Pokročilý rádce pro Linkbuilding – Kapitola 3: Link Building Epického Obsahu23 min read

1 star2 stars3 star4 star5 star
Loading...

Kategorie: Linkbuilding, Obsahový marketing, SEO

Aktualizováno: 08.11.2018

Jeden z největších mýtů SEO je, že kvalitní obsah vytváří  odkazy sám od sebe. Není tomu tak. Tisíce majitelů stránek vytváří stovky kvalitních článků každý den… bez jediného zpětného odkazu. K získání odkazů v dnešním světě přeplněném obsahem musíte posunout vaší snahu na další úroveň.

V téhle kapitole vás provedu kroky, které musíte podniknout, abyste vytvořili kvalitní obsah, který sám generuje zpětné odkazy (nebo s malým popostrčením).

 

Krok 1. – Zjisti, co už funguje!

Než začnete psát obsah, který má být magnetem na odkazy, musíte mít přehled o tom, co už ve vašem odvětví opravdu funguje. Zde je návod.

Prvním krokem je nalezení tzv. klíčových slov (keywords), ke kterým ukotvíte váš obsah.
Nemá smysl napsat revoluční článek o délce 3000 slov, když ho lidé najdou pod klíčovým slovem s pouhými 10 prům. vyhledáváními za měsíc.

Nejprve otevřete Google Keyword tool a vyberte možnost "Hledání nových klíčových slov a údaje o objemu vyhledávání":

 

Nejprve nastavte "Cílení" podle oblasti vaší působnosti. Výběrem specifické oblasti zobrazíte průměrné měsíční vyhledávání klíč. slov pro danou oblast.

Klikněte na pole "Všechny oblasti":

 

Stačí začít psát název země a hned se vám objeví možnosti.

Jakmile uvidíte vaši oblast, klikněte na políčko "Přidat" po pravé straně.

 

Nezapomeňte zvolenou oblast uložit:

 

Stejným způsobem zvolte a uložte také odpovídající jazyk klíčových slov, pokud se vám nenastavil automaticky:

 

Pokud se však jedná o mezinárodní nebo cizojazyčné výrazy, je lepší ponechat tuto možnost nespecifikovanou.

Nyní jste připraveni a můžete zadat jedno nebo hned několik klíčových slov specifikujích obsah, který chcete vytvořit:

 

Vyskočí vám tabulka s obrovským výsledků.

Seřaďte je podle relevance (relevance má v SEO vždy přednost před počtem vyhledávání):

 

Důležitá poznámámka:

Pokud máte v plánu psát článek do vašeho blogu, musíte hledat tzv. "informační klíčová slova" neboli dotazy, kterými se lidé na něco ptají (v souvislosti s předmětem vašeho obsahu).

Obvykle to bývají slova typu: "Co je + klíčové slovo", "Jak vybrat + klíčové slovo", "výhody + klíčové slovo" apod.

 

Opakem informačních klíčových slov jsou ta komerční - ta naopak použijte pro tvorbu textů na stránky vašich produktových / službových kategorií.

Například: "klíčové slovo", "klíčové slovo + město/lokalita", "atribut + klíčové slovo" atd.

 

Jakmile uvidíte vyhovující klíčové slovo, uložte si ho do seznamu pomocí modrého tlačítka s šipkou po pravé straně tabulky:

 

Projděte výsledky vyhledávání a přidejte všechna relevantní klíčová slova do seznamu.

Během toho si všímejte údajů o prům. měsíčním vyhledávání.

Čím vyšší objem vyhledávání, tím lépe.

 

 

Jakmile budete hotovi, exportujte si celý seznam do excelu. Najdete v něm všechny potřebné údaje, včetně objemu prům. měsíčního vyhledávání. Nepotřebná data můžete vynechat a s tím, co vám zbyde, můžete dále pracovat dle potřeby.

Nejprve klikněte na tlačítko "Stáhnout plán" po levé stravě tabulky:

 

 

Následně se objeví tabulka.

