Zvýšení Návštěvnosti Stránek

  • BUDOVÁNÍ POZIC VE VYHLEDÁVÁNÍ
  • PPC
  • REKLAMA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

 

ZVÝŠÍME VÁM NÁVŠTĚVNOST CÍLOVÉ SKUPINY

ZLEPŠÍME VÁŠ KONVERZNÍ POMĚR

PODPOŘÍME AUTORITU VAŠEHO WEBU A PRODUKTU

Konstantní zvyšování návštěvnosti je pravděpodobně nejdůležitější a zároveň nejnáročnější proces všech komerčních webových stránek, i když bez vysokého konverzního poměru sám o sobě znamená pouze polovinu úspěchu.

Žádná webová stránka nemá vysokou návštěvnost sama od sebe a dobrý webový obsah není zárukou vítězství, jak by si mohlo mnoho lidí myslet. Ve skutečnosti hraje velikou roli každý detail. Každý drobný nedostatek a nedokonalost dává lidem důvod stránky opustit a hledat informace či produkt jinde.

Na budoucí zvyšování návštěvnosti je velmi důležité myslet již při samotné tvorbě webu, která by měla brát v potaz například strukturu vyhovující klíčovým slovům a konkurenci, se kterou chcete s vaším webem soupeřit.

 

Naše metody zvyšování návštěvnosti

SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Lidé navštěvují stránky zobrazené výsledcích vyhledávání počínaje první stránkou do chvíle, dokud nenajdou to, co hledali. Případně srovnávají produkty, služby a ceny prvních pár konkurenčních firem, které v organickém vyhledávání nalezli. Z toho důvodu je potřeba stránky optimalizovat pro vyhledávače, abyste se s nimi dokázali probojovat na jednu z předních pozic a mohli efektivně konkurovat.

1.      Vnitřní optimalizace

Stručně řečeno se jedná o obrovského množství nastavení webu a jeho obsahu. Jinými slovy váš web musí být čitelný a atraktivní pro vyhledávače, aby jej mohly řadit vysoko v žebříčku vyhledávání.

2.      Linkbuilding

Tvorba zpětných odkazů je dalším efektivním způsobem, jak zvyšovat návštěvnost a zároveň budovat pozice ve vyhledávání. Způsobů a míst, kam umístit zpětný odkaz, je opravdu mnoho. Celý princip však není zdaleka tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Roli hraje nejen kvantita zpětných odkazů, ale především jejich kvalita, diverzita a tematická relevance. Za některé zpětné odkazy se platí nemalé peníze a jiné můžete obdržet zcela zdarma s minimálním úsilím. Rozdíl je však v autoritě, kterou odkaz vašemu webu předá.

3.      Tvorba webového obsahu

Webový obsah je pravděpodobně tím nejdůležitějším On-page faktorem ze všech. Roli pro budování pozic ve vyhledávání hraje nejen informační hodnota sdělení, ale také jeho objem, unikátnost a optimalizovanost klíčovými slovy, s čímž souvisí také adekvátní formátování, vnitřní odkazování atd. Mimo to kvalitní obsah přispívá výrazným způsobem ke konverzi.

4.      Zkvalitnění uživatelského prostředí

V každém ohledu se (v rámci možností) vyplatí vyhovět nárokům a požadavkům cílové skupiny návštěvníků, po které chceme, aby se na náš web vracela. V tomto ohledu by se dalo hovořit například o všemožných webových funkcích, které lidem umožňují rychlou a jednoduchou interakci s webem. Například možnost vyhledávání a filtrace zboží podle mnoha důležitých parametrů apod., ale také například online chat nebo webové kalkulačky atd.

5.      Zrychlení načítání

Lidé neradi čekají. Na rychlost načítání stránek má vliv množství dat na stránce, jejich seskupení a nastavení ukládání dat do internetových prohlížečů návštěvníků stránek (tzv. Cache). Je proto vhodné redukovat celkový objem dat na minimum, komprimovat je do jednoho souboru a správně nastavit Cache.

 

Online reklama

Bez reklamy by to prostě nešlo... Jde o investici, která má na rozdíl od fyzických druhů reklam tu výhodu, že lze velice přesně vyhodnotit její efektivitu. Možností, jak celou reklamní kampaň nastavit, je mnoho, a proto je vhodná jak na začátku vašeho projektu, tak i v momentě, kdy už jste s ním dosáhli vytyčeného cíle.

1.      PPC

Na horních a spodních spodních pozicích stránek výsledků vyhledávání se vždy zobrazí placená PPC reklama pro určitá klíčová slova (označená kolonkou „REKLAMA“). I ta je však vyhledávači seřazena podle toho, na jaký web odkazuje a kolik za ní dotyčný platí, od čehož se odvíjí

Placená reklama se dá v podobě různých bannerů a poutačů umístit i na konkrétní weby, které tuto možnost nabízejí. Tímto způsobem je možné cílit na hlavní skupinu potenciálních zákazníků podle toho, na jakých webových stránkách se vyskytují.

2.      Reklama na sociálních sítích

Reklama na sociálních sítích má tu výhodu, že ji lze velmi podrobným způsobem zacílit na konkrétní obecenstvo pomocí vymezení věkové skupiny, pohlaví, lokality, zájmů atd.

3.      Bannery a remarketing

Dalším účinným druhem reklamy je bannerová inzerce a remarketing. Ex-návštěvníkovi vašich stránek se neustále reklama objevuje všude tam, kde jsou pro tento účel určená místa, aniž by jí bylo zapotřebí nastavovat pro více jednotlivých webů.

 

Většina všech těchto metod zvyšování návštěvnosti má na sebe navzájem menší či větší vliv, a proto je potřeba myslet na všechny. Strategický plán je nezbytným předpokladem pro efektivní navyšování návštěvnosti. K vytvoření efektivní strategie je zapotřebí značná míra odbornosti a přehledu o celé problematice.

 

Začněte se zvyšováním návštěvnosti co nejdříve!

Postaráme se o rychlý růst návštěvnosti vaší cílové skupiny!

ZA ZEPTÁNÍ NIC NEDÁTE!

Během 24 hodin vás kontaktujeme a sestavíme pro vás individuální plán propagace nebo tvorby webu.

Správa SEO
SEO analýza
Tvorba webových stránek
SMM
PPC

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046