Reklama na internetu

Reklama na internetu obrázek 1
Reklama na internetu je v dnešní době zaručenou cestou podnikatelského úspěchu. Propagovat webové stránky na internetu se vyplatí firmě, živnostníkovi, nezisková organizace i fyzická osobě. Zkrátka komukoli. Pro většinu z nás to není žádná novinka. Každý ví, že se prostřednictvím internetu dají oslovit obrovské masy lidí… Možná si říkáte, že k dosažení kýženého úspěchu stačí jednoduše využít všech dostupných metod. Není tomu tak! Objem není nadřazený kvalitě a relevanci. Ze všeho nejdůležitější je návratnost dílčích investic – ne všechny metody propagace fungují pro všechny typy produktů a služeb!  

Strategie reklamy na internetu

Konkrétní metody propagace mohou pro specifickou tématiku fungovat méně a jiné naopak více. Také existují určité výjimky a omezení pro specifický druh a tematiku webu, jako například v budování organických pozic ve vyhledávání. Vše má zkrátka svá pravidla, která se navíc neustále mění, a jejich neznalost vás může stát čas a promrhané peníze. Míra efektivity online propagace je v podstatě míra návratnosti do ní investovaných prostředků. Proto je nezbytné nejprve provést důkladnou analýzu produktu a metod, kterými ho lidé vyhledávají na internetu.  

Jaké metody online reklamy poskytujeme:

Kromě tvorby webových stránek, SEO, PPC a reklamy na sociálních sítích vám také můžeme nabídnout:
  • Tvorbu reklamních bannerů a Remarketing
  • Registraci a správu srovnávačů zboží / služeb
  • E-mailing a Newsletter
  • Tvorbu firemního loga
  • Podle našich možností i jakékoli další záležitosti
Forem internetové reklamy mnoho a neustále vznikají nové způsoby, jak přivést na web cílovou skupinu návštěvníků a jak z nich udělat zákazníky. Průběh implementace internetové reklamy a její výsledný efekt závisí na konkrétním webu. Některé metody jsou náročné spíše finančně, jiné časově. Některé mohou přivést mnoho nových zákazníků a jiné mohou být pro konkrétní web naprosto zbytečné. Klíčem úspěchu je individuálně nastavená kampaň s adekvátním důrazem na jednotlivé metody propagace.  

Analýza jako první krok propagace na internetu

Pro dosažení maximální návratnosti vaší investice je zcela nezbytné provést hlubokou analýzu produktu a tématiky, klíčových slov a konkurence (a webu, pokud ho již máte). Díky komplexní SEO analýze jsme schopni s určitostí stanovit chování vaší cílové skupiny vyhledávající váš produkt na internetu. Naplánujeme:
  • Webové stránky
    • Ideální klíčová slova
    • Strukturu stránek
    • Konkurenceschopný obsah
    • Nezbytné a praktické funkce
    • Přívětivé uživatelské prostředí
  • Propagace
    • Linkbuilding
    • PPC
    • Sociální sítě
    • Bannery
V SEO je zpětný odkaz (také známý jako backlink) takový odkaz, který vede z jednoho webu na druhý. Kvalitní zpětné odkazy jsou jedním z pilířů SEO.
Long tail klíčová slova jsou fráze a výrazy obvykle obsahující 4 nebo více slov, které mají nižší objem vyhledávání. Dosáhnout u nich lepšího umístění je snazší, díky čemuž jsou ideální pro zahájení vašeho SEO.
Rozhodně, SEO a budování značky jdou většinou ruku v ruce. Čím viditelnější jsou vaše webové stránky v SERP (výsledcích vyhledávání), tím více lidí se o vaší značce dozví.
I když se pravděpodobně nestanete miliardářem pouze díky SEO, kariéra v tomto oboru vám může přinést velmi pohodlný plat prakticky bez horní hranice, pokud máte dostatek píle.
Jistě, SEO si můžete dělat sami zdarma a existují stovky bezplatných SEO nástrojů, které vám s tím pomohou. Jediné, co musíte investovat, je váš čas a energie.
Strategická propagace webu pro každého!

Investujte do reklamy na internetu s rozvahou a maximalizujte s námi váš profit!