Pro tento účel pouze vyberte možnost "Soubor CSV aplikace Excel", zadejte Název kampaně a klikněte na tlačítko stáhnout:

 

A uložte soubor...

 

Tohle .csv bude váš pracovní list klíčových slov, pomocí kterého vybudujete váš epický obsah.

 

HLEDÁNÍ KLÍČOVÝCH SLOV POMOCÍ SEMRUSH

Pokud jsou klíčová slova, která vám Google doporučil, příliš konkurenční nebo nejsou zrovna relevantní pro vaší stránku, můžete použít úžasný, bezplatný nástroj SEMRush. Ten vyhledá klíčová slova, na která již cílí vaše konkurence.

 

Jakmile si vytvoříte účet, přihlaste se a přejděte na hlavní panel. Do pole v horní části stránky  zadejte konkurenční doménu a vyberte oblast.

 

Vyskočí vám plno parádních grafů a tabulek. Vy se však potřebujete zaměřit na “Organic Keywords” (organická klíč. slova).

 

Někdy zde najdete unikátní klíčová slova, která vám Google Keyword Tool neukázal. Do vašeho seznamu (tabulky) vložte veškerá další klíčová slova, na která chcete cílit.

 

Jakmile dokončíte váš seznam, je na čase zjistit, jaký obsah už cílí na tato klíč. slova.

Zadejte vaše klíčová slova s decentním počtem vyhledávání a podívejte se na TOP 10 (prvních 10 výsledků vyhledávání) v Googlu.

 

Mějte na paměti, že mnoho z těchto stránek je tak moc vysoko především díky autoritě domény a celkové popularitě webu jako takového. (více očí = více odkazů)

Vaším úkolem je prozkoumat každý z těchto výsledků a poznamenat si ten obsah, který je nejen skvělý, ale je zároveň podán takovým způsobem, který sám generuje přirozené odkazy a motivuje ke sdílení. Což nás posouvá k dalšímu kroku…

 

Krok 2. - Stvořte něco ještě lepšího

(Pro lidi a vyhledávače)
Většinu obsahu - dokonce i skvělého obsahu - je možné ještě vylepšit. Nyní si ukážeme, jak nalézt díry ve vládnoucím obsahu, abyste sami mohli stvořit něco ještě lepšího.

Pro příklad použijeme klíčové slovo uvedené o několik řádků výše. Vezmeme hned třetí odkaz (http://www.seobook.com/archives/001792.shtml):

 

Jak se dalo očekávat, jedná se o skvělý článek na autoritní doméně. Bude těžké jej porazit. Existuje však několik cest, jak toho docílit na poli kvality a on-page SEO.

Otevřete WordPress a začnete pomalu rýsovat váš epický content.

 

ON-PAGE SEO ANALÝZA

Nejprve se podívejte na On-page SEO oné stránky, včetně meta tagů a míry optimalizace obsahu použitím Search Engine Analysis tool na: http://www.seoworkers.com/tools/analyzer.html

Prostě se tam vydejte a zadejte konkurenční adresu URL:

 

A dostanete podrobné informace o úrovni On-Page SEO.

V tomhle případě nemá stránka přesnou shodu s klíčovým slovem (“link building”) v Meta Title (meta titulku).

Této stránce také schází Meta description (meta popis):

 

A "alt image tag" (alt popisek obrázku) neobsahuje žádné informace (cílové klíčové slovo nebo vedlejší klíčová slova "LSI"), které by vyhledávači Google řekly, co se na stránce nachází nebo o čem je:

 

URL

Ideálně chcete zahrnout vaše klíčové slovo do adresy URL. V tomto případě stránce tam schází ono klíčové slovo.

 

To jsou čtyři jednoduché On-page příležitosti pro předstihnutí této stránky. Začněte váš náčrt ve WordPressu právě tímhle.

Nastavte "Permalink" obsahující cílová klíčová slova.

