Obsahový sprint

Cílem obsahového sprintu je najít pro váš web vhodná klíčová slova pokrývající každou z fází takzvaného marketingového trychtýře.

Na jejich základě pak vymyslíme a naplánujeme obsah, s nímž uspějete jak u vyhledávačů, tak i u samotných vyhledávajících.

Jak můžeme pomoci vaší firmě?

Tento sprint je pilířem vaší content marketing strategie

Obsahový sprint obrázek 1

Objeví “mezery” ve vašich klíčových slovech

Naše SEO agentura má vlastní nástroje pro analýzu klíčových slov, která porovnává vaše slova a fráze se slovy a frázemi vašich konkurentů.

Zjistíme, zda ve vašich slovech nejsou “mezery” a nevyužité příležitosti pro tvorbu dalšího obsahu.

Identifikuje obsahová témata, na něž je třeba cílit

Jakmile známe klíčová slova, roztřídíme je do tematických celků a k nim navrhneme odpovídající typ a formu obsahu.

Obsahový sprint obrázek 3
Obsahový sprint obrázek 5

Poradí, jak s obsahem dále nakládat

Připravíme vám podrobný plán dalšího postupu ve formě kalendáře, který vám napoví, jaký obsah a kdy tvořit.

Pomůže vám psát lepší texty

Součástí sprintu jsou i obsahové briefy, které vám poskytnou veškeré potřebné instrukce pro tvorbu obsahu, pokud se rozhodnete dělat copywriting svépomocí.

Obsahový sprint obrázek 7

Kolik vás bude tento sprint stát?

Při objednání většího objemu stránek poskytujeme slevu za množství, takže vás průměrná cena zadání vyjde levněji.

Texty pak můžete psát na základě našeho zadání sami, nebo si je nechat vypracovat od našich copywriterů. Napsání textů je samostatná služba, která se platí zvlášť, podle objemu textu.

Víme, jak na obsah, který vaše cílové zákazníky zaujme, poskytne jim hledané informace a nakonec je přesvědčí k nákupu či pořízení vašich služeb. Pojďme si pohovořit o tom, jaký konkrétní typ obsahu váš web potřebuje nejvíce.

Podívejte se, jak se nám dařilo na jiných projektech

Obsahový sprint obrázek 21
Proč v marketingu potřebujete obsah?

Dostat stránku na některou z TOP pozic pro velmi hledaná komerční klíčová slova je velice zdlouhavý proces, zejména u nových domén. Cena SEO je pak často neúměrná jeho výsledkům.

Tvořit obsah a dosáhnout dobrého rankingu ale lze i pro často přehlížená klíčová slova, která mají přesto velký potenciál pro váš byznys.

Takovýchto slov je nesmírné množství a obsah můžete na jejich základě libovolně rozšiřovat – a s ním dělat vašemu webu lepší a lepší reklamu na internetu.

S přínosným, informativním obsahem se stáváte oborovou autoritou. Můžete s ním oslovovat publikum na sociálních sítích. Může vám také přirozenou cestou budovat zpětné odkazy, na které pak můžete navázat cíleným linkbuildingem.

Pamatujte, že marketingový trychtýř, na jehož konci je nákup, má mnoho fází. Cíleným budováním kvalitního obsahu je můžete pokrýt všechny a úměrně jimi posouvat vaše potenciální klienty a zákazníky.

Marketingový trychtýř klíčových slov pro vaši obsahovou kampaň

Pozornost
Obsah vzbuzující pozornost se věnuje obecným, virálním tématům, třeba “10 důvodů, proč jsou ceny energií tak vysoké”.

Uvědomění
V této fázi stále cílíme na obecný, ale tematicky více relevantní obsah vzhledem k tomu, co nabízíte. Příkladem mohou být “plusy a mínusy tepelných čerpadel”.

Objevení
V této fázi budujeme obsah kolem oborově specifických témat a klíčových slov, jako “jak dosáhnout na dotaci na tepelné čerpadlo”.

Rozmýšlení
Cílem této fáze bude pokrytí témat, která jsou zákaznicky specifická. Třeba “instalace tepelného čerpadla na staré chalupě”.

Zákazník
Zde již cílíme na vaše hlavní klíčová slova pro konkrétní produktové stránky, homepage apod. Tedy třeba na “tepelná čerpadla XY”, “tepelné čerpadlo pro památkový objekt” apod.

Obsahový sprint obrázek 23

Komu náš obsah pomohl k úspěchu

Obsahový sprint obrázek 25
Obsahový sprint obrázek 27
Obsahový sprint obrázek 29
Obsahový sprint obrázek 31
Obsahový sprint obrázek 33
Obsahový sprint obrázek 35
FAQ

Sprint je v zásadě vysoce koncentrovaná práce na některém z pilířů SEO kampaně, v tomto případě na obsahu. Tam, kde by jiným zabrala třeba tvorba textů několik měsíců, zvládneme stejnou (a stejně kvalitní) práci za pár týdnů.

Ne, neděláme. Práci odvedeme a tím je věc u konce. Víte přesně, za co jste zaplatili. Žádné neprůhledné paušály za SEO služby.

Každý sprint je zcela samostatnou službou s konkrétními výsledky. Tvorba obsahu, s nímž oslovíte cílové publikum, nebo třeba propagace e-shopu na internetu pro velké množství produktů si ale téměř jistě vyžádá objednání dalších sprintů pro další klíčová slova. To už ovšem bude na vás.

Záleží na tom, kolik obsahu už na vašem webu je a jaké přináší výsledky i na vaší ochotě k dalším investicím tak, abyste pokryli skutečně všechna vhodná témata. Ideální počet sprintů pro vaše účely projednáme při společné konzultaci.
Cena obsahového sprintu se odvíjí od počtu objednaných textů. Minimální počet je 10 zadání pro napsání textu, při objednání většího množství vám můžeme nabídnout výhodnější ceny.
Nejste připraveni s námi spolupracovat?

Bez obav. Máme ZDARMA průvodce, který podrobně popisuje plán, který jsme použili, abychom pomohli STOVKÁM firem získat více klientů z vyhledávačů.