SLOVNÍK INTERNETOVÝCH POJMŮ

Mikrostránky (jinak také jako minisite, weblet nebo podpůrný web) jsou rozsahem malé stránky orientované na úzce vymezené téma nekomerčního nebo komerčního zaměření, např. propagaci služeb či výrobku. Doplňují tak svým obsahem hlavní web – jsou ...
Mozilla Firefox je svobodný multiplatformní webový prohlížeč. Je dostupný pro oficiálně podporované platformy MS Windows, Android, Linux, macOS a další. Vyvíjí jej společnost Mozilla Corporation spolupracující se stovkami dobrovolníků s cílem vytvořit malý, jednoduchý, rychlý, uživatelsky ...
Microsoft Edge je grafický internetový prohlížeč firmy Microsoft, který od roku 2015 (Windows 10) nahrazuje svého předchůdce, původní prohlížeč MS Internet Explorer.   Edge má oproti Exploreru několik výhod: Je menší Je efektivnější Dodržuje soudobé ...
Meta titulek patří k nejdůležitějším bodům v oblasti tvoření webových stránek. Zrcadlí totiž to, jak se námi vytvořený web bude zobrazovat ve vyhledávači, tedy jaký bude mít název. Zejména ovlivňuje to, jak ho lidé v konkurenci jiných adres ...
Meta description je stručný popisek, který se zobrazuje u stránky ve výsledcích vyhledávání. Měl by být výstižný, poutavý, ne příliš dlouhý nebo krátký. Jeho hlavním úkolem je uvést obsah stránky a podnítit uživatele k návštěvě webu. ...
Termín marketingový mix označuje soubor nástrojů, prostředků a postupů vybraných k dosažení stanovených marketingových cílů. Je to součást marketingové taktiky, sestavuje se před začátkem marketingových aktivit, ale až po stanovení cílů (tedy po určení strategie). Jednoduše ...
Mapa stránek (anglicky sitemap) je seznam všech stránek, které se na webu vyskytují. Tento seznam má být seřazený podle hierarchie stránek, aby názorně ukazoval strukturu webu. Měla by být přehledná, graficky jednoduchá a měla by ...

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

>
to top