 

Napište klíčové slovo i do Alt Textu obrázku:

 

A použijte klíčové slovo také v Meta Titlu a Meta Descriptionu stránky:

 

Tím ale zdaleka nekončíme. Chcete-li soupeřit s velikými rybami, musíte se snažit ještě více.

NAJDĚTE SLABINY OBSAHU

Nyní je čas zjistit, čím by se dal zlepšit obsah, který už někdo publikoval.
Zde jsou body, kterými se řídit.

 

AKTUÁLNOST

Jedním z nejjednodušších způsobů, jak překonat obsah, který je již publikovaný, je vytvořit něco aktuálnějšího. Zatímco některá odvětví mají nadčasový a neměnný obsah, jinde se vše neustále mění a vyvíjí. Abyste našli datum vytvoření nějaké stránky, zkopírujte a vložte adresu URL do vyhledávače Google:

 

Ve skutečnosti je tento příspěvek aktualizovanou verzí jiného příspěvku o link buildingu:

 

Ačkoliv je tento příspěvek od SEOBook poměrně nový, v rychle pohybující se sféře, jako SEO, nemůžete být nikdy dostatečně aktuální. Avšak jednoduše aktualizovat tento seznam nebude ani zdaleka stačit. Ale pomůže to.

 

WOW FAKTOR

Byli byste překvapení, kolik článků získává odkazy jen díky tzv. "wow faktoru". Ačkoliv je onen článek od SEOBook vysoce kvalitní, určitě zde hraje velkou roli skutečnost, že se jedná o záplavu 101 tipů a triků. Ve výsledcích vyhledávání tohoto klíčového slova se však v TOP 10 nachází další 100+ seznam:

 

Jeden ze způsobů, jak vyniknout, je vytvoření seznamu mnohem většího, než jsou tyto. Zvládli byste vytvořit seznam o 200, 300, nebo dokonce 500 strategiích link buildingu? Představte si, jak snadné by bylo budovat zpětné odkazy na stránku s 500 strategiemi nebo tipy.

Přidejte to do vašeho náčrtu:

 

DESIGN

Design je jedním z aspektů link buildingu, který není moc často probíraný. Je však zásadní, protože lidé mají tendenci hodnotit důvěryhodnost obsahu webu právě na základě jeho designu.

V případě uvedeného SEOBooku jde o velmi profesionální design. Ale schází tomu třeba screenshoty, obrázky a infografiky. Pokud vytvoříte nejen větší seznam, ale také lepší design, porostou vaše odkazy jako houby po dešti.

Můžete buď vytvořit vlastní stránku ve WordPress (budete muset najmout profesionálního designéra) nebo jednoduše přidejte mnoho screenshotů. Nejlepším free softwarem na screenshoty je Jing. Ujistěte se, že přidáte šipky a další zvýrazňovače pro lepší orientaci. Vložte screenshot z Jingu do vašeho příspěvku ve WordPressu, abyste na něj nezapomněli:

 

PEČLIVOST

Další metodou, jak vytvořit lepší obsah než vaše konkurence, je pečlivost. Udělat něco důkladnějšího než to, co je už venku. Příspěvek na SEOBook poskytuje instrukce... Ovšem podrobnější popis u některých kroků a strategií by jistě představoval výhodu.

Poznamenejte si “Kroky” ve vašem náčrtu, abyste je zvýraznili.

 

Krok 3. - Napište obsah

 

Nyní, když máte hrubý náčrt obsahu, začíná ta těžká práce: vytváření vítězného článku, který lidé budou sdílet s ostatními. Ale to, že jsou výsledky vyhledávání pro vaše klíčové slovo obsáhlé masivními seznamy neznamená, že s nimi musíte držet basu. Zde jsou některé další formy obsahu, které vytváří odkazy.

 

SHRNUTÍ OD ODBORNÍKŮ

Shromažďování názorů odborníků ve vašem oboru je jedním z nejjednodušších způsobů, jak získat mnoho odkazů na váš obsah. Protože publikujete postřehy blogerů vašeho odvětví, oni (a další) na vás prostě budou muset odkázat.

