Případová studie: Studio permanentního make-upu v Praze - zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů ze 43 na 6685 lidí měsíčně

Studio permanentního make-upu v Praze potřebovalo získávat zákazníky přes internet. Za tímto účelem jsme nejprve vytvořili web na adrese permanent-makeup-praha.cz a pustili jsme se do jeho propagace. Výsledku 6685 návštěv za 1 měsíc jsme dosáhli během 14 měsíců správy SEO s minimálním možným rozpočtem.

 

Počáteční ukazatele webu

Webové stránky a doména byly úplně nové. Návštěvnost byla zprvu pouhých 43 návštěvníků měsíčně, a to z vyhledávačů. Web na začátku obsahoval pouze základní stránky služeb salonu.

 

Naše práce na webu

Po hluboké SEO analýze jsme sestavili plán dalších prací na webu, a také obsahovou a linkbuildingovou strategii.

  • Přidali jsme nové komerční stránky podle analýzy klíčových slov.

  • Zlepšili jsme meta tagy a zapracovali jsme také na nadpisech.

  • Podle informačních dotazů cílových návštěvníků jsme psali články do blogu.

  • Na web jsme přidali chat pro konzultace a zvýšení konverzí.

  • Maximálně jsme vyplnili a optimalizovali klientův profil na Google My Business, protože jde o lokální podnikání a rovněž odtud mohou přicházet návštěvníci.

  • Nastavili jsme měření konverzí.

  • Vnitřní odkazování jsme nastavili tak, aby vše směřovalo na důležité vstupní stránky.

 

Na prvním grafu uvedeném níže je vidět růst organické návštěvnosti. Druhý graf znázorňuje růst množství klíčových slov, pro která začal být web dohledatelný. Data pochází z Ahrefs.

 

Linkbuilding – odkazování na web

  • Po analýze odkazů klientovy konkurence jsme sestavili plán pro získání těch nejpřínosnějších z nich. A postupně jsme je získali i pro našeho klienta.
  • Našli jsme další autoritní weby vhodné pro publikaci tematických článků se zpětnými odkazy.
  • V relevantních diskusích na fórech jsme zanechávali příspěvky, které vodí cílové návštěvníky.
  • Zaregistrovali jsme stránky v katalozích firem / webů pro větší lokální vazbu a různorodost odkazového profilu.

 

Na níže uvedených grafech je vidět, jak postupně rostl počet odkazujících domén a stránek na klientův web (data jsou převzata z Ahrefs).

 

Výsledek

Dne 31. 1. 2019 dosáhla organická návštěvnost webu permanent-makeup-praha.cz 6685 lidí za poslední uplynulý měsíc, a tohoto výsledku se nám na novém webu podařilo dosáhnout za 14 měsíců správy SEO s minimální rozpočtem.

 

 

Z níže uvedeného grafu ze Similarweb.com je evidentní, že celková návštěvnost webu je z 97.13 % z vyhledávání:

ZLEPŠÍME VÝKONNOST I VAŠEHO WEBU

Neváhejte zjistit, co pro vás dokážeme udělat z hlediska návštěvnosti a konverze. Orientační analýzu a nabídku poskytujeme zdarma!

Další případové studie

KONTAKTUJTE NÁS

Praha, Pod pekárnami 245/10 | Topranker.cz s.r.o. | IČ: 05395046

>