Profil na internetu hraje v podnikání velmi významnou roli. Dalo by se říci, že jde prezentaci a reklamu zároveň, které mají v mnoha případech daleko větší význam, než například televizní či tištěná reklama. Internet používá v dnešní době téměř každý a návštěva firemních webových stránek je naprosto běžným postupem potenciálního zákazníka. Existence webových stránek však nemá význam, pokud je nikdo nenajde.

Specifikace cílové skupiny a nasazení odpovídající marketingová strategie a propagace jsou pro podnikání nezbytné. Na internetu to v rámci samotného Local SEO funguje na stejném principu.

V případě firem s velkou působností je to snadné. Pro eshop s elektronikou s mnoha prodejnami a rozvozem po celé ČR se hodí cílit na obecná klíčová slova a propagovat web na všech stránkách, které souvisejí s tématem. Pokud jde ale o firmu s omezenou lokální působností (koupaliště, hotel, autoservis, …), stejná strategie by se v žádném případě nevyplatila.

Lokální SEO optimalizace je důkladným provázáním webu s určitou lokalitou. Jde především o doplnění všech klíčových slov o názvy měst, krajů apod., ale také o intenzivní lokální Linkbuilding. Cílem je ukázat váš web lidem, kteří mohou být vašimi potenciálními zákazníky, a neplýtvat časem a financemi na místech, kde to nemá žádný smysl.

Pokud se dostanete do povědomí místních obyvatel, můžete očekávat výrazně vyšší zájem o vaše služby. Ukážeme vás tedy těm lidem, kteří mají skutečný zájem o váš produkt, a tím zvýšíme konverzní poměr vašich stránek.

 

Lokální SEO optimalizace zahrnuje:

  • Analýza produktu/služby
  • Analýza vyhledávání klíčových slov a dotazů
  • Analýza konkurence
  • Analýza výskytu klíčových slov na vašem webu
  • Úprava klíčových slov na vašem webu
  • Tvorba nových stránek pro specifické lokální dotazy
  • Tvorba zpětných odkazů na relevantních (lokálních) místech – PR weby, fóra, blogy, diskuze, katalogy…

Investujte s námi do lokální propagace! 

Zaměřte se na potenciální zákazníky.