Správci webů jsou nejvíce potěšeni v případě, kdy jejich stránka má vysokou organickou návštěvnost (neboli přirozenou). Děje se tak z toho důvodu, že tento pojem odráží fakt, kdy se uživatel dostal na jejich stránku po kliknutím na odkaz SERP – tedy odkaz, který jim byl zprostředkován pomocí vyhledávače. Znamená to tedy, že si uživatel ve změti a konkurenci desítek stránek vybral právě danou konkrétní, protože tato ho něčím dokázala zaujmout.
Za nejvzácnější se považuje především proto, že vyhledávače při hledání klíčových slov nejdříve zobrazují tzv. PPC reklamy, které se nachází vždy v horní části přehledu a uživatel, ať chce nebo nechce, je musí vidět a až po scrollování kousek níž najde odkazy SERP.
Organická návštěvnost je dalším z On-Page faktorů, kdy zájmem správce je co nejvíce svoji stránku zviditelnit a dát jí, pokud možno, co největší prioritu ve výsledcích hledání. Organickou návštěvnost může ovlivňovat také mnoho vedlejších faktorů, které ale správce není schopen regulovat – prodáváme-li ve svém e-shopu čisticí prostředky do bazénů, nemůžeme počítat, že přirozená návštěvnost bude rovnocenná v létě i v zimě.
Zvýšení návštěvnosti stránek pro vás nejlépe zajistí dobrý specialista SEO. Příklad výsledku, jaké mohou takové reklamní služby mít, vám nejlépe podají naše SEO studie, které mapují průběh i výsledek SEO služeb naší agentury.
Jak na SEO v roce 2022, abyste prorazili do TOP 1 - kompletní návod
Další definice pojmů