Jak zvýšit konverzi webových stránek a online prodeje

Jak zvýšit konverzi webových stránek a online prodeje

5 min čtení

Podnikatelé a majitelé webových stránek neustále hledají nové způsoby, kterými zvýšit jejich konverzi. Znamená to, že se při stejných nákladech na propagaci webových stránek snaží získat lepší výsledky.

Dnes vám povím o způsobu, který my sami používáme už několik let a vždycky jsme s ním byli spokojení. Je to online chat JivoChat.

Výhody JivoChatu

Jak zvýšit konverzi webových stránek a online prodeje

  • Hodnocení kvality servisu
  • Ověření pravopisu
  • Historie konverzací s návštěvníky webu
  • Možnost odesílání souborů
  • Formulář pro zpětnou vazbu
  • Rychlé fráze
  • Překladač
  • Blokace spamu
  • Rozmístění chatů podle rubrik
  • Zpětné zavolání
  • Ukazovátko
  • Regionální členění

Jedna cena pro neomezený počet webových stránek

Samo sebou se rozumí, že chat jako takový už nikoho nepřekvapí, ale ve srovnání s konkurenty má tento servis řadu výhod a taky nízkou cenu − kolem 140 $ ročně za komplexní služby. Veliká výhoda je možnost implementace na neomezený počet web. stránek. Jinými slovy zaplatíte pouze jednou a hned můžete JivoChat provozovat na všech vašich stránkách bez jakéhokoli navýšení. Zároveň lze JivoChat nastavit a vizuálně upravit pro každý jednotlivý web odlišně, aby mezi nimi nikdo nepoznal jakoukoli vazbu.

 

Zprávy z různých zdrojů

Máte skvělou možnost sjednotit příchozí zprávy z různých zdrojů v jedné aplikaci. Navíc můžete pomocí JivoChatu propojit váš web také s Vkontakte, Facebook a Telegram.

 

Aplikace pro PC, mobilní zařízení a taky jako webová verze

Je pohodlné dostávat zprávy v podobě všem dobře známých messengerů. Aplikace pro všechny typy zařízení jsou velikou výhodou, která vám umožní zareagovat na zákazníka či objednávku odkudkoli a kdykoli to budete potřebovat.

 

Možnost zavolat klientovi zpátky

Poslední dobou je velmi populární zavádět tzv. Callback, který umožňuje zpětně zavolat klientovi. Často jde ale o úplnou náhradu chatu a ne o doplňkovou funkci. S JivoChatem můžete využívat jak chat, tak i volání, a proto mezi nimi nemusíte volit!

 

Sběr informací o návštěvníkovi a sledování jeho chování

Hodí se vědět, odkud návštěvník přišel, na jaké stránce se nachází, co si prohlížel předtím a co na stránce vybíral. To vše vám pomůže pochopit potřeby konkrétního zákazníka a vytvořit pro něho co nejvíce relevantní nabídku.

a8e6803d4b

 

Aktivní pozvánky

Integrované aktivní pozvánky umožní vytvářet chytré spouštěče, které naváží komunikaci se zákazníkem v tu pravou chvíli. Velmi často si lidé myslí, že jim napsal skutečný člověk a začnou do chatu vysvětlovat své potřeby či problémy.

Jak zvýšit konverzi webových stránek a online prodeje

 

Sledování psaní

Co člověk do chatu píše vidíte v reálném čase, ještě než vám zprávu odešle − můžete si tak připravit odpověď předem.

 

Historie komunikace

Zatímco vaši operátoři chatují se zákazníky, můžete neustále analyzovat jejich práci, protože dostáváte všechny záznamy konverzací.

 

Přenos souborů

Co když vám bude chtít návštěvník poslat fotku zboží, které se mu líbí? Nebo poslat soubor potřebný pro dokončení objednávky? Žádný problém! Operátorům jdou jednoduše zaslat jakékoli soubory.

 

Formulář zpětné vazby

V době kdy jsou vaši operátoři offline můžete aktivovat zobrazování formuláře, který vám umožní získávat zpětnou vazbu dokonce i když spíte.

 

Rychlé fráze

Pokud často píšete ty samé věty, budou pro vás rychlé fráze obrovskou výhodou. Jakmile začnete psát, uvidíte nabídku automatického doplnění věty a budete si moci vybrat potřebnou variantu.

 

Překladač

Komunikujte v cizím jazyce bez jeho znalosti a domluvte se s kýmkoli! JivoChat bleskově přeloží návštěvníkovi i vaše zprávy.

 

Třídění příchozích zpráv

Různá témata, žádosti a problémy návštěvníků? Příchozí zprávy lze jedním kliknutím přemísťovat do příslušných kategorií tak, aby se každý váš operátor mohl plně zaměřoval na svoji oblast.

 

Hodně jazykových verzí

Chat je nyní přeložen více než do 20 jazyků, a proto ho můžete používat i pro zahraniční projekty.

 

Hodnocení servisu

Po ukončení chatu má návštěvník možnost ohodnotit výkon operátora, díky čemuž získáte skutečný přehled o jeho spokojenosti. Tuto funkci je možné vypnout, pokud ji nepotřebujete.

To všechno jsou výhody služby JivoChat. Myslím, že dokáže více či méně posloužit každému podnikateli a zejména pak těm, kteří provozují např. internetové obchody a online služby.

Jak zvýšit konverzi webových stránek a online prodeje

 

Jak zvýšit konverzi webových stránek a online prodeje

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Načítám...