Případová studie: Únikové hry v Ostravě - zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů o 939 % během 12 měsíců

Oslovil nás majitel únikových her v Ostravě s cílem lokálně propagovat (Ostrava a přilehlé okolí) jeho web EXITDOOR.cz. Správa SEO probíhala pouze 3 měsíce, a to navíc s minimálním možným rozpočtem. Rozhodli jsme se proto zaměřit na méně konkurenční dotazy a základní zlepšení webu, abychom z rozpočtu dostali maximum.

 

Počáteční stav webu

  • Stáří webu: 6 měsíců.

  • Organická návštěvnost: 87 unikátních návštěvníků měsíčně.

  • Chyběly Rich Snippets i cokoli jiného, co by zlepšilo míru prokliku z výsledků vyhledávání.

  • Nevhodné nadpisy a meta tagy bez klíčových slov. Obvykle se jednalo pouze o název stránky.

  • Chybělo vnitřní odkazování.

  • Dohromady jen 1 vstupní stránka na webu.

  • Chyběl SSL certifikát.

  • Web měl jen málo kvalitních odkazů, většinou spamových.

  • Na stránkách chyběly texty.

  • Na webu nebyla možnost platit kartou a nakupovat dárkové vouchery, což byla nevyužitá příležitost vyššího zisku.

  • Web se pomalu načítal. Ukládání do mezipaměti prohlížeče bylo špatně nastaveno.

  • Obrázky na webu nebyly optimalizovány.

  • Na webu nebyl žádný systém pro měření konverzí. Klient neměl tušení, kolik v průměru utratí peněz za 1 konverzi.

  • Zbytečné a technické stránky byly zaindexovány.

 

Naše práce na webu

Náš tým udělal na tomto webu spoustu změn. Identifikovali jsme nedostatky webu, které lze v krátkém čase a s malým úsilím napravit, a které po nápravě přinesou největší výsledky:

  • Na základě analýzy klíčových slov jsme optimalizovali existující stránky a vytvořili řadu nových.
  • Optimalizovali jsme obrázky.

  • Zrychlili jsme načítání stránek a nastavili ukládání do mezipaměti.

  • Napsali jsme atraktivní meta tagy obsahující klíčová slova a optimalizovali jsme nadpisy H1.

  • Vnitřním odkazováním jsme propojili důležité stránky, abychom zvýšili jejich pozice ve vyhledávání.

  • Jako bonus jsme optimalizovali také klientův profil na Google My Business. Maximálně jsme ho vyplnili a vysvětlili jsme klientovi, že je třeba motivovat zákazníky k tomu, aby zanechali zpětnou vazbu na Google mapách.

  • Dodělali jsme Rich Snippets (hvězdičky a breadcrumbs), což zvýšilo prokliky ve výsledcích vyhledávání.

  • Nastavili jsme měření konverzí podle požadovaných interakcí uživatelů.

  • Zbytečnosti a technické stránky jsme zakázali od indexace.

  • Vytvořili jsme na webu blog a napsali jsme články o únikových hrách, které jsou postaveny na informačních klíčových slovech.

 

Linkbuilding – odkazování na web

  • Zanalyzovali jsme odkazové profily klientovy konkurence a podařilo se nám najít zajímavé weby pro umístění odkazů.

  • Získali jsme pro klienta řadu odkazů ze stejných webů, ze kterých je odkazováno na jeho konkurenci.

  • Vytvořili jsme seznam lokálních katalogů / webů pro odkazování.

  • Vypracovali jsme plán psaní příspěvků s odkazy na fórech pro naředění odkazového profilu, což také posloužilo jako přímá podpora prodeje.

  • Komerční anchor odkazy směřující na web jsme naředili nekomerčními a bezachnorovými odkazy z fór a blogů.

  • Vytvořili jsme více autoritních odkazů s potřebnými anchory vedoucích na důležité vstupní stránky stránky.

  • Nefunkční odkazy vedoucí na web jsme opravili nebo přesměrovali na jiné funkční stránky webu.

  • Na autoritní weby jsme umisťovali tematické články s odkazy na klientův web.

 

S každým měsícem klientův web lépe rankoval pro více a více relevantních klíčových slov. Na grafech níže je vidět, jak rostla organická návštěvnost i množství klíčových slov, pro která je web viditelný (data jsou převzata z Ahrefs):

 

Výsledek

  • Dne 31. 10. 2018 byla organická návštěvnost webu exitdoor.cz 904 lidí měsíčně za poslední uplynulý měsíc, což je nárůst o 939 % během 12 měsíců.

  • Web se umístil mezi prvními 5 pozicemi prakticky pro všechny relevantní, lokální dotazy.

  • Je třeba poznamenat, že naše práce na SEO trvala pouze 3 měsíce. Web se dostal nahoru díky značné setrvačnosti výsledného efektu a také kvůli tomu, že konkurence v Ostravě není v tomto odvětví příliš vysoká.

 

Níže uvedený graf ukazuje, že více než 80 % celkové návštěvnosti webu pochází z vyhledávání. Zdrojem tohoto grafu je Similarweb.com:

ZLEPŠÍME VÝKONNOST I VAŠEHO WEBU

Neváhejte zjistit, co pro vás dokážeme udělat z hlediska návštěvnosti a konverze. Orientační analýzu a nabídku poskytujeme zdarma!

Další případové studie

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

>