SEO Copywriting
- Texty pro stránky služeb a produktů
- Články do firemního blogu
- Ostatní prezentační a informační sdělení
- Vytvoříme vám profesionální texty na míru na jakékoli téma
- Sdělení, která přivědou cílové návštěvníky a udělají z nich zákazníky
SEO copywriting v doslovném překladu znamená v širším smyslu psaní textů a různých sdělení pro jejich prezentaci na internetu.
Psaní reklamních textů optimalizovaných pro vyhledávače prokazatelně zvyšuje návštěvnost webu i konverzi. Ve většině případů jde také o klíčový faktor budování důvěryhodnosti a vztahů se zákazníky.
Kvalitní textový obsah webu je přidanou hodnotou služeb i produktů. Není náhodou, že do něj zkušené firmy investují nemalé peníze. Jde o jeden ze způsobů, kterým lze předstihnout konkurenci a dát potenciálním zákazníkům důvod k uskutečnění nákupu.
V mnoha případech totiž lidé nejdříve pátrají po informacích o produktech. Pokud je naleznou na vašem webu, vzniká velmi vysoká pravděpodobnost, že u vás také uskuteční nákup.
Napsat kvalitní komerční text (ať už pro umístění na váš web nebo PR článek) není ale úplně jednoduchou záležitostí. Je sice velmi snadné najít a napodobit již existující obsah, ale na co lidé při jejich tvorbě obvykle nemyslí je SEO.
SEO COPYWRITING – TVORBA TEXTŮ OPTIMALIZOVANÝCH PRO VYHLEDÁVAČE
Je v první řadě zapotřebí, aby lidé byli schopni váš obsah najít zadáním relevantního dotazu do vyhledávání.
V první řadě je zapotřebí udělat analýzu klíčových slov, vyhledat slova a fráze neboli dotazy, kterými lidé skutečně hledají váš obsah a texty těmto klíčovým slovům bezvýhradně přizpůsobit.
Důležitá je také analýza obsahu konkurentů, se kterými válčíte o pozice ve vyhledávání. Pokud mají vaši konkurenti více unikátního textového obsahu, vyhledávače je považují za relevantnější a autoritnější.
Pokud se domníváte, že texty nejsou důležité, sami si házíte klacek pod nohy, protože se připravujete o nárok na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání.
PSANÍ TEXTŮ OD ZKUŠENÝCH COPYWRITERŮ
Výběr autora textu není radno podcenit. I když někteří z nich mohou tvrdit, že dokáží napsat text na jakékoli téma, jeho kvalita by se dala leckdy zpochybnit. Každý copywriter má nadání pro specifickou tematiku a styl psaní a stejně tak má i své slabiny.
Klíčové je vcítit se do role návštěvníků a potenciálních zákazníků. Ti určitě nechtějí číst laciné prodejní texty, které jsou uvařené z vody s příměsí samochvály. Nehledají pouhou nabídku produktů a služeb, ale především informace, které jsou pro ně srozumitelné a přínosné.
Roli nehraje pouze informační hodnota, ale také její forma. Řada odborníků přes komunikaci tvrdí, že je celkový dojem z informace tvořen z větší části její formou / podáním. Při hledání produktu či služby němá nikdo zájem číst dlouhé, nepřehledné texty, ve kterých musí hledat požadované informace. Rychlý přístup k informacím a jasně vytyčená cesta k nim bývají rozhodujícím faktorem.
Spolupracujeme proto ne s jedním, ale s mnoha nadanými copywritery s citem pro jazyk, abychom pro vás byli schopni zajistit kvalitní texty na jakékoli téma. Vytvoříme nejen texty na váš web a jeho satelity, ale také pro vás necháme každý měsíc napsat a publikovat přínosné PR články.
NAŠE TVORBA MARKETINGOVÝCH A REKLAMNÍCH TEXTŮ ZOHLEDŇUJE:
- Tématika projektu
- Předmět sdělení
- Umístění
- Formátování
- Logická struktura
- Klíčová slova
- Obchodní strategie
Pro každý jednotlivý text vytváříme podrobná technická zadání.
Všechny texty kontrolujeme a podle nutnosti upravujeme k dokonalosti. Za jejich kvalitu tedy neručí naši copywriteři, ale my samotní.
Webový obsah je nejdůležitějším stavebním kamenem budování pozic ve vyhledávání.
Převálcujte s námi vaši konkurenci profesionálními texty!