Jako první se zamyslete nad tématem ve vašem oboru, o které se mnoho lidí zajímá anebo vytváří nesouhlasné názory a kontroverzi. V oblasti SEO by stálo za to rozseknout pomezí mezi white hat a black hat a vlivem komunity. Také můžete vytvořit shrnutí absolvovaných kurzů, zábavných historek nebo tipů "jak na to".

Za druhé, pomocí AllTop.com a Technorati najít blogy, na které byste se vyplatilo dostat váš odkaz.

Alltop je kvalitní adresář s téměř všemi nejlepšími blogy pro dané odvětví pod sluncem.

Jděte na: http://alltop.com/ a zadejte klíčové slovo, které nejlépe vystihuje váš obor.

 

Tato stránka vám nabízí několik možností. Někdy se vám podaří najít i blogy v příbuzných oborech, na které se také vyplatí zaměřit. Všimněte si proto i navrhovaných klíč. slov.

 

Pro teď se soustřeďme na to, co hledáme: SEO

Alltop vám ukáže seznam nejlepších blogů ve vašem  odvětví:

 

Poté běžte na stránku Technorati http://technorati.com/.  V horní části stránky klikněte na tlačítko “blogs” (blogy), abyste vyhledávali blogy a nikoli příspěvky:

 

Zadejte vaše klíčové slovo a klikněte na tlačítko s lupou:

 

Věc, pro kterou se vyplaí použít i Technorati je, že často najde stránky přímo spojené s tou vaší, které AllTop neukáže.

 

Zatímco zde můžete sledovat různé metriky, jako PR domovské stránky, sdílení na Twitteru a další známky kvality, nejde v tuto chvíli o hlavní účel.

Stránky uvedené na AllTop a Technorati mají obvykle mnoho návštěvníků a více než dost PR.

Vytvořte rychlou tabulku všech webů na této stránce spolu s jejich kontaktními údaji.

 

Nyní jde pouze o to, jednoho po druhém oslovit a zeptat se, jestli chtějí přispět do vašeho obsahu.

 

POZNEJTE NOVÉ LIDI

Pokud to děláte poprvé, očekávejte spíše méně odpovědí. Abyste maximalizovali vaše šance, použijte tuto ověřenou šablonu emailu:

 

Ahoj [Jméno blogera],


rád bych slyšel tvůj názor na [Téma] v rámci [Vaší stránku]. Na mém webu dělám průzkum mínění a myslím, že lidé by rádi slyšeli, jaký je tvůj názor na [Téma].

 

Zde je otázka:

[Otázka]

 

Samozřejmě bych přidal i odkaz na tvojí stránku (s fotografií).

 

Díky!

 

[Vaše jméno]

DEFINITIVNÍ PŘÍRUČKA

Vytvořit ultimátní návod je nadčasová strategie link buildingu. Pokud jste nejdetailnějším zdrojem informací z oboru na internetu, lidé na vás budou automaticky odkazovat už když zmíní danou tématiku.

Vytvoření ultimátního návodu však není jednoduché. Musíte se opravdu nadřít, abyste udělali něco tak komplexního a užitečného.

Nejprve najděte téma, kterému schází solidní návod. Jděte na Google a zadejte do vyhledávání.

- "komplexní návod + klíčové slovo"

- "podrobný návod + klíčové slovo"

- "krok za krokem + klíčové slovo"

a další podobné variace...

 

V prvních třiceti výsledcích vyhledávání nevidíme nic relevantního:

 

Nevidím zde žádný seznam návodů o tématice Anchor textů. Vezmeme-li v potaz, jak důležité toto téma je, vypadá to jako velká příležitost.

Abychom se ujistili, použijeme více specifické klíčové slovo:

 

To vypadá dobře! Není zde nic, co by popisovalo, jak přesně má vypadat ideální anchor text.

