Vytvoření webových stránek je teprve začátek!

Pro online podnikání je nezbytné sestavit speciální marketingovou strategii a rozplánovat si investice do propagace webu.

Pokud se váš web nebude umísťovat na předních pozicích vyhledávačů (Google, Seznam, …), těžko se o vás lidé dozvědí. Na váš web nikdo nepřijde, protože se bude nacházet na posledních pozicích žebříčku nalezených webů pro související dotaz, nebo se tam neukáže vůbec.

Proč tomu tak je? Při hledání informací a produktů lidé zpravidla navštěvují prvních pár stránek, které jim vyhledávače najdou (hledání končí v momentě, kdy najdou to, co hledali). Každá firma i podnikatel proto usilují o to, aby se jejich web nacházel na prvním místě, nebo alespoň na první stránce výsledků vyhledávání.

Vyhledávače mají za úkol vyhledávat a řadit weby objektivně a nezaujatě, a proto berou v potaz relevanci webu, jeho kvalitu, návštěvnost a mnoho dalších faktorů.

Jedním způsobem, kterým na váš web dostanete lidi, je PPC reklama. Tím druhým a daleko jistějším je SEO optimalizace, která váš web posouvá v žebříčku výsledků vyhledávání a lidé vás jsou proto schopni nalézt přirozenou cestou. S tím souvisí i řada dalších okolností. SEO optimalizace řeší také například technickou i kosmetickou úroveň webu (obsah, forma, struktura, funkce…), uživatelskou přívětivost a rychlost načítání stránek. Vše spolu úzce souvisí.

 

Proč chtít profesionální správu SEO?

Cílem dlouhodobé správy SEO optimalizace je neustálé navyšování návštěvnosti webu A konverzního poměru.

Nejde o jednorázovou záležitost. Naopak! Optimalizovaný web je pouze ten, který se neustále rozvíjí, rozšiřuje a přizpůsobuje pravidlům online podnikání. Jedině tak se dá dosáhnout těch nejlepších výsledků.

Efektivní SEO optimalizaci lze provádět pouze na základě zkušeností a výsledků vycházejících z praxe, a dále na základě předpokladů, pozorování, doporučení a trendů. Neustálé vzdělávání v oboru a honba za aktuálními informacemi je klíčem úspěchu.

Internet je doslova zahlcen obrovským množstvím stránek, a proto je nezbytné web přizpůsobit algoritmům vyhledávačů, skrze které lidé hledají informace, produkty a služby. Ve skutečnosti jde o velice složitý systém, který se neustále vyvíjí a principy, na kterých funguje, jsou záměrně utajovány, aby nedocházelo k jejich zneužívání a zachovala se tak objektivita a smysl výsledků vyhledávání.

Vyhledávače navíc mohou různými způsoby penalizovat weby tím, že degradují jejich umístění ve výsledku vyhledávání, nebo je dokonce zcela vyřadí.

Stále více lidí se při výběru firmy řídí dojmem z webových stránek. Přední pozice ve vyhledávání a příjemné, uživatelské prostředí jsou zárukou, že se na váš web budou lidé opakovaně vracet. Profesionálně optimalizované stránky jsou tedy velikou konkurenční výhodou.

Bez investic nelze efektivně podnikat. Kdo usne na vavřínech, dříve či později na to doplatí. Tak to funguje nejen na internetu, ale v rámci celého podnikání. Za každých okolností je co zlepšovat.

Začít se správou SEO je vhodné co nejdříve!

Pokud jsou vaše webové stránky komerčního charakteru, chtějte po nich, aby vám vydělávaly peníze!