Copywriting v doslovném překladu znamená psaní textů pomocí kopírování informací z již existujících zdrojů.

Dnešní internetová síť je však přesycená informacemi. Abyste mezi ostatními vynikli a ukázali své stránky potenciálním zákazníkům, musíte dbát na každý detail. I drobnosti mohou mít za následek snížení návštěvnosti a tím pádem i pokles vašich zisků.

Napsat kvalitní komerční text (ať už pro umístění na váš web nebo PR článek) není ale úplně jednoduchou záležitostí. Je sice velmi snadné najít a napodobit již existující obsah, ale na co lidé při jejich tvorbě obvykle nemyslí je SEO.

Napsat pěkný a čtivý text plný revolučních informací samo o sobě nestačí.

Je v první řadě zapotřebí, aby jej lidé byli schopni najít zadáním relevantního dotazu do vyhledávání.

V důsledku toho vznikl také pojem SEO Copywriting neboli tvorba textů optimalizovaných pro vyhledávače.

Vždy je zapotřebí udělat analýzu klíčových slov a vyhledat vysokofrekvenční dotazy, kterými lidé skutečně hledají váš obsah a texty těmto klíčovým slovům bezvýhradně přizpůsobit. V opačném případě si sami házíte klacek pod nohy, protože se pravděpodobně připravíte o nárok na lepší pozice.

 

Copywriting – Jak má vypadat obsah?

Nejlepším způsobem, jak nalézt odpověď, je vcítit se do role návštěvníků a potenciálních zákazníků. Ti určitě nechtějí číst laciné prodejní texty, které jsou uvařené z vody s příměsí samochvály. Nehledají pouhou nabídku produktů a služeb, ale především informace, které jsou přínosné, korektní a srozumitelné.

Roli nehraje pouze informační hodnota, ale také její forma. Řada odborníků přes komunikaci tvrdí, že je sdělení tvořeno z větší části jeho formou neboli způsobem, kterým jsme informaci předali. Při hledání produktu či služby němá nikdo zájem číst dlouhé, nepřehledné texty, ve kterých musí hledat požadované informace. Rychlý přístup k informacím a jasně vytyčená cesta k nim bývají rozhodujícím faktorem.

 

Nechejte si u nás napsat optimalizované texty

Jsme v kontaktu se zkušenými copywritery, kteří dobře vědí, jak na tvorbu reklamních textů a marketingových textů vhodných pro umístění nejen na váš web, ale také na PR weby a podpůrné stránky.

Pro naše copywritery vytváříme podrobná technická zadání a specifika textů.

Zadání textů zohledňuje:

  • Účel
    • Umístění
    • Obsah
    • Forma
    • Struktura
    • Klíčová slova
  • Tématika projektu
  • Obchodní strategie
  • Průzkum konkurenčních webů/článků

Všechny texty kontrolujeme a podle nutnosti upravujeme k dokonalosti. Za jejich kvalitu tedy neručí naši copywriteři, ale my samotní.

Psaní reklamních textů optimalizovaných pro vyhledávače prokazatelně zvyšuje návštěvnost webu i konverzi. Ve většině případů jde o klíčový faktor budování důvěryhodnosti a vztahů se zákazníky.

Kvalitní textový obsah webu je přidanou hodnotou služeb i produktů. Není náhodou, že do něj firmy investují nemalé peníze. Jde o jeden ze způsobů, kterým se předstihnout konkurenci a dát potenciálním zákazníkům důvod k uskutečnění nákupu.

V mnoha případech totiž lidé nejdříve pátrají po informacích o produktech. Pokud je naleznou na vašem webu, vzniká veliká pravděpodobnost, že u vás také uskuteční nákup.

Výběr autora textu není radno podcenit. I když někteří z nich mohou tvrdit, že dokáží napsat text na jakékoli téma, jeho kvalita by se dala leckdy zpochybnit. Každý copywriter má nadání pro specifickou tematiku a styl psaní a stejně tak má i své slabiny. Spolupracujeme proto ne s jedním, ale s mnoha nadanými copywritery s bohatou praxí a citem pro jazyk, abychom pro vás byli schopni zajistit kvalitní texty na jakékoli téma.

Dodáme vám profesionální texty podle účelu!

Schází vašemu webu marketingové texty?

Potřebujete někoho, kdo by pro vás psal PR články?