webu díky našemu SEO image 17

I váš web může přinášet o stovky, možná i tisíce procent více návštěvníků z vaší cílové skupiny

Přinášet vám tolik objednávek, že nebudete vědět, co s nimi.

Pojďme probrat váš projekt i jeho možnosti na bezplatné, nezávazné konzultaci na 30 minut.

Další případové studie SEO
>

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

WeePie Cookie Allow cookie category settings icon

Nastavení souborů cookie
Níže si můžete vybrat, jaký druh cookies povolíte na tomto webu. Kliknutím na tlačítko „Uložit nastavení souborů cookie“ použijete svou volbu.

FunkčníNaše webové stránky používají funkční soubory cookie. Tyto soubory cookie jsou nezbytné k tomu, aby naše webové stránky mohly fungovat.

AnalytickéNaše webové stránky používají analytické soubory cookie, aby bylo možné analyzovat naše webové stránky a optimalizovat je pro účely a.o. použitelnost.

Sociální médiaNáš web umísťuje soubory cookie sociálních médií, aby vám ukázal obsah třetích stran, jako je YouTube a FaceBook. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

ReklamníNáš web umísťuje reklamní soubory cookie, aby vám zobrazoval reklamy třetích stran na základě vašich zájmů. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

JinéNaše webové stránky umisťují soubory cookie třetích stran z jiných služeb třetích stran, které nejsou analytické, sociální sítě ani reklama.

WeePie Cookie Allow close popup modal icon