CO JE TO GRAFICKÝ MANUÁL

    Grafický manuál je soubor všech grafických prvků, jimiž se prezentuje společnost (produkt či značka), jejich přesných definic a pravidel pro jejich užívání. Obsahuje znázornění všech elementů používaných k interní i externí vizuální komunikaci, zejména podobu loga, používané fonty, barevné schéma. Kvalitně zpracovaný manuál pak dává i doporučení pro jejich používání (rozvržení dokumentů, velikosti a vzdálenosti loga od dalších předmětů apod.).

    Cílem tvorby grafického manuálu je sjednocení formy prezentace společnosti, a to jak na webu, tak i na jiných mediích a tištěných dokumentech. Čím větší firma, tím větší potřeba závazných pravidel k udržení konzistence. Manuál vzniká ve spolupráci s vedením firmy, obvykle je vydán v tištěné i elektronické formě a je závazný pro všechny zaměstnance. Je nedílnou součástí firemní identity.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046