Zde je návod jak napsat ultimátní návod.

Nejprve nalezněte ten nejlepší obsah, který o daném tématu již existuje. To budou vaše reference.

A opakujte stejný proces na dalších vedoucích stránkách.

Přečtěte si každý jednotlivý obsah a dělejte si poznámky v náčrtu vašeho návodu ve WordPressu. Ujistěte se, že zaplníte každou obsahovou mezeru, která konkurenci unikla.

 

Nyní pouze zaplňte prázdná místa a odkazujte na zdroje, které jste našli, a máte váš vlastní magnet na odkazy.

 

KVÍZY

Kvízy mají sklony k tomu přitahovat hodně odkazů, protože jsou unikátní a interaktivní. Mějte na paměti, že kvízy mají být rozmanité a zábavné, jako například ty, co najdete na  http://theoatmeal.com/quizzes. Nebo můžete udělat kvíz, který člověku poví něco o tom, jaký je. Tradiční kvízy, které testují inteligenci a znalosti lidí, mohou také fungovat.

Řekněme, že chcete udělat kvíz o SEO: “Jste White hat nebo Black Hat?”

Běžte na domovskou stránku vašeho WordPressu a klikněte na záložku “Plugins” (Pluginy).

Klikněte na “Add New” (přidat nový):

 

Zadejte “Quiz" / "Kvíz” do vyhledávání pluginů:

 

Vyberte “Wp-Pro-Quiz” ze seznamu možností:

 

Poté přidejte nadpis kvízu:

 

A přidejte popis vašeho kvízu.

 

Klikněte na “Save” (uložit)  

Umístěte kurzor pod nadpis vašeho kvízu a klikněte na "Questions" (otázky):

 

Poté “Add Questions” (přidat otázky):

 

V takovém kvízu pravděpodobně chcete zaznamenávat určité bodování podle odpovědí.

Označte “different points for each answer” (rozdílné bodování pro každou odpověď):

 

Poté vytvořte vaši první otázku:

 

Vyberte “Multiple Choice” (možnost zvolit více odpovědí):

 

A vytvořte vaše odpovědi. Podle druhu vašeho kvízu nemusíte mít "správné" odpovědi. Pro kvíz, jako je ten v našem příkladu, se pouze považují určité odpovědi jako white hat a jiné jako black hat:

 

Nebo můžete přiřadit různým volbám různý počet bodů a určit výsledek testu na základě počtu bodů, které získali.

 

Jakmile jste hotovi s první otázkou, klikněte na “Save” (uložit):  

Opakujte, dokud nepřidáte něco okolo 10-20 otázek. Poté se vraťte zpět na hlavní panel pluginu a klikněte na “Edit” (editovat) pod vaším kvízem:

 

Nyní přidejte nějaký text do “Result text” (Vyhodnocení), aby účastníci kvízu věděli, jak obstáli:

 

Nakonec zkopírujte "shortcode", který naleznete hned vedle jména kvízu:

 

A vložte jej do příspěvku:

 

Jakmile publikujete příspěvek, kvíz se v něm objeví:

 

Krok 4. - Získejte odkazy

 

Špehovali jste vaše konkurenty a vyprodukovali jste obsah, který by je zvedl ze židle. Co teď? Cíl je jednoduchý: ukázat váš obsah co nejvíce lidem. Čím více lidí uvidí váš obsah, tím je pravděpodobnější, že na něj vytvoří zpětné odkazy. Správně byste měli šířením vašeho obsahu strávit alespoň 3 dny po jeho publikaci, abyste získali co nejvíce zpětných odkazů a sdílení na sociálních sítích.

 

ZÍSKEJTE SI PUBLIKUM NA TWITTERU

Upozornit vaše stávající fanoušky na sociálních sítích je jedním z nejrychlejších způsobů, jak šířit váš epický obsah. Nejde však o váš regulérní příspěvek, což znamená, že musíte být tak trochu taktičtí v rámci vaší strategie na Twitteru.

