CO JE TO PERSONALIZACE

    Pokud nabízí určitá aplikace či webová stránka personalizaci, znamená to, že její uživatel si stránku může přizpůsobit dle vlastních potřeb a vyhledávaných preferencí.

     

    Estetická stránka

    Typicky se personalizace týká pohledu estetického, kdy mnoho různých emailových klientů nabízí možnost, díky které si můžeme měnit „skiny”, tedy to, jak daný klient bude vypadat. Je už zcela na nás, jakou konkrétní z nabízených variant zvolíme, abychom klienta přizpůsobili dle našemu vkusu.

     

    Ostatní typy personalizace

    Přizpůsobení se ovšem zdaleka netýká pouze vizuálních faktorů. Aplikace počasí dejme tomu mohou podle polohových služeb zobrazit stav na několik dalších dní, popřípadě si můžeme přidávat další destinace. U některých můžeme také ovlivňovat, jaký typ obsahu nám předkládají – jedná se o aplikace poskytující zprávy, kde si zaškrtneme např. kategorie sport, věda a kultura a algoritmus zařídí, že zprávy z těchto odvětví budou upřednostňovány před ostatními a bude nám je předkládat.

     

    Pokročilé funkce monitorují naší předchozí aktivitu a následně nám podle ní dávají návrhy na další obsah – toto je spojeno s internetovými obchody, které provádí analýzu toho, co jsme si koupili nebo na co jsme se dívali, a podle těchto informací nám servírují při dalších návštěvách nabídky z odvětví našeho zájmu.

    ONLINE MARKETINGOVÍ EXPERTI K VAŠIM SLUŽBÁM

    Potřebujete vytvořit skvělé webové stránky, zvýšit návštěvnost či konverzi, nebo se třeba jenom na něco zeptat? Rádi vám poradíme a pomůžeme!

    KONTAKTUJTE NÁS

    Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046