Internet nás všechny spojuje. Můžeme přes něj komunikovat, hledat informace i nakupovat. Tento nevyhnutelný vývoj lze pozorovat i v oblasti marketingu a podnikání.

Dnešní internetová síť je však přesycená informacemi. Abyste mezi ostatními vynikli a ukázali své stránky potenciálním zákazníkům, musíte dbát na každý detail. I drobnosti mohou mít za následek snížení návštěvnosti a tím pádem i pokles vašich zisků. Kvalitní textový obsah webových stránek je jednou z nejdůležitějších podmínek úspěchu na internetu.

 

Jak mají vypadat kvalitní texty?

Nejlepším způsobem, jak nalézt odpověď, je vcítit se do role návštěvníků a potenciálních zákazníků. Ti určitě nechtějí číst laciné prodejní texty, které jsou uvařené z vody s příměsí samochvály. Nehledají pouhou nabídku produktů a služeb, ale především informace, které jsou přínosné, korektní a srozumitelné.

Roli nehraje pouze informační hodnota, ale také její forma. Řada odborníků přes komunikaci tvrdí, že je sdělení tvořeno z větší části jeho formou neboli způsobem, kterým jsme informaci předali. Při hledání produktu či služby němá nikdo zájem číst dlouhé, nepřehledné texty, ve kterých musí hledat požadované informace. Rychlý přístup k informacím a jasně vytyčená cesta k nim bývají rozhodujícím faktorem.

 

Zajistíme kvalitní texty vyhovující vašemu projektu

Jsme v kontaktu se zkušenými copywritery, kteří dobře vědí, jak napsat kvalitní reklamní a marketingové texty vhodné pro umístění nejen na váš web, ale také na PR weby a podpůrné stránky.

Pro naše copywritery vytváříme podrobná technická zadání a specifika textů.

Zadání textů zohledňuje:

  • Účel
    • Umístění
    • Obsah
    • Forma
    • Struktura
    • Klíčová slova
  • Tématika projektu
  • Obchodní strategie
  • Průzkum konkurenčních webů/článků

Všechny texty kontrolujeme a podle nutnosti upravujeme k dokonalosti. Za jejich kvalitu tedy neručí naši copywriteři, ale my samotní.

Profesionální texty prokazatelně zvyšují návštěvnost webu i konverzi. Ve většině případů jde o klíčový faktor budování důvěryhodnosti a vztahů se zákazníky.

Kvalitní textový obsah webu je přidanou hodnotou služeb i produktů. Není náhodou, že do něj firmy investují nemalé peníze. Jde o jeden ze způsobů, kterým se předstihnout konkurenci a dát potenciálním zákazníkům důvod k uskutečnění nákupu.

V mnoha případech totiž lidé nejdříve pátrají po informacích o produktech. Pokud je naleznou na vašem webu, vzniká veliká pravděpodobnost, že u vás také uskuteční nákup.

Výběr autora textu není radno podcenit. I když někteří z nich mohou tvrdit, že dokáží napsat text na jakékoli téma, jeho kvalita by se dala leckdy zpochybnit. Každý textař má nadání pro specifickou tematiku a styl psaní a stejně tak má i své slabiny. Spolupracujeme proto ne s jedním, ale s mnoha nadanými copywritery s bohatou praxí a citem pro jazyk, abychom pro vás byli schopni zajistit kvalitní texty na jakékoli téma.

Dodáme vám profesionální texty podle účelu!

Schází vašemu webu marketingové texty?

Potřebujete někoho, kdo by pro vás psal PR články?