Sem patří bezchybné kódování stránek, tvorba informativního textového obsahu, v němž se vyskytují ta správná klíčová slova či fráze, přehledná strukturace tohoto obsahu, logická architektura webu a propracované vnitřní odkazování mezi jeho jednotlivými stránkami, a mnoho dalšího. Vnitřní optimalizace je z hlediska SEO naprostým základem.
Zpětné odkazy, vedoucí na váš web z webů jiných, rozšíří počty vašich návštěvníků a zároveň posílí i autoritu vašich stránek jako takových. Vyhledávače je pak mohou vyhodnotit jako relevantnější a posunout je ve výsledcích výše. Záleží ale na kvalitě daného odkazu – odkazy vedoucí z nedůvěryhodných webů mohou naopak vaše pozice zhoršit.
I uživatelská příležitost hraje svou roli při zvýšení návštěvnosti webu. Kvalitní weby disponují množstvím funkcí, které je činí přehlednější, efektivnější a přesvědčivější. Umožňují návštěvníkům snadno se zorientovat, zjistit a spočítat si vše potřebné, objednat produkt, nebo vás rovnou oslovit například přes online chat.
Rychlost načítání stránek je pro jejich návštěvnost velmi důležitá. Pomalé stránky přichází až o desítky procent návštěvníků! Redukce a komprimace dat i správné nastavení Cache proto nikdy nelze v rámci celkové SEO strategie opomíjet.
Vedle SEO je online reklama druhým pilířem zvyšování návštěvnosti webu. Navíc má oproti své “kolegyni” výhodu v tom, že lze její účinnost mnohem přesněji měřit. Tomu pak můžete přizpůsobit její další nastavení. U nás se v rámci reklamy specializujeme na:
Výhodou reklamy na sociálních sítích je možnost jejího cílení na konkrétní skupiny na základě věku, pohlaví, lokality a dalších kritérií.