SEO analýza jak ji děláme? Návod na SEO audit webu
- Analýza webu a odkazového profilu
- Analýza produktu
- Analýza dotazů cílové skupiny
- Průzkum konkurentů
- Výpis všech chyb a nedostatků spojených s budováním pozic ve vyhledávání a konverzí
- Instrukce a doporučení pro jejich nápravu
- Návod pro tvorbu optimalizovaného obsahu
Pomocí SEO analýzy lze zjistit, do jaké míry vaše webové stránky vyhovují algoritmům internetových vyhledávačů (Google, Seznam…). Odhalíte tak většinu předností i nedostatků spojených s pozicemi webu ve vyhledávání, s návštěvností obecně i konverzním poměrem. Jinými slovy jde o audit konkurenceschopnosti na poli online podnikání.
Analýza SEO je nedílnou součástí celku zvaného jednoduše SEO, který má za úkol web optimalizovat pro vyhledávače (aby byl web dohledatelný – nejlépe na první stránce výsledků vyhledávání).
Smysl SEO Analýzy
- Identifikace příčin nízké návštěvnosti
- Identifikace problémů spojených s nízkou konverzí
- Identifikace příčin poklesu či stagnace pozic ve výsledcích vyhledávání
Co zahrnuje naše analýza webových stránek
- Analýza webu
- On-page faktory
- Struktura webu
- Kvantita a kvalita obsahu
- Funkce a pluginy
- Výskyt klíčových slov
- Vnitřní odkazování a rozložení autority na webu
- Rychlost načítání stránek
- Kódování, CSS a JS
- Meta Tagy, Alt Tagy a další nastavení
- Off-page faktory
- Odkazový profil
- Kvantita
- Kvalita
- Relevance
- Srovnávače zboží / služeb
- Odkazový profil
- On-page faktory
- Analýza produktu
- Charakteristiky
- Obchodní strategie
- Cílová skupina
- Analýza klíčových slov
- Relevance
- Průměrná měsíční vyhledávání
- Našeptávače
- Trendy
- Analýza konkurentů
- Analýza konkurenčních výhod a slabin po stránce SEO
- Analýza webu
- Analýza odkazového profilu
- Analýza konkurenčních výhod a slabin po stránce SEO
Výhody profesionálního SEO auditu
K provedení podrobné analýzy webu jsou zapotřebí odborné znalosti a zkušenosti, aktuální přehled o problematice SEO a speciální webové nástroje. Nezkušený správce webu by nad analýzou webových stránek z hlediska SEO strávil i několik týdnů, či měsíců. Výsledek by navíc nemusel být zcela korektní a většina lidí by netušila, co znamená a jak s ním mají naložit.
Algoritmy internetových vyhledávačů se neustále vyvíjejí, a proto je vždy lepší přenechat tento proces na odbornících, kteří se aktivně angažují v oboru a vědí, jakým způsobem postupovat, jakým dílčím výsledků SEO analýzy přikládat malý či velký význam, jak vypracovat plán změn a jak jej implementovat.
Jak je již uvedeno výše, důvodů k častému vyhodnocování přehledu o vnitřním nastavení webu a jeho efektivitě (a následné optimalizaci) je hned několik. Firmy a podnikatelé, kterým mají jejich webové stránky vydělávat peníze, si proto obvykle nechávají vést SEO správu od profesionálů.
Chcete zjistit, jak profesionálně optimalizovat váš web?
Analýzu pro vás vyhotovíme již během 10-14 pracovních dnů!
Těm, kteří se s námi rozhodnou navázat dlouhodobou spolupráci v rámci našich SEO služeb, poskytujeme SEO analýzu zcela zdarma!