Co jsme udělali?
V rámci našich sprintů (najít je můžete zde) jsme:
- Napsali tematické články do blogu, které odpovídají na nejoblíbenější otázky
- Vytvořili samostatné stránky pro místní dotazy týkající se konkrétních oblastí laserové epilace
- Připravili klíčové SEO stránky pro oblíbené dotazy z oblasti laserové epilace a estetické medicíny
Díky tomuto strategickému přístupu jsme pokryli všechny hlavní informace i místní dotazy, které vedou klienta k rozhodnutí přihlásit se k zákroku.
Naše výsledky:
- Nárůst návštěvnosti o 55,3 procenta za rok
- Top 1 v Googlu pro klíčové slovo „laserová epilace“
Dále pracujeme na rozšíření dosavadních úspěchů. Výsledky už jsou – naším úkolem je pokračovat v jejich škálování a zajistit, aby i bez našeho stálého zapojení přinášel web klinice nepřetržitou návštěvnost.