Nejprve naplánujte své tweety tak, aby vyšly v době, kdy je uvidí většina lidí a bude je opětovně sdílet. Obvykle to je okolo 17:00 o víkendu.

Můžete si také vyzkoušet Tweriod, který vám poskytne bezplatné, personalizované informace o míře optimalizace tweetů.

Běžte na http://www.tweriod.com/ a klikněte na tlačítko “Sign up with Twitter” (zaregistrovat se pomocí profilu na Twitteru).

 

A povolte aplikaci přístup k vašemu účtu na Twitteru.

 

Poté vám aplikace ukáže nejlepší čas pro sdílení vašich tweetů na základě aktivity lidí, kteří vás sledují.

 

Tato data jsou určitě mnohem přesnější a spolehlivější, než základní pravidlo o tweetování v 17:00 o víkendu.

Abyste se ujistili, že vše správně načasujete, použijte Buffer.

Nejprve se opět přihlaste pomocí vašeho účtu na Twitteru.

 

Poté klikněte na tlačítko sdílení v horní části obrazovky:

 

Zadejte vaši zprávu a klikněte na "Buffer", abyste nastavili čas sdílení vašeho Tweetu:

 

Pokud potřebujete, změňte plán Bufferu, aby seděl přesně s časovými údaji, které jste získali z Tweriodu:

 

PLACENÉ SDÍLENÍ

Program StumbleUpon’s Paid Discovery představuje bleskově rychlý způsob, jak získat více nových návštěvníků pro váš čerstvý obsah. Kliknutími za pár haléřů obvykle získáte několik set návštěv. A spousta z nich bude přirozeně sdílet váš obsah… což znamená více potencionálních zpětných odkazů.

Nejprve přejděte na stránku https://www.stumbleupon.com/pd a vytvořte si účet:

 

Klikněte na "create new campaign" (vytvořit novou kampaň).  

Zadejte URL vašeho obsahu.

 

A nastavte váš rozpočet. Nejspíš budete muset nechat běžet vaší kampaň po několik dní, aby se o článku začalo trochu mluvit.

 

Pojmenujte vaší kampaň.

 

StumbleUpon automaticky ukáže váš článek těm lidem, u kterých má nejvyšší šanci na úspech. Ale pokud si chcete být jistí, můžete kliknout na tlačítko "edit" (editovat) pod "Audiences" (cílové skupiny) a vybrat skupinu, která k vašemu článku sedí nejlépe.

 

Klikněte na "Save and Review" (uložit a zkontrolovat):  

Poté "Create Campaign" (vytvořit kampaň):  

A je hotovo!

 

UKAŽ CO JE V TOBĚ SE SCOOP. IT

Scoop.it je takový booster na steroidech. Je to skvělý bezplatný způsob, jak váš web popostrčit natolik, aby se stal "virálním".

Nejprve si musíte vytvořit účet. Klikněte na tlačítko "My Topics" (moje témata) v horní části obrazovky. Vyberte “Create Topic” (založit téma).

 

Mělo by být nějak spojené s tématem vašeho obsahu.

 

Nyní vyhledejte další kurátory, kteří mají Scoop.it podobný vaší tématice.

 

Věnujte speciální pozornost uživatelům s mnoha zhlédnutími:  

A počtu Twitter followerů (většina uživatelů Scoop.It má tendenci tweetovat svůj obsah):  

Začněte je sledovat kliknutím na tlačítko "Follow" (sledovat) na pravé straně jejich stránky:  

Jakmile máte pár sledujících, je čas publikovat váš obsah.

Klikněte na “New Scoop”:

 

A vyberte “Create Your Own Scoop”:

 

Poté zkopírujte a vložte adresu URL vašeho obsahu.

 

Zeptá se vás to, kde chcete zveřejnit váš obsah. Vyberete jednoho z ostatních kurátorů, jež sledujete:

 

A kliknete na "Suggest" (navrhnout):  

Nyní byl váš obsah poslán onomu kurátorovi. Pokud se mu bude líbit, zveřejní ho na své Scoop.It stránce.

 

PRŮZKUM STRÁNEK

Když se prach usadí a šum okolo vašeho obsahu pomalu mizí, je na čase udělat průzkum a získat pár dalších kvalitních odkazů.

 

SEZNAMY ODKAZŮ

Seznamy odkazů "Link Roundups" jsou možná nejvíce podhodnocenou metodou link buildingu na světě. Kde jinde můžete najít majitele stránek z vašeho odvětví, kteří mají skutečný zájem odkazovat na váš obsah? Pokud s tímto systémem nejste obeznámeni, tak jsou to jednoduše blogové příspěvky odkazující na nejlepší obsah aktuálního týdne.

NAJDĚTE SI SEZNAMY STRÁNEK

Zde je několik vyhledávacích frází, které vám pomohou najít seznamy stránek vašeho oboru.

- "Seznamy odkazů + klíčové slovo"
- "Páteční seznam odkazů + klíčové slovo"
- "Týdenní seznam odkazů + klíčové slovo"

 

Tenhle vypadá slibně:

 

Zdá se, že tento bloger zveřejňuje "roundupy" každý pátek:

 

Nyní je to už jen o tom, oslovit blogera a navrhnout mu váš obsah.

 

Pokud nic nenajdete - nebo chcete získat ještě více odkazů - hledejte seznamy stránek v dalších oborech úzce spjatých s tím vaším.

 

A opakujte proces.

 

ODKAZY "NA PYTLAČKU"

Tohle je tak trochu nezdvořilé, ale velmi účinné. Hledáte toho, kdo odkazuje na vaši konkurenci, a snažíte se je přesvědčit k tomu, aby jejich odkaz nahradili tím vaším. Proč to tak dobře funguje? Protože moc dobře víte, že ta osoba chce odkazovat na obsah o vašem tématu (protože již odkazuje). Zbývá vám ji tedy přesvědčit o tom, že váš obsah je lepší. (O tom ale více až později).

Nejprve vyberte několik výsledků z TOP deseti nejlepších výsledků vyhledávání vašeho klíčového slova.

 

A zadejte je do OSE.

 

Vyberte “Only External” (pouze externí) a klikněte na tlačítko “Filter” (filtrovat).

 

Nyní si rozklikněte každý z výsledků a podívejte se, jestli nenajdete příležitost pro majitele stránek vyměnit odkaz za ten váš (nebo ho jednoduše na stránku přidat).

Je tu jeden, který vypadá dobře:

Ten příspěvek byl zveřejněn před třemi lety, což znamená, že nejspíš potřebuje aktualizovat:

 

Jedna z nejvíce efektivních cest, jak nechat zveřejnit váš odkaz, je říct blogerovi, že máte aktuálnější obsah než ten, na který v tento moment odkazuje. Majitelé stránek se přímo děsí odkazování na neaktuální stránky.

Kontaktujte majitele stránky a povězte mu o vašem zbrusu novém, aktuálním zdroji.

 

Je možné, že dostanete odpověď pouze od 10% z oslovených. Ale těchto 10% odkazů bude představovat mocný zdroj čerpající důvěru a autoritu na vaši stránku.

 

A TEĎ JSTE SUPERSTAR OBSAHOVÉHO MARKETINGU!

To ovšem neznamená, že epický obsah je podmínkou úspěšného budování zpětných odkazů.

V Kapitole 4: Zpětné Odkazy vám ukážu, jak můžete snadno získat mocné odkazy podléhající (ne)schválení. Pojďte na to!

Zaujal vás tento článek? Podělte se s námi o váš názor a zanechte nám komentář!

Komentářů: 1

KOMENTÁŘE

Vlado

super články, bude pokračovanie?

18.07.2018 22:22

Odpovědět

Prosím vyplňte všechna pole

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046