Zvýšení návštěvnosti webu

Zvýšení návštěvnosti webu
Zvýšení návštěvnosti webu musí být zohledňováno již při samotné jeho tvorbě. Pokud máte perfektní web, ale žádné návštěvníky, může vám sice dělat radost, ale sotvakdy vám přinese zisk.
Návštěvnost je podmíněna dlouhou řadou faktorů, z nichž úplně každý nedokáže postihnout asi nikdo. Ty nejzásadnější pro vás ale v Toprankeru pokrýt dokážeme…
Jsou jimi SEO a online reklama a jejich příslušné odnože. Dovolte je nám nyní představit.

Začněte se zvyšováním návštěvnosti co nejdříve!

Jistě to znáte z vlastní zkušenosti. Do vyhledávače (Google, Seznam) zadáte dotaz a následně se probíráte výsledky. Málokdy přitom ale zkoumáte více než první dvě stránky těchto výsledků.
SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je disciplínou, spočívající v upravování webových stránek tak, aby se na vhodný dotaz ve výsledcích zobrazily co nejvýše. Sem spadá kupříkladu:
Zvýšení návštěvnosti webu obrázek 2

Sem patří bezchybné kódování stránek, tvorba informativního textového obsahu, v němž se vyskytují ta správná klíčová slova či fráze, přehledná strukturace tohoto obsahu, logická architektura webu a propracované vnitřní odkazování mezi jeho jednotlivými stránkami, a mnoho dalšího. Vnitřní optimalizace je z hlediska SEO naprostým základem.

Zvýšení návštěvnosti webu obrázek 4

Zpětné odkazy, vedoucí na váš web z webů jiných, rozšíří počty vašich návštěvníků a zároveň posílí i autoritu vašich stránek jako takových. Vyhledávače je pak mohou vyhodnotit jako relevantnější a posunout je ve výsledcích výše. Záleží ale na kvalitě daného odkazu – odkazy vedoucí z nedůvěryhodných webů mohou naopak vaše pozice zhoršit.

Zvýšení návštěvnosti webu obrázek 6
Zlepšení uživatelského prostředí

I uživatelská příležitost hraje svou roli při zvýšení návštěvnosti webu. Kvalitní weby disponují množstvím funkcí, které je činí přehlednější, efektivnější a přesvědčivější. Umožňují návštěvníkům snadno se zorientovat, zjistit a spočítat si vše potřebné, objednat produkt, nebo vás rovnou oslovit například přes online chat.

Zvýšení návštěvnosti webu obrázek 8

Rychlost načítání stránek je pro jejich návštěvnost velmi důležitá. Pomalé stránky přichází až o desítky procent návštěvníků! Redukce a komprimace dat i správné nastavení Cache proto nikdy nelze v rámci celkové SEO strategie opomíjet.

Dobře udělané SEO je nejspolehlivějším nástrojem zvýšení návštěvnosti stránek. Přejete si i vy vyšší počty návštěvníků a potenciálních klientů?
Můžeme to zařídit – kontaktujte nás!

Zvyšování návštěvnosti webových stránek online reklamou

Vedle SEO je online reklama druhým pilířem zvyšování návštěvnosti webu. Navíc má oproti své „kolegyni“ výhodu v tom, že lze její účinnost mnohem přesněji měřit. Tomu pak můžete přizpůsobit její další nastavení. U nás se v rámci reklamy specializujeme na:

PPC
Takzvanou Pay Per Click reklamu můžete vidět na horní, respektive spodní části stránky zobrazující výsledky vyhledávání, vyznačené kolonkou Reklama. Viditelnost PPC reklam je do značné míry určena cenou i druhem webu, na nějž odkazuje.
Pod PPC spadají i nejrůznější bannery a poutače na konkrétních webových stránkách. Pokud jsou tematicky relevantní, máte takto šanci oslovit vaši cílovou zákaznickou skupinu.
1
SEO testy
Zvýšení návštěvnosti webu obrázek 11
Reklama na sociálních sítích

Výhodou reklamy na sociálních sítích je možnost jejího cílení na konkrétní skupiny na základě věku, pohlaví, lokality a dalších kritérií.

2
Bannery a remarketing
Remarketing a „pronásledování“ návštěvníků, kteří si již dříve vaše stránky prohlíželi, může být další účinnou metodou zvyšování návštěvnosti. Vaše reklama se bude (obvykle prostřednictvím bannerů) vaším bývalým návštěvníkům zobrazovat na všech k tomu způsobilých webech.
3
tvorba webů
Odnože online reklamy jsou vzájemně úzce provázány. Pro jejich co nejvyšší efektivitu je vhodné je vzájemně kombinovat.
Přejete-li si zvýšit návštěvnost tímto způsobem, kontaktujte nás a můžeme začít chystat odpovídající strategický plán!