NYNÍ NOVĚ: případové studie našeho SEO!
Číst případové studie

    CO JE TO GRAFICKÝ MANUÁL

    CO JE TO GRAFICKÝ MANUÁL

    Grafický manuál je soubor všech grafických prvků, jimiž se prezentuje společnost (produkt či značka), jejich přesných definic a pravidel pro jejich užívání. Obsahuje znázornění všech elementů používaných k interní i externí vizuální komunikaci, zejména podobu loga, používané fonty, barevné schéma. Kvalitně zpracovaný manuál pak dává i doporučení pro jejich používání (rozvržení dokumentů, velikosti a vzdálenosti loga od dalších předmětů apod.).

    Cílem tvorby grafického manuálu je sjednocení formy prezentace společnosti, a to jak na webu, tak i na jiných mediích a tištěných dokumentech. Čím větší firma, tím větší potřeba závazných pravidel k udržení konzistence. Manuál vzniká ve spolupráci s vedením firmy, obvykle je vydán v tištěné i elektronické formě a je závazný pro všechny zaměstnance. Je nedílnou součástí firemní identity.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

    >