Únikové hry v Ostravě - zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů o 939 % během 12 měsíců

SEO reference: Oslovil nás majitel únikových her v Ostravě s cílem lokálně propagovat (Ostrava a přilehlé okolí) jeho web EXITDOOR.cz. Správa SEO probíhala pouze 3 měsíce, a to navíc s minimálním možným rozpočtem. Rozhodli jsme se proto zaměřit na méně konkurenční dotazy a základní zlepšení webu, abychom z rozpočtu dostali maximum.

Počáteční stav webu

  • Stáří webu: 6 měsíců.
  • Organická návštěvnost: 87 unikátních návštěvníků měsíčně.
  • Chyběly Rich Snippets i cokoli jiného, co by zlepšilo míru prokliku z výsledků vyhledávání.
  • Nevhodné nadpisy a meta tagy bez klíčových slov. Obvykle se jednalo pouze o název stránky.
  • Chybělo vnitřní odkazování.
  • Dohromady jen 1 vstupní stránka na webu.
  • Chyběl SSL certifikát.
  • Web měl jen málo kvalitních odkazů, většinou spamových.
  • Na stránkách chyběly texty.
  • Na webu nebyla možnost platit kartou a nakupovat dárkové vouchery, což byla nevyužitá příležitost vyššího zisku.
  • Web se pomalu načítal. Ukládání do mezipaměti prohlížeče bylo špatně nastaveno.
  • Obrázky na webu nebyly optimalizovány.
  • Na webu nebyl žádný systém pro měření konverzí. Klient neměl tušení, kolik v průměru utratí peněz za 1 konverzi.
  • Zbytečné a technické stránky byly zaindexovány.
 

Naše práce na webu

Náš tým udělal na tomto webu spoustu změn. Identifikovali jsme nedostatky webu, které lze v krátkém čase a s malým úsilím napravit, a které po nápravě přinesou největší výsledky:

  • Na základě analýzy klíčových slov jsme optimalizovali existující stránky a vytvořili řadu nových.
  • Optimalizovali jsme obrázky.
  • Zrychlili jsme načítání stránek a nastavili ukládání do mezipaměti.
  • Napsali jsme atraktivní meta tagy obsahující klíčová slova a optimalizovali jsme nadpisy H1.
  • Vnitřním odkazováním jsme propojili důležité stránky, abychom zvýšili jejich pozice ve vyhledávání.
  • Jako bonus jsme optimalizovali také klientův profil na Google My Business. Maximálně jsme ho vyplnili a vysvětlili jsme klientovi, že je třeba motivovat zákazníky k tomu, aby zanechali zpětnou vazbu na Google mapách.
  • Dodělali jsme Rich Snippets (hvězdičky a breadcrumbs), což zvýšilo prokliky ve výsledcích vyhledávání.
  • Nastavili jsme měření konverzí podle požadovaných interakcí uživatelů.
  • Zbytečnosti a technické stránky jsme zakázali od indexace.
  • Vytvořili jsme na webu blog a napsali jsme články o únikových hrách, které jsou postaveny na informačních klíčových slovech.
 
Už nevíte, jak více zviditelnit váš byznys v zábavním odvětví?
Není hanba požádat o nápovědu. Ozvěte se nám!
 

Linkbuilding – odkazování na web

  • Zanalyzovali jsme odkazové profily klientovy konkurence a podařilo se nám najít zajímavé weby pro umístění odkazů.
  • Získali jsme pro klienta řadu odkazů ze stejných webů, ze kterých je odkazováno na jeho konkurenci.
  • Vytvořili jsme seznam lokálních katalogů / webů pro odkazování.
  • Vypracovali jsme plán psaní příspěvků s odkazy na fórech pro naředění odkazového profilu, což také posloužilo jako přímá podpora prodeje.
  • Komerční anchor odkazy směřující na web jsme naředili nekomerčními a bezachnorovými odkazy z fór a blogů.
  • Vytvořili jsme více autoritních odkazů s potřebnými anchory vedoucích na důležité vstupní stránky stránky.
  • Nefunkční odkazy vedoucí na web jsme opravili nebo přesměrovali na jiné funkční stránky webu.
  • Na autoritní weby jsme umisťovali tematické články s odkazy na klientův web.

S každým měsícem klientův web lépe rankoval pro více a více relevantních klíčových slov. Na grafech níže je vidět, jak rostla organická návštěvnost i množství klíčových slov, pro která je web viditelný (data jsou převzata z Ahrefs):
Únikové hry v Ostravě - zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů o 939 % během 12 měsíců image 1

Podnikáte v zábavě, ale nedaří se vám získávat víc objednávek z webu?
Nechte nás zjistit, co je špatně. Předběžnou analýzu a nabídku máte zdarma!

Co říká klient

Zlepšíme výkonnost i vašeho webu

Neváhejte zjistit, co pro vás dokážeme udělat z hlediska návštěvnosti a konverze. Orientační analýzu a nabídku poskytujeme zdarma!

Další případové studie SEO
>

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

WeePie Cookie Allow cookie category settings icon

Nastavení souborů cookie
Níže si můžete vybrat, jaký druh cookies povolíte na tomto webu. Kliknutím na tlačítko „Uložit nastavení souborů cookie“ použijete svou volbu.

FunkčníNaše webové stránky používají funkční soubory cookie. Tyto soubory cookie jsou nezbytné k tomu, aby naše webové stránky mohly fungovat.

AnalytickéNaše webové stránky používají analytické soubory cookie, aby bylo možné analyzovat naše webové stránky a optimalizovat je pro účely a.o. použitelnost.

Sociální médiaNáš web umísťuje soubory cookie sociálních médií, aby vám ukázal obsah třetích stran, jako je YouTube a FaceBook. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

ReklamníNáš web umísťuje reklamní soubory cookie, aby vám zobrazoval reklamy třetích stran na základě vašich zájmů. Tyto soubory cookie mohou sledovat vaše osobní údaje.

JinéNaše webové stránky umisťují soubory cookie třetích stran z jiných služeb třetích stran, které nejsou analytické, sociální sítě ani reklama.

WeePie Cookie Allow close popup modal icon