SEO služby

SEO optimalizace

SEO analýza

Správa SEO

Crowd marketing

Budování zpětných odkazů

Local SEO

SEO poradenství

SEO optimalizace eshopu

SEO garance

Zvýšení návštěvnosti

SEO specialista

Reklama na internetu

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek

Tvorba microsite

Správa webových stránek

PPC Reklama

PPC Reklama

Copywriting

Copywriting

SEO služby zlepšují úroveň webu

Pojem SEO znamená v překladu „optimalizace pro internetové vyhledávače“. Celá problematika se tedy zabývá právě vyhledávači a klade si za cíl přizpůsobit webové stránky tak, aby je vyhledávače vyhodnotily jako relevantní a zajímavé.

Každý si přeje zaujmout s webem přední pozici ve výsledcích vyhledávání, která pro web znamená:

  • Vyšší návštěvnost
  • Vyšší konverzní poměr
  • Vyšší rentabilitu

 

Celý proces se však skládá z velikého množství dílčích procesů, které mezi sebou úzce souvisí a navzájem se ovlivňují.

Například:

  • Pozici webu ovlivňuje návštěvnost
  • Návštěvnost ovlivňuje pozice webu
  • Pozici, návštěvnost i konverzní poměr ovlivňuje webový obsah

 

Navíc, máme-li hovořit například pouze o návštěvnosti webu, vyhledávače berou při jejím vyhodnocování a "obodování" v potaz nejen množství návštěvníků za určitý časový úsek, ale také dobu, kterou na něm lidé tráví a jak se na webu chovají.

 

Průběh spolupáce

Prvním krokem je provedení základní SEO analýzy, která stručně informuje o kvalitě webu, jeho přednostech a slabinách. V případě, že základní analýza odhalí veliké nedostatky, je na místě provést důkladnější analýzu pro identifikování dílčích problémů.

Na základě výsledků analýzy a objemu disponibilních prostředků lze vybudovat plán rozvoje webu. Vše je zároveň potřeba zohlednit konkrétní marketingové strategii, typu webu a konkurenci. S podrobným podkladem je možné zjistit, do kterých aspektů webu je vhodné investovat. Jinými slovy - co je potřeba opravit, upravit, přidat nebo odebrat.

Tím však proces zdaleka nekončí. Podobně, jako je tomu u marketingové strategie, i SEO je nutné neustále zdokonalovat a přizpůsobovat. A to nejen cílové skupině a požadavkům trhu, ale především algoritmům internetových vyhledávačů, které se neustále vyvíjejí.

 

Všechny weby nelze optimalizovat stejným způsobem!

K SEO optimalizaci nelze přistupovat jako k univerzálnímu návodu na úspěch. Každý web vyžaduje optimalizaci na míru podle typu webu, účelu a tematiky.

Dobrým příkladem je SEO optimalizace eshopu, která se liší větším či menším důrazem na dílčí aspekty a nastavení. Pro eshopy hraje velikou roli například systém vyhledávání a filtrace zboží, propojení webu s platební bránou, registrace do internetových srovnávačů zboží apod. Pro firemní či osobní web budou důležité naopak zcela jiné funkce.

 

Za jak dlouho se projeví výsledek?

Odpovědět na tuto otázku je někdy složitější, než by se mohlo zdát.

V první řadě záleží na tom, co je myšleno výsledkem. Obvykle mají lidé na mysli vyšší návštěvnost, konverzi a tedy i více prodejů/zákazníků.

Efekt některých dílčích služeb, jako např. PPC kampaň, by se měl dostavit velmi rychle. Naopak změna přirozené pozice webu ve výsledku vyhledávání se odehrává postupně a pomalu - rozmezí 3-6 měsíců od momentu změn.

Vše tedy závisí na povaze a rozsahu dílčích služeb.

Důležité je podotknout, že razantní změny na webu ústí v dočasný pokles pozic zcela přirozeně. Pokud jde například o změnu celé struktury nebo obsahu, web přijde z veliké části o svůj dosavadní status, aby mohl postupem času získat daleko lepší.

Přihlášení do zpravodaje