Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků

Podívejte se, jak naše SEO agentura pomohla zvýšit návštěvnost stránek kliniky laserového odstranění chloupků. A pomohla jim k předním pozicím ve vyhledávačích pro důležitá klíčová slova.

 

Náš klient

Klient je poskytovatelem široké škály služeb v oblasti plastické chirurgie a estetických zákroků, mezi něž patří také laserová epilace.

S cílem propagovat tuto konkrétní službu vytvořil webovky, jež mají za úkol vyzdvihovat přednosti jím nabízené laserové epilace a konvertovat návštěvníky k objednávce.

Jelikož se stránky potýkaly s nízkou organickou návštěvností (zpočátku jen 154 návštěv měsíčně), a také s malou viditelností ve vyhledávačích, rozhodl se klient zlepšit svou reklamu na internetu s pomocí našich SEO služeb.

Cíl byl jasný – zviditelnit stránky ve vyhledávačích, navýšit jejich organickou návštěvnost a motivovat návštěvníky k objednávce.

Náš plán

  • Základem efektivního SEO je důkladná analýza webu z hlediska jeho technické optimalizace i kvality obsahu. Díky ní je možné vypracovat plán další práce. Ten nám pomůže rozhodnout, na co se přednostně soustředit při vytváření obsahu i při tvorbě zpětných odkazů.
  • V tomto konkrétním případě nám bylo od začátku poměrně jasné, co bude klientův web k úspěchu potřebovat nejvíce – tvorbu maximálně konverzních vstupních stránek pro každý z nabízených typů laserové epilace.
  • Nesmírně důležité je rovněž budování robustního odkazového profilu pro posílení autority takto vytvořených stránek.
  • Pro každou z těchto fází – strategické plánování, tvorba obsahu a tvorba zpětných odkazů – máme navrženy specifické “sprinty”. Soubory konkrétních úkolů stanovených ohledem na potřeby konkrétního webu.
  • Klientovi jsme představili náš návrh – nejprve vypracovat počáteční strategii a na ní navázat dalšími sprinty pro pokrytí celého SEO procesu. Klient odsouhlasil náš návrh i cenu SEO celého projektu a mohli jsme se dát do práce.
Nedaří se vám prodávat vaše služby online tak, jak byste si představovali?

Nechte si od nás představit řešení, které povede k větším obratům v co nejkratším čase. Tímto vás zveme na bezplatnou konzultaci ve dvou, která může odstartovat plodnou spolupráci!

Jak jsme postupovali

Strategický sprint

Prvotní analýza  

Práci zahájil v souladu s metodikou sprintů náš strategický sprint. Při něm jsme nejprve vyhodnotili technický stav a architekturu webu, podívali jsme se na používaná klíčová slova, obsah a výkon stránek. Zjistili jsme také, jak si v těchto ohledech vedou konkurenčními weby. Díky tomu jsme získali lepší představu o tom, kde jsou hlavní nedostatky klientových stránek.

 

Odstranění technických nedostatků

První analýza odhalila i některé technické překážky, které webu bránily v dosažení lepšího výkonu. Tyto překážky jsme proto odstranili.

 

Příprava dalšího plánu

Jakmile jsme měli po ruce příslušná analytická data, mohli jsme na jejich základě vypracovat plán další optimalizace webu, jehož výsledkem bude vyšší návštěvnost i zakázky. Plán jsme klientovi představili a dostali jsme od něj zelenou k jeho realizaci.

Obsahový sprint

Analýza obsahu

Podívali jsme se, zdali obsah stránek splňuje veškeré náležitosti z hlediska čtivosti, přesvědčivosti, vhodně zvoleného formátu, vnitřních odkazů, apod. Analyzovali jsme rovněž prezenci klíčových slov na stránkách.

 

Analýza klíčových slov

Porovnali jsme klíčová slova na webu klienta a na webech jeho konkurentů a zjistili jsme, jaká klíčová slova ještě na klientových stránkách chybí – a mohla by mu přinést více návštěvníků z jeho cílové skupiny.

 

Vypracování obsahové strategie

Zhotovili jsme plán tvorby obsahu na základě analýzy klíčových slov. Takový plán slouží jako vodítko k tomu, kdy, jaký obsah a v jaké formě tvořit.

 

Tvorba obsahu

Obsahový sprint jsme završili tvorbou vhodných textů a obsahu s cílem oslovit potenciální zákazníky v různých fázích obsahového “trychtýře”. Velký důraz jsme kladli na optimalizaci vstupních stránek pro různé typy laserové epilace.

Obsahový sprint jsme opakovali s cílem pokrýt těchto vstupních stránek co nejvíce. Následně jsme přešli na pokrytí informačních dotazů prostřednictvím tvorby blogových stránek. Tím jsme ještě více posílili stránky komerční.

 

Odkazový sprint

Získání autoritních zpětných odkazů

Pro efektivní propagaci tvořeného obsahu jsme pro klienta získali řadu zpětných odkazů z autoritních stránek. Napsali jsme čtivé, informativní články obsahující příslušný odkaz. Následně jsme s majiteli těchto stránek domluvili jejich umístění. Tím se významně posílila autorita jeho webu.

Také obsahový sprint jsme zopakovali, abychom podpořili důležité stránky, dokud se nedostaly do TOPu.

 

Výsledky

Naše práce začala brzy přinášet úspěch, který s postupem času jen rostl, jak dokládají data uvedená níže. S výsledky byl velmi spokojen i samotný klient. 

Usilujete i vy o zvýšení organické návštěvnosti a pozic ve vyhledávačích?

Ozvěte se nám! Zarezervujte si u nás bezplatnou půlhodinovou konzultaci a řekneme si společně, jak mohou naše sprinty pomoci i vašim stránkám!

Dynamický růst odkazujících domén podle Ahrefs 

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 1

 

Screenshot z Ahrefs ukazujíce vzestup odkazujících domén. Hladká dynamika růstu rozhodně pozitivně ovlivnila celkový výsledek.

Výsledné pozice měřené nástrojem Collabim

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 3

 

Níže vidíte postupný růst pozic na Googlu a jejich rozložení, měřené nástrojem Collabim

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 5

 

Takto vypadala situace ohledně klíčových slov na Googlu a rozdělení pozic v rámci našeho sémantického jádra.

Takto vypadal zase růst pozic a jejich rozdělení v rámci sémantického jádra na Seznamu (data z Collabim)

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 7

 

Pro zviditelnění webu ve výsledcích vyhledávání jsme zapracovali také na tzv. featured snippets

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 9

 

Takto se vyvíjela organická návštěvnost (data z Google Analytics)

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 11

 

Situace klíčových slov na Googlu vypadala v meziročním srovnání takto

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 13

 

Další příklad featured snippets ve výsledcích vyhledávání

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 15

 

Screenshot pozic převzatý z Ahrefs

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 17

 

Vývoj organické návštěvnosti dle Ahrefs

Klinika laserového odstranění chloupků - jak zvýšit měsíční návštěvnost stránky ze 154 na 1842 návštěvníků obrázek 19

 

Zlepšíme výkonnost i vašeho webu

Neváhejte zjistit, co pro vás dokážeme udělat z hlediska návštěvnosti a konverze. Orientační analýzu a nabídku poskytujeme zdarma!

Lokální SEO

Chcete zvýšit počet zákazníků vaší místní firmy?

Zajímá vás, jak získat více klientů přes vyhledávače?

Získejte zdarma návod na 8 kroků, které vám pomohou dosáhnout tohoto cíle!

Klikněte a získejte svůj exkluzivní